TEMA: Montesquiu
| Re: Montesquiu | 02/06/2011 - 19:06:48 | |
| Nom: RADIO CUP
Teniu tanta poca vergonya, tambè desmentiu lo de les inpugnacions ? Sus hauria de caure la cara de vergonya, passejar-vos pel poble.
Radio Bolet si riu riu pero ve qui anaves tú abans el que passa es que com ....... fora.
A RADIO BOLET es diuen veritats
A RADIO CUP ( Local ) només es plantejen manipulacions, es recreen mentides i si couen ous, gallines i pollastres i gansos i porcs
Ah per cert Bon Apetit
| |
| Re: Montesquiu | 02/06/2011 - 19:18:40 | |
| Nom: PINOTXO
Tú mateix caus a la teva trampa.
Tu dius que no voleu pagar els 220€ de quota pel mes juliol i despres trobes malament que l'ajuntament el possi un tope al sou per fer el cassalet de 800 €
No ho entenc que vols que el casalet tambè el pagui a l'ajuntament ?
De ben segur que més d'un està disposat a treballar per 800 € per un mes de feina i ademès tenint en compte que les senyoretes de deplaçament 0€
hi han tantes coses del teu escrit que es contradeixen ?
ai ai ai marc que l'has cagat i et creixera el nas
| |
| Re: Montesquiu | 02/06/2011 - 19:29:39 | |
| Nom: Retrat
Aquest és el trist retrat d'uns radicals que els deixa retratats, però a ells. Articles i més articles per a esperar quatre anys més. Ai, aquests lletrats que tenim al poble...
| |
| Re: Montesquiu | 02/06/2011 - 20:08:49 | |
| Nom: mari
El que dice q no le llega radio bolet que me lo pregunte a mi y se lo explicare amablemente
| |
| Re: Montesquiu | 02/06/2011 - 20:09:31 | |
| Nom: Tant se val
"Gràcies a déu tinc una educació i uns principis"
Educació???? Princ...Què? Sigues coherent amb tu mateixa i fés una reflexió. Si no ets capaç d´aixó ja saps el que vals.
PD: si fos el cas -que no ho crec- que et sentissis ofesa per aquesta observació d´alló més sincera i directa, tingues en comte que pateixes un excés de susceptibilitat.
| |
| Re: Montesquiu | 03/06/2011 - 08:43:35 | |
| Nom: montes
com sempre en aquest poble es parla massa en els bars...
El tema guarderia tothom té a opinar? ara tothom té fills a dins? Perquè tothom opina sense saber res al respecte? (jo no sé res i pertant no opino) Si és un problema entre ajuntament i ampa, pq tothom s'hi posa?
La guarderia no us importava a ningú i ara tots n'opineu? quantes vegades heu dit que ja la podien tancar pq ja no hi tenieu els fills?
El tema eleccions, segons m'han explicat no han impugnat res i estan completament d'acord amb els resultats, únicament han demanat que es revisi el vot per correu, per evitar duplicitat de vots.
Si la Elisabet no és alcaldessa és únicament pq fins el 10 de Juny no hi ha el plè.
Qui no pugui o no ho vulgui entendre, que no ho entengui.
El pitjor no és que la gent parli, si no que l'altra gent se la creu... En sabeu massa de parlar i massa poc de treballar.
| |
| Re: Montesquiu | 03/06/2011 - 10:05:20 | |
| Nom: a casa tampoc arriba!!
que bo!! Ràdio el Bolet!! jeje, l'has clavada. No sé si es gaire bo pels negocis aquesta doble activitat empresarial que es fa des del Bolet, ja s'ho trobaran. Segueix intoxicant locutora, que ho fas molt bé i fas molt riure.jeje
| |
| Re: Montesquiu | 03/06/2011 - 10:53:39 | |
| Nom: Al que acusa de mentides
Ja es demostrarà que en Marc diu mentides???... no serà gràcies a tu pq ja veig que no tens res a dir i davant d'un escrit com el seu l'únic que pots dir és que ja es demostrarà...
Entre les seves raons i les teves, sincerament no hi ha color, però tot i això, com sempre la gent et creurà a tu... Així anem...
Com a mínim espero que t'hagis llegit el seu escrit i quan ens vulguis explicar les raons que segurament saps tant bé ho facis amb la mateixa educació i raó que ell, i no deixant anar simplement un: "es demostrarà..." que tant convenç als teus amics i que tan poc aporta en un debat intel·ligent.
Que cadascú pensi el que vulgui, jo com veieu ja tinc la meva opinió.
| |
| Re: Montesquiu | 03/06/2011 - 11:47:04 | |
| Nom: Anònim
Ja tornem a ser-hi!!
Jo no tinc fills a la LLar d'Infants, però crec que a l'escrit de Marc ho explica molt bé, són els pares dels nens afectats els que s'han d'informar.....veig que hi ha un Conveni que per part del Regidor no es cumpleix, quin és el problema llavors?
Al comentari de MENTIDER: em sembla molt fort que diguis a una persona mentider (que per cert ha especificat tots i cada un dels punts a l'escrit) i tú no ho demostris!! PROVA-HO!! és molt fàcil escriure i no demostar res.
Al de RÀDIO CUP: Saps què vol dir impugnar? o la persona que t'hagi informat sap el què vol dir?? informació us cal,i no mentides!!
Al de PINOTXO: Qui ets per decidir el què han de cobrar o no unes professores titulades?? si s'han de desplaçar o no? Estaría bé, ja posats que t'informéssis del que cobraven en anteriors casals monitores....ja el que faltava!!!
El calendari escolar és el que és, i es va aprovar tinc entès ,al setembre de 2.010 juntament amb l'Ajuntament i doncs quin és el problema?
Estic totalment d'acord amb Montes.
Salut.
| |
| Re: Montesquiu | 03/06/2011 - 12:04:01 | |
| Nom: xxx
Montes tú et penses realment que la gent de montesquiu sóm tontos ?
Doncs no ! que et quedi clar.
Que no heu inpugnat les eleccions ?
Primer heu inpugnat els vots en blanc i no t'explicaré pas el recorregut que han fet perque tú ja els saps
I ara esteu inpugnat els vots de correus
No veneu peres enlloc de pomes siusplau !!
No teniu ni la vergonya d'admetre res, ets un prepotent, fals i mentider Tú i els que estàn d'acord amb tú.
No sabrem de lleis pero seveu que tenim Dignitat i Educació cosa que vosaltres no teniu.
Que us vagi molt be i sort MENTIDERS
| |
|
|