Fòrum Pobles

TEMA: Sant Hipòlit de Voltregà
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  

Re: Minerva27/02/2010 - 16:42:27
Nom: Un Altra

Perdona, però jo explicó els casos que jo se, i no per això "pixo fora de test".Tu deus coneixer altres casos, i suposo que també deuen ser veritat.
Aqui per sort, tothom pot dir la seva experiencia,jo per sort o desgracia tinc la meva i tu deus tenir la teva.Noper això tinc "cap problema" com tu insinuaves, d'aqui la meva resposta d'abans, perdo si t'he ofes, pero jo també m'hi he sentit.

Respondre  

Re: Empresari27/02/2010 - 17:30:26

En primer lloc, dir que no penso contestar ja cap mes comentari d'aquest tipus, uns tenen la seva opinió i altres tenim la nostre, seria un diàleg sense cap sortida.
Seguidament , empresari, lo d'esquiar no anava per a tu, a no ser que siguis la Minerva... no ho se.
jo no estare content que tinguis que anar a l'atur, només contestava, crec, amb nom d'un treballador que creu que no som tant nefastos i que tot lo que pasa no es culpa nostra.
Totalment d'acord amb tu que per demanar abans has de demostrar-ho, sempre que el salari sigui just, en quan a les hores extres, no vull entrar en aqust tema.
Per sort el despido lliure no hi es i espero que per molts anys ....., perque com ja vaig dir, no se com ets, però n'hi han que farien net de treballadors amb antiguetat, ( amb lo que s'estalviarien ), i llogar nous treballadors amb sous ridiculs, i si no t'esta be, al teu lloc un altra.Total, surt gratis.
Com a molt penso que es podria fer amb els nous contractes, perque així com tu be dius, es podria saber si vals per una feina o no.O si t'agrada la feina o no.

Respondre  

Re: un Altra28/02/2010 - 20:18:13
Nom: Minerva

Ni m'he ofés ni em sento al-ludida, com molt bé dius tu coneixes uns casos i jo uns altres, quan faig un comentari parlo en general en principi no individualitzo, ja què és de molt mal gust.Generalment intento ser parcial i fer servir l'empatia, d'uns i d'altres,si algú se sent al-ludit els seus motius tindrà, jo aquí ni entro ni surto.

Bona nit.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà28/02/2010 - 21:15:43
Nom: uns voltreganesos

Volem felicitar a les persones que han organitzat la festa dels Tonis que s'ha celebrat al Voltreganès.
Ha estat molt bonica i s'ha vist força gent seguint el passant de carros ,cavalls i abandarades, que per cert feien molt goig.
Endavant i fins l'any vinent!
Uns voltreganesos

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà28/02/2010 - 23:39:54
Nom: soc nou o nou soc

http://www.youtube.com/watch?v=h07olSK9XMM

Respondre  

Re: Minerva01/03/2010 - 11:00:25

Perdona, pero quan vas dir que " tenia un problema ", si que ho vas individualitzar, per lo tant jo et vaig contestar.T'ho dic per si no saps lo que escrius.

Bon Dia.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà01/03/2010 - 13:32:02
Nom: Descartes

I perquè tots aquests "altres" no van a parlar-ne al fòrum general de tot això i aquí ens deixen parlar en pau de Sant Hipòlit?

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà02/03/2010 - 11:42:52
Nom: un altre voltreganes

pues a mi no me gusto nada como hivan los abanderados , es más bonito en caballo, si la organizacion tiene el dinero q hay normalmente puede traer como siempre unos caballos q se les vera muncho más a los abanderodos, y muy pocos carros, antes venian munchos, sera q la organizacion cada vez es peor.....o no tienen gente q les ayuden.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà02/03/2010 - 19:48:45
Nom: Pragmàtic

Aviam amic “empresari”, no, m'enrotllaré gaire, tan sols comentar-te que al dia d’avui i han molt bons treballadors i que no troben feina de cap manera, en canvi i han ganduls ineptes i llepons de tota la vida que estan treballant, per segons quin tipus d’empresaris ja els hi van bé, no pots ficar a tothom al mateix sac, doncs et desqualifiques tu mateix.

Far gracia veure com la culpa de tots els teus mals, és dels altres o de les circumstàncies, jo coneixia un “empresari” que mai tenia la culpa de res, sempre era dels altres i així la va anar, compta no et passi a tu el mateix.

El bon “empresari”, se li en fot si el que mana es de esquerres o de dretes, tingues-lo present.

De fet “empresaris” de veritat cada dia ni han menys, i de ben segur que tu mai no hi arribaràs a ser-ho.

Ah, i no t’emprenyis doncs tindràs dues feines........!, de fet com no es culpa teva, si no dels altres tan se val oi.?.

Apa noi, fes-t'ho mirar i fins un altre.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà08/03/2010 - 11:52:12
Nom: CATALÀ

RECORDE-HO PSC=PSOE

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: