Fòrum Pobles

TEMA: Sant Hipòlit de Voltregà
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  

sant hipolit...16/08/2010 - 16:24:54
Nom: siguem clars

jo veig que no n`hi ha per tan, teniu raó cuan dieu que al programa hi han paraules decebedores, (que per un programa de festa major es molt lleig, llegir-les)
per els de la comissió pènseu, que aquest programa el llegeixen desde nens de 6 anys que ja saben llegir, fins a arribar als avis de la casa, passant per el jovent.
que en el patinatge s'han equivocat del dia del acte, també, peró ja hu han arreglat.
que son molt dies, tambe en hi ha prou desde dijous a diumengue( o dilluns).
i que abns de dir les coses s'han de assebentar-se també, dons el que diuen de manlleu es cert,< cada un es paga lo seu)
que es la millor festa major.. potser pero eclar ple de pijadetas.. que hi ha de nivell? mmm... poques coses, pero algu hi ha,
i que sempre veus els mateixos treballant aixo tambe es veritat,
ara el dibuix de la portada es magnific, amb aixo si que se us ha de felicitar

Respondre  

Alegria!19/08/2010 - 02:15:35
Nom: !

Alegria que és Festa Major!

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà19/08/2010 - 19:29:31
Nom: codonyet

Doncs jo trobo un bon programa de Festa Major. Aia varietat per totos els gustos desde grans als mes petits en general.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà23/08/2010 - 09:25:56
Nom: jo

Jo tambe penso que el programa de festa major el qui l'ha escrit no ha pensat gaire en que el llegirien nens. I es veritat que a Manlleu diuen cadascu es paga l'hu seu i no cadascu es porta l'hu seu.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà23/08/2010 - 14:57:08
Nom: manlleu/sant hipolit

gracies per donar-me suport als que diuen de Manlleu casascu es paga lo seu...
jo soc manlleuenca de naixement, i visc a sant hipolit per la meva nova familia...im'ofen molt que una colla de la comissio apuntin a un programa de festa major que a manlleu cada un es porta lo seu...si us bé de gust a partir d'ara us direm "bossa i ganxo""
tambe estic d'acord que es un programa de festa major, poc adecuat amb las paraules que es fan servir.
apa. queda dit.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà23/08/2010 - 15:00:24
Nom: angels

hi estic completament d'acord!!!!
suposo que el alcalde hu deu veure abans que es reparteixi per tot el poble,, si no valgem deu quina cagada.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà24/08/2010 - 12:16:15
Nom: sant hipolit

COLUMNA DELS MÀRTIRS DE LA GLEVA

1 MARXA DELS VIGATANS AL VOLTREGANÈS

27 D`AGOST:

QUÈ VA PASAR A LA GLEVA EL 1714?

XERRADA COL•LOQUI AMB
ANTONI PLADEVALL (HISTORIADOR OSONENC)
JERONI VINYET (PRESIDENT D`ÒMNIUM CULTURAL D`OSONA)
LLOC: AUDITORI DE L`ATENEU 20,30H

10 DE SETEMBRE:

19,45H MARXA DES DE LA PLAÇA DE L`ESGLÉSIA DE SANT HIPÒLIT FINS EL SANTUARI DE LA GLEVA AMB BANDERES NEGRES I TORXES I DESPRÉS SORTIDA DIRECCIÓ VIC PER UNIR-NOS AMB TOTES LES COLUMNES DE LES ALTRES POBLACIONS.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà25/08/2010 - 14:09:21
Nom: velociraptor

Crec que no n'hi ha per tant, és ben bé que la gent es queixa per qualsevol cosa...

Respondre  

Re:Festa Major26/08/2010 - 15:23:57
Nom: anònim

Home trobo que el programa està prou bé, l'únic inconvenient que li trobo és que hi ha persones que treballen (encara que no ho sembli) i s'aixecan d'hora, hi ha activitats que es fan molt tardanes, per tant per un cantó és difícil anar-hi i per l'altre no pots descansar.
El que trobo molt encertat és l'activitat que és farà a la Plaça de la Sardana un lloc oblidat i ple de males herbes(fins ara), ja que els jardiners han fet una bona feina. Sembla mentida que s'hagi d'esperar a la festa major per redescobrir llocs del nostre poble.

Respondre  

Re: Sant Hipòlit de Voltregà28/08/2010 - 11:34:20
Nom: perdut

algu em pot dir a on es la pista, que alla es fan unes activitats i a on es el pavello victor oliveras que s'en fan unes altres, perdoneu, pero soc d'aqui hi m'he perdut, perque vull anar a veure hokey patins femeni i al fan a al pavello victor oliveras de la riba, la donacio de sang la fan al pavello municipal ? i el sopar barretina a la pista? agrairia explicacions, i va en seriu, no es una burla..perque no hi se.

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: