Fòrum Pobles

TEMA: Sant Hipòlit de Voltregà
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà02/02/2010 - 14:53:23
Nom: ...

a no. Perquè CIU va estar molt temps governant l'ajuntament i poca cosa va fer...

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà02/02/2010 - 15:14:50
Nom: futbolero

Gracies Carles per deixar-me votar qui vulgui. Nomes et recordo que ets tu qui diu que demanaras el vot per l´alcalde. I potser si que anava l programa de Ciu pero Ciu va tenir 12 anys per fer el camp i encara l´esperem.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà03/02/2010 - 06:57:32
Nom: Un altra

Si senyor, futbolero, jo estic amb tu.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà03/02/2010 - 10:40:20
Nom: Carles

La diferència és que CIU no havia promès de fer aquest camp i després no el va fer. Si ens posem així, abans de CIU hi va haver PSC i tampoc el van fer. Ara parlem de present.

Però el que dic és el mateix, futbolero, si la decisió del teu vot es pren única i exclusivament perquè et posin gespa al camp de futbol amb un retràs que es podía haver evitat, és que ets molt poc exigent i poc objectiu.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà03/02/2010 - 14:35:47
Nom: ...

Abans quan hi havia el PSC, gairabé ni existia la herba articicial. Els 12 anys de CIU si. En aquest tempa no tens la raó Carles.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà03/02/2010 - 14:56:41
Nom: futbolero

MIra Carles, no vull entrar en cap mena de pol.lemica amb tu, vols parlar de present? dons parlem-ne. Amb retras o sense el Psc complira el que deia el seu programa electoral, si ho hagues fet Ciu tambe es un dubte que mai es podra saber, ara be que Ciu ha tingut temps de fer-ho mentre manava i no ho ha fet tambe es cert, i sobre que no ho va prometre, com diu l´alcalde a l´entrevista a el 9nou, "el camp de futbol de gespa es una demanda de fa temps se´ns feia desde el club" i em consta que no es pas d´ara que es fa la demanda, ja fa temps que es demanva pero qui manava es feia el sord.
I per acabar dir-te que a mi no em posen gespa al camp de futbol, la gespa la posen a tots els habitants del poble ja que sera un be per a TOTS. Al igual que el pabello el fan per TOTS els habitants del poble, desde Ciu teniu la tendencia a personalitzar les coses i oblidar que el be comu es per a tot-hom, no per una minoria, i menys depenent del color politic que has votat. Aixi Carles que lo de "perquè et posin gespa al camp de futbol" penso que hauries de matitzar-ho i treure el "et", perque el camp de futbol no es meu, i l´obra que s´hi ha de fer tampoc, es per a TOT el poble haguin o no haguin votat Psc, o sigui que tambe es per a tu, tot i que dubto que tu vaiguis mai a futbol.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà04/02/2010 - 10:48:11
Nom: Carles

futbolero, quan he posat aquest "et" evidentment no volía dir que posessin la gespa especialment per tú. Però si no arribes a entendre això, no sé que més vols que t'expliqui...
T'he posat aquest "et" perquè tu has dit que només pel fet de posar a TOTS gespa artificial ja trobes que aquest grup de govern ho ha fet be. Només et centres en això per valorar una gestió. Per aquest motiu he posat aquest "et".

I crec que a part d'un camp de futbol, la gestió engloba moltes més coses com els impostos, les finances, les obres, la transprència, el compliment de promeses, etc... per això trobo banal que jutgis un govern únicament per si fan o no un camp de futbol, que et recordo que encara no està fet i parles d'ell com si ja ho estigués.

A més, si ens posem quisquillosos amb una cosa com una paraula en una frase, quan el sentit de la frase és el que compta, encara més hauríes de donar exemple i no parlar generalitzant com ho has fet "aquests de CIU teniu la tendència..." primer de tot, perquè el que jo dic és personal i subjectiu, no és CIU qui parla encara que jo en sigui simpatitzant. I segon de tot, perquè no coneixes a tots els de CIU.

En canvi jo i tothom hem pogut veure com actúa l'equip de govern i queda clar que qui oblida que el be comú és per tothom i no per una minoría depenent del seu color polític és el PSC.

Dius que el PSC amb retràs o sense complirà el seu programa electoral. Dubto que siguis vident per poder afirmar això. Però demostres una confiança en aquest govern que fins ara no s'han guanyat. M'agradadaría saber en què et fonamentes per tenir aquesta fe per afirmar que es compliran les promeses. O sigui, que m'expliquis si pots, si hi ha alguna cosa més enllà de la fidelitat a un color polític per fer aquesta defensa del PSC.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà04/02/2010 - 16:52:06
Nom: Minerva

Hola Carles,
et veig molt alterat, pots comptar només és un camp de futbol.
Pensa que la majoria de gent ni tan sols es preocupa pel benestar del veí, entens que vull dir?
Doncs, com vols que els importi que passa amb els seus impostos, en que s'utilitzan, si a les persones els hi dónes el que demanen estan contents i satisfets, la resta no els interessa, de moment l'equip de govern va fent,una cosa per aquí un altre per allà i la gent en parla del que fant, que en el fons és el que compta cara a la "galeria"
Però si s'analitzes a fons moltes coses no s'haurien de permetre. Per exemple el fons d'ocupació que s'han organitzat només se'n benefician el de sempre,els "pobrets" però hi ha gent que ho necessita i no tenen accés qui és el responsable? La societat en general, i les mesures una mica xocolata del lloro, que al final paguem els que treballem i complim com persones serioses.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà05/02/2010 - 00:29:24
Nom: René

Perquè què dius que va fer CIU quan era al Govern?

Respondre  

Resposta05/02/2010 - 07:45:32
Nom: Un altra

Quan dius tothom, de qui parles ?, a quin tothom et refereixes ?, perque jo no coneixo a tot aquest tothom que tu dius.El tothom que jo conec n'hi ha que pensen com tu, i altres que no.

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: