TEMA: Sant Hipòlit de Voltregà
| Re: Sant Hipòlit de Voltregà | 15/01/2010 - 22:02:17 | |
| Nom: Il.luminada
Jo també estic d'acord amb vosaltres!!!
| |
| Re: Sant Hipòlit de Voltregà | 21/01/2010 - 14:43:37 | |
| Nom: Voltraganes
Hem sembla que pixes fora de test , soc nou o nou soc , doncs això , per si no t'has adonat , va per la gent que necessita passaport , hi que jo sàpiga , fins ara els espanyols no en necessiten per venir a Catalunya .
| |
| Re: Sant Hipòlit de Voltregà | 22/01/2010 - 09:14:16 | |
| Nom: soc nou o nou soc
Voltreganes hola, estic sorprès com aquesta noticia a estat amagada, per això l'he pujat.
| |
| Re: Sant Hipòlit de Voltregà | 23/01/2010 - 14:43:54 | |
| Nom: Minerva
Perdoneu, però sembla un dialeg entre "Besugos" no s'entén res. Podeu ser més explícits?
O sóc jo la que està perduda....?
| |
| Re: Sant Hipòlit de Voltregà | 27/01/2010 - 23:51:14 | |
| Nom: ?¿
totalment d'acord amb tu. Ja no passa res al poble?
| |
| Re: Sant Hipòlit de Voltregà | 31/01/2010 - 10:28:16 | |
| Nom: Carles
Vaig llegir l'entrevista al nostre alcalde al 9 nou del divendres i em pregunto si aquest senyor es creu realment les ooses que diu.
Entenc que vulgui justificar la seva gestió, però les coses estàn a la vista de tothom.
El millor per això és l'acudit que fa. Diu que li agradaría que la relació amb l'oposició fos millor i afegeix que per la seva banda no quedarà. En dues paraules IN-CREIBLE.
Em sembla que l'any que ve demanaré el vot per ell. No és cap joia com a alcalde però distreu molt i no es pot negar que té cintura.
| |
| Re: Sant Hipòlit de Voltregà | 31/01/2010 - 23:30:20 | |
| Nom: .
a doncs jo el votaré
| |
| Re: Sant Hipòlit de Voltregà | 01/02/2010 - 12:07:12 | |
| Nom: futbolero
Jo si es veritat que ens fa el camp de futbol de gespa, tambe.
| |
| Re: Sant Hipòlit de Voltregà | 02/02/2010 - 11:39:46 | |
| Nom: Carles
Evidentment sou lliures de votar a qui volgueu.
Però reduïr això a si es fa o no el camp de futbol de gespa és com a mínim poc meditat.
Et recordo que posar gespa al camp de futbol ja anava al programa de CIU, i va ser el PSC qui us va vendre la moto de fer un nou camp de futbol. Al final ha resultat que el nou camp no es fa i s'ha de tornar a recuperar la proposta de CIU. S'han perdut anys i diners per acabar fent el que segurament ja estaría fet.
Vota qui vulguis, tu mateix...
| |
|
|