Fòrum Pobles

TEMA: Montesquiu
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  

Re: Montesquiu11/04/2011 - 06:38:11
Nom: Atzar

Sobre la guarderia. Prou mentides: Heu preguntat als pares de la guarderia quins són els fets que van succeir? O com hi han çUNS ÚNICS pares de la CUP tots entren a la mateixa saca? Els rumors no són bons, normalment. Si voleu opinar pregunteu a les dos parts implicades i treieu-ne les vostres conclusions! Prou ja de falàcies i elucubracions, rumors que és converteixen en realitats i fets sobre aquest tema: RESPECTE i CONEIXEMENT. La realitat és que està oberta la guarderia, sí, ¿peró qui la va voler mantenir oberta?
Tema "florero" tens raó que no és encertat i fins i tot amb to d'insult. I probablement l'Eli està sent esmentada i rebent una part que no li toca. Com estan rebent d'altres que són ficats al mateix bombo peró amb unes altres sigles! El primer comentari del fòrum també és insultant i fa campanya clara, ja farà un any gairebé, i aixó no ho esmentes.
No sé de lleis, ni de política peró la carnisseria corre clarament de dos cantons. Un d'oposició i directe. Mireu i recordeu totes les campanyes polítiques a nivell autonomic o estatal. L'altre campanya és més subtil, menys evident poder, i coneix molt bé i està fent ús de l'ànima del poble en benefici propi. Són 2 formes amb un mateix objectiu. Cadascú que trii la que més li escaigui com a persona.
Persones sense ànima hi ha a tota arreu i no només en un cantó. Mirar la palla al ull aliè i no la viga al propi, és no respectar-se a un mateix ni als altres. Persones sense ànima són les menys i estimar-se el poble no és difícil ho fan difícil alguns d'AQUÍ i d'ALLÀ. I probablement sóm els més els que estimem l'ànima del poble siguem d'aquí o d'allà. Només és cosa de que el que és bó o correcte per a mi poder no ho és per a tu, i encara així et respecto!

Respondre  

Re: Montesquiu11/04/2011 - 10:10:30
Nom: NARANJO69

Em sembla aquest comentari intolerant del tot. Jo sóc de montesquiu de tota la vida i em sembla vergonyos que sa publiquin aquests comentaris. Que qui voti a la Sra. Elisabet Ferreres vota al Sr. Esteve Sidera ? 2 comentaris:
Qui voti a la Sra. Elisabet Ferreres la votarà perque so mereix i ojala molta gent fòs com ella, tinguès l'educació, tinguès les idees clares, que tinguès la personaliat ....
I segona no es poden barrejar efectes personals amb la política.
Perque el mes segur que qui hagi escrit equest escrit més d'un cop li a demanat algún favor.
Encara que en aquest poble hi ha molta gent que ha demostrat que de personilitat POCA e Inicitiativa encara meny.
No entenc com la gent es despotrica i desprès es llepa parlant vulgarment EL CUP.
Qui mo pot explicar això?
Gracies

Respondre  

Re: Montesquiu11/04/2011 - 10:17:42

Que la CUP ha informat ????
de Que ?
O a malmès i ha explicat les coses que han volgut i de la manera que han volgut ?
Perque hi han moltes coses que han despotricat i SON FALSES
I desprès parlen de TOLERÀNCIA, RESPECTE i EDUCACIÓ
Tots sabem quina feina es la Oposició pero em sembla a titol personal que els de la CUP no l'estan fent lo millor. l'unic que fan es DESPOTRICAR I MALMETRE. Gracies.
VISCA ESQUERRRES i VISCA LA FUTURA ALCALDESSA ELISABET FERRERES I COMPANYIA.
ÀNIMS.

Respondre  

Re: Montesquiu11/04/2011 - 10:22:16

TREBALLAREU DE FRANC ELS DE L'OPOSICIÓ????????
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

Respondre  

Re: Montesquiu11/04/2011 - 10:56:41
Nom: Un dels de fora

No es tracte de saber o no de lleis si no que alguna gent que viu en aquest poble es creu que poden fer el que els vengui de gust,perque sempre ho han fet axis, pensant que poden fer ho sense conseqüencies i han de sapiguer que no n'hi ha ningú fora de la llei siguin del poble o siguin de fora(no sé de fora d'on). Jo no soc votant de ERC i realment tant me fa qui ens governi,be,no es exactament axís,el que realment m'importa es que les persones que surtin elegides d'aquestes properes eleccións treballi per el poble i amb el poble i aixó vol dir per tota la gent del poble siguin d'on siguin i no només per el seus amics.

Respondre  

Re: Montesquiu11/04/2011 - 11:06:41
Nom: SUSANA ELENA

Nomes dir que llegir alguns d'aquest comentaris m'han produit ........... (cadascú que pensi el que vulgui )
Primer de tot que pasa que la gent sa de possar noms falsos per dir el que realment un pensa? Aixo demostra que claretat POCA.
Em sembla indignant que malmeteu sobre una persona que l'unic que esta fent es presentarse com alcaldessa amb una candidatura! Florero????
Una pregunta segons alguns comentaris la Sra. Elisabet Ferreres serà manipulada pel Sr. Esteve Sidera.
La meva resposta: JAJAJAJAJAJAJAJA
Una pregunta els demès partits perqui seràn manipulats ?

Em sembla que s'haurien de deixar apart les disputes personals i dedicar-se mes a això a defensar el POBLE de MONTESQUIU que per això son les eleccions i no per tirar-se els draps bruts en àmbit personal. Aquest aspecte em sembla PATETIC.
AHHH!!!! Si la Sra. Elisabet Ferreres és la meva cunyada, pero aquest escrit l'escric per voluntat propia que ningú es cregui que tambè soc un FLORERO de ningú.
Perque JO gràcies a l'esducació que m'han donat i als meus principis tins iniciativa per donar la cara i opinar sobre el que penso i dir-ho sense haber.me d'amagar de RES.
Evidentment el Meu VOT serà per.....!!!!!!
Sóc LLIURE EN EXPRESSIÓ I PENSAMENTS

Respondre  

Re: Montesquiu11/04/2011 - 12:10:38
Nom: EDUCACIÓ SI, PERO PER TOTS

Has llegit el que escrius, tu que dones lliçons d'educació, ...... "Pel que veig aquest poble de Montesquiu està ple de persones visionàries..., persones que van desde saber qui manarà a l´Ajuntament....FINS A ANIMALS que l´únic que saben fer és insultar i menysprear a la gent".

Hi ha gent tan falsa i mal educada en aquest poble (AMB AIXÒ HI ESTIC D'ACORD)

Segurament aquesta persona que vosaltres coneixeu per “florero” sigui més SENSATA, (ARA HO HAS DIT, QUE PENSI AMB QUI ES FICA EN POLITICA.

La virtut que té aquesta persona és voler fer quelcom pel seu poble desde un punt de vista que evidenment NO ÉS NI SERÀ MAI EL VOSTRE (QUE NO HI HA LLIBERTAT DE PENSAMENT).
La correcció i el saber estar són valors dels quals ESTEU MANCATS i valors que el poble de Montesquiu necessita.(SOBRETOT TU)

Desde aquest “ foro “ us encoratgo a que seguiu amb la política d´insults perquè d´aquesta manera feu paleses quines són les vostres intencions i quina és la vostra educació.(I TAMBÉ LA TEVA)

Molta gent falsa vaga pels carrers de Montesquiu , (DIGUEM AL CARRER QUE HI VIUS QUE MIRARÉ DE NO PASAR) val més ser un “ florero “ amb dignitat que una persona sense ànima. (MOSKIS, TAMBE HI ESTIC D'ACORD, VOLEM FLOREROS AMB DIGNITAT!!! VOLEM FLOREROS AMB DIGNITAT!!!

Respondre  

Re: Montesquiu11/04/2011 - 20:37:14
Nom: LA BAUMETA

Bona tarda Sort!!!! En primer lloc riu si us plau...a part de relaxar els musculs facials i ajudar-te a ser un xic més feliç aquesta felicitat me la encomanes a mi, doncs com tu sabràs en aquest poble costa horrors veure un sonriure.Les deformacions sornegueres no conten...Així doncs de tot cor felicitats.He llegit l´escrit de Montesquiuenc i sicerament a mi no m´ha semblat pas cap estrategia.Per què? Ves per on jo també soc ex ERC.T´ho aclareixo: tota la meva vida he votat ERC.He cregut en aquest partit Independentista i Republicà,fins i tot quan Carod Rovira- a qui encara admiro profundament-va ser encara més repudiat per aquell afer de Perpinyà.Una obvietat,que vull pensar que ja has observat,soc nou vingut,Barceloní orgullós de ser-ho.El meu poble no és Montesquiu, ni tan sols Barcelona. el meu poble és Catalunya!!!!Encara que jo,a diferència de Montesquiuenc,HO TINC CLARÍSSIM

Respondre  

Re: Montesquiu11/04/2011 - 20:45:57
Nom: Llum

Tranquil·litat! Ja se sap que la campanya està al caure i que cadascú vol dir la seva. En aquesta història hi ha una cosa clara: cadascú opina sobre el que ha vist, sentit o viscut. Els d'un grup malmeten als del grup contrari i al revés; perquè no comenceu a fer llista de les coses positives que els vostres grups polítics han fet respecte als programes electorals de fa 4 anys? Reviseu els calaixos i busqueu les promeses que uns i altres van fer; què hi ha de cert en el que es pregonava?

GUARDERIA: Si no està tancada és perquè els hi van fer una clatellada a l'actual Ajuntament passant-lis per la cara un document que ells mateixos havien signat amb la Generalitat on es comprometien a no tancar-la en 15 anys a canvi d'una subvenció de 70.000 euros... Si no otro gallo cantaria!!!

Respondre  

Re: Montesquiu11/04/2011 - 20:50:32
Nom: LA BAUMETA

Bona nit CUCA! Molt em temo que les matemàtiques no son, per que enganyar-nos, el teu plat fort.Segurament tu disposes de més informació que l´oposició i l´ajuntament junts.Comparteix-la dona!Per cert per què no t´atanses a la guarderia i demanes que t´ho expliquin de primera mà? Si ho prefereixes pots anar al teu ajuntament i ho aclareixes. Després m´escrius i m´expliques el què: m´ho creure cegament si aconsegueixo entendre el què escrius.

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: