Fòrum Pobles

TEMA: Montesquiu
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  

Re: Montesquiu01/02/2012 - 23:42:41
Nom: La envidia es muy mala

Ai, ai, ai... La envidia es muy mala. Ya les gustarís a los del ayuntamiento tener el nivel que tienen esos de la CUP. Pues qué queréis que os diga, a mi me gustan cada día más. Además tienen toda la razón en lo que dicen.

Respondre  

Re: Montesquiu03/02/2012 - 14:50:28
Nom: 69

Qui és prou valent per enfrontar-se a aquesta reflexió?...
Ens incomoden perque estan mes ben preparats, perque son mes cultes, perque parlen millor, perque son constants i naturals, perque sel´s hi veu mes feliços.Perque sempre tenen idees noves i engrescadores ( mentre nosaltres no fem absolutament res de res tret de "guanyar" temps per anar enlloc. Davant d' ells ens sentim inferiors i enlloc de buscar solucions ( autocrítiques, reflexions...)a la nostra miseria existencial ens resulta més fàcil odiar i culpar els altres. Mentre ells sumen nosaltres sempre resten. Hem menyspreat els de fora amb la valentia dels covards quan se saben majors en nombre. Però aquí senyors el que comta és la qualitat i no pas la quantitat. N'estic fins els collons de sentir tantes critiques destructives!
Jo voto el que voto, si ho fan bé tindran el meu suport,sinó...estudiaré les altres opcions.

Respondre  

Re: Montesquiu03/02/2012 - 16:02:44
Nom: hola

Les solucions les presenten cada 3 mesos en els plens de l'ajuntament en forma de moció.

En 4 anys s'han presentat més de 40 mocions (millores), el problema és que esquerra s'ha encarregat durant tots aquests anys de votar que NO sistemàticament a totes les propostes i millores presentades per la Cup i pels altres partits.

Respondre  

Re: Montesquiu06/02/2012 - 17:36:19
Nom: civisme siusplau

He alucinat quan he vist la notícia, això si que és un bon cop a la cara dels de l'ajuntament!

http://www.naciodigital.cat/osona/noticia/30286/cup/montesquiu/recull/caques

Sense cobrar Sidera! sense cobrar!!! a que et sembla impossible? doncs hi ha gent que sí que ho fa pel teu poble!

Respondre  

Re: Montesquiu08/02/2012 - 23:11:17
Nom: Son

Hola, en primer lloc, m'agradaria saber si es veritat lo dels 68 kg de merda com diuen si hi eren, perque jo vaig veure, com les recollien, i tambe hi possaven molta terra i pedres, i aixo si que pessa mes.
En segon lloc, algunes de les persones que hi van anar, ja era la seva feina ja recollir aquella merda, primer deixen els gossos a la nit mentre descarreguen una furgo ben carregada, i despres han de recollir merdes, normal, no deixessin el gos cagar per totes les cantonades mentre estan descarregant la furgo, us easseguro que no n'hi haurien tantes.
Crec que l'ajuntament fa tot el que pot per mantenir nets els carrers, ara si hi ha gent tant insivica com les persones esmentades! es normal que passi aixo, el que no es normal que siguin ells els que es queixin, ara haurem d'anar pel carrer em camera de fotos.
reflecció: no sigueu tant males persones! una cosa es ser serio o fins i tot xulo, i una altre ben diferent es a ser dolent, que per aqui es veu que n'hi ha una bona colla. On es la unió? pppppppppp.
Gracies.

Respondre  

Re: Montesquiu09/02/2012 - 09:22:40
Nom: son son...

Hola Son, segurament et queixaries fins i tot de que et netegessin casa teva, perquè queixar-se d'una iniciativa com aquesta, em sembla de les coses més absurdes que s'han escrit en aquest fòrum.

Per cert què fa l'ajuntament per mantenir el poble net de caques de gos? explicans-ho sisuplau pq crec que ningú del poble ho sap.

T'enumeraré el que fan als altres pobles i a veure quantes coses fan des de l'ajuntament:

-Controlar els incívics (no ho fan)
-Ordenances munuicipals amb multes pels incívics (no ho fan)
-Campanyes cíviques (les ha de fer l'oposició)
-Instal·lació de zones habilitades: pipicans (no ho fan)
-Instal·lació de papereres (no n'hi ha ni una)(no ho fan)
-Instal·lació de dispensadors de bosses per recollir les caques (no ho fan)
-Netejar les caques dels parcs i zones verdes (ho ha de fer l'oposció)

Espero la teva resposta son, a veure què ens dius que fan per tenir els parcs nets...

Respondre  

Re: Montesquiu09/02/2012 - 10:27:17
Nom: pimpom

La cosa es senzilla. Es posa un pipican i un pipicat a cada plaça, i una persona que diàriament reculli les caques i se'ls hi passa la factura a la gent que tingui animals al moment de pagar les contribucions. Hi ha gent gran que no pot ni pagar el lloguer del pis i ara resultará que la prioritat són els gossos. La cosa molt clara és que el 90% de la gent que tenen gossos no els veig mai recollir la merda. Igual pels que mantenen les colònies de gats al carrer, no serà que l'ajuntament no hagi passat informació, segurament que si deixessin la merda a casa seva s'ho mirarien d'una altra manera.

Respondre  

Re: Montesquiu09/02/2012 - 14:12:51
Nom: Ets ?

Resposta a Son:
Diu molt de tu que després de tan altruista iniciativa comencis, com no, amb el cinisme amb que ens tens tan acostumats. Que canviis de pseudónim tan sovint només reafirma la naturalesa de que estàs fet. Segurament tu ho faries tot molt millor per lo tan, i per no cansar-te amb tanta lletra: fés, proposa, participa, engresca't, treballa, digués la teva. Mentre tan si us plau no avorreixis mes al personal aqui al poble som uns quants que volem treballar de valent i de forma seriosa. Les teves ravietes personals no interessen a ningú.La etapa infantil és molt maca però és aixó...una etapa.

Respondre  

Re: Montesquiu09/02/2012 - 14:26:21
Nom: Resposta a Son

L'home desgraciat és desgraciat fins i tot en el seu intent de no ser-ho.pppppppppppppppppppppppp
Moltíssimes gràcies ( i a reveure )

Respondre  

Re: Montesquiu09/02/2012 - 14:53:36
Nom: L' observador

Per mal que em sàpigue vull felicitar els de la C.U.P. Amb fets i no paraules ens han donat una molt bona i escatologica lliçó. Començarem a reflexionar ara o esperarem a demà, demà, demà?
L'anar improvitzant i trampejant hauria de ser algo puntual i no sistemàtic.

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: