Fòrum Pobles

TEMA: Montesquiu
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  

Re: Montesquiu07/04/2011 - 00:10:18
Nom: Josep Malfill

Ja fa dies que sé que al capdavant de la llista d'ERC hi haurà un florero, que de numero 2 hi va un que vol però no pot, i que de numero 3 el que volia tancar la guarderia. Felicitats!! la millor llista possible! Això si, no perdeu les maneres que us han portat a ser famosos arreu de la comarca per la vostra TOLERANCIA I RESPECTE!!!

Respondre  

Re: Montesquiu07/04/2011 - 11:50:21
Nom: Josep Bonfill

Si sóc un mal fill, o no, ho té que decidir la meva mare. Referent a la llista és la teva opinió i queda una mica covard insultar sense donar la cara. No pateixis que no perdré més el temps amb tu, apa, siau.

Respondre  

Re: Montesquiu07/04/2011 - 15:00:09
Nom: marinerito

Molt encertat el comentari de Malfill. Qui voti la Sra. Elisabet Ferreres estarà votant al Sr.Esteve Sidera. Que ho sàpiga tothom, això. Ell, vol ser alcalde des de fa molt temps i fara el que sigui per aconseguir-ho, fins i tot fer creure que manarà ella. Cal tenir present això, perquè durant molts anys no l'han deixat manar i ho vol, caigui qui caigui i peti qui peti.Per tant, està enganyant les persones que pensin que votaràn la Sra. Elisabet Ferreres com alcaldessa.

Ah, i està molt menys preparat, i és també molt més lleig, Malfill! És més bonic el florero. I també més trist, no?

I ja n'hi ha prou de llegir comentaris contra les persones de fòra. Què passa, que són d'una altre categoria? Que no paguen els seus impostos? Que no tenen fills a l'escola? Que potser no han comprat algun dels cents de pisos que l'alcalde ha autoritzat construir durant els últims anys?

Que potser no ho és també l'actual alcalde, de fòra?
Que potser no ho som tots, de fòra? Que potser no ens ho ha explicat ningú, que venim de l'Africa? Que hem de fer, per no ser de fòra? Tornar a l'Àfrica?

Votar a les eleccions és una cosa molt més seria que tot plegat. és escollir les persones que gastaràn els nostres diners i que gestionaràn els interessos del poble. I per fer això fa falta, d'entrada, ser sincer i honest. I no veig sinceritat ni honestedat en la llista que ha motivat aquest comentari. ERC, naturalment.

Respondre  

Re: Montesquiu08/04/2011 - 15:35:27
Nom: PAU

ML King va començar un text que ha passat a la història amb "He sommiat que un dia...".
Doncs jo sommio que un dia no és barrejaran naps i cols. No em jutgaran, ni hauré de sentir si sóc de fóra o sóc de dins. No em menysprearan per creure en la llibertat d'expressió i que la meva opinió és tant valida com la de qualsevol montesquiuenc de 3ª generació. Que aquest seria, segons tot benentés, el veritable montesquiuenc.
Hi han coses que estan molt bé, hi han coses que són millorables i, també, n'hi han que són per llençar a les escombraries, aquí a Montesquiu. Pel fet de no haver nascut aquí, o jo o els meus pares, no vol dir que no tingui dret a opinar, participar, voler una millor societat en valors i en accions.
En política, el que és valorable és el repecte i la bona feina feta pels qui governen i han estat escollits pel poble. I si el punt de partida és que els de "fora" són ciutadans de 3ª no hem aprés res. Ja ho diuen la história és perquè el ésser humà no aprén i, per tal, torna a repetir-la. Fa 50-60 anys van venir molts andalusos i de molts llocs, i que probablement van rebre la mateixa mirada que ara només alguns, no tots, fan als nouvinguts.
El camí de la unió i de fer viure l'ànima d'un poble comença per deixar de mirar els vestits de marca (o procedència i origen de les persones) i ESCOLTAR el què hi ha dins: la intenció. La intenció de gairebé tothom és viure en pau: Viu i deixa viure. Excepte, els menys que no tenen bones intencions i fan molt soroll cap fora per no ser vistos: "tirar la pedra i amagar la mà en diuen!". Aixó passa en totes les petites i grans societats i hauriem de saber-ho.
Crec també que l'origen del conflicte és la intolerància i la falta de voluntat per respectar que les societats tenen tants pensaments i sentiments com persones hi visquin.
Sr Carles és cert que no tothom rep falta de respecte per ser de fora. Peró, també és cert sense ànims d'entrar en conflicte amb ningú, que es respira un cert: "o estàs amb mi o en contra meu". I res més allunyat de la realitat dels que han vingut de fora! que són molts tenint en compte la partida de naixement dels residents a Montesquiu.
Em reitero amb el que he dit: som tants pensaments com persones hi vivim. I la llibertat de pensament és l'únic que tenim. "He sommiat que un dia tindré també llibertat de pensament i acte".
Per cert tinc una pregunta en el tema de la guarderia: si només pagaven 5 pares l'any 2009-2010 perquè no és va tancar abans? Aquesta dada em sembla sospitosa o qüestionable si més no. Aixó va en resposta-pregunta a la persona que ha donat la dada.
La guarderia assegura que els nens que hi neixin i hi vagin, passaran (probablement) a l'escola. La seva infància la faran caminant i gaudin dels marcs de Montesquiu. Educar-se i respirar l'aire de cada dia, la cotidianitat, les persones,.. et fa estimar on hi trepitges! I si no saps on tens els peus, ni estimes les teves cames no hi aniràs enlloc.

Respondre  

Re: Montesquiu09/04/2011 - 07:49:08
Nom: homo sapiens

Primer: a la senyora cuca quan és parla de dades, suposo que tindràs proves que demostrin el que esmentes? Per cert, el to que emprees pels de fòra em destil.la que o ve has rebut mirades i comentaris per ser diferent o que en rebràs per no haber aprés que per rebre tolerància s'ha de ser tolerant. Tal faràs tal tindràs i no importen els anys que passin.
Segon: al senyor Carles poder no ha llegit els 2 primers comentaris del fòrum peró em semblen de cert to xenòfob, primitiu i d'una ignorància extrema o el fons és rancúnia? entenc que vosté ha rebut bon tracte peró no crec que fer comentaris com els primers siguin exemple de res i són opinions que ara per les eleccions creixen entre la vox populi i que fan respirar un ambient carregat de rumors, sentències. Ha vist la Letra Escarlata? Se la recomano.
Tercer: al senyor Nando. Així hauria de ser peró hauria de voler tothom i crec que els canvis o fer neteja a casa cansa i espanta només de pensar-hi per on començar. Sinó és fa neteja no podem entrar aire fresc que tampoc va malament.
Quart: Els homes primitius caçaven per menjar és barallaven per tenir el millor territori en temes de fertilitat de terra i espècies. Si que sembla tot una mica primitiu, el problema és que en teoria creiem que la espècie ha evolucionat. La realitat és un reflexe de que l'evolució poder ha estat a nivell tecnologic i no a nivell d'intel.ligència emocional. Inteli...què? diran alguns. Doncs aquella que en el fons et fa saber que no vulguis pels demés el que no voldries per tu. No facis als demés el que no vols que et facin a tu.
Visca la humanitat que s'estima la vida en pau , amor i RESPECTE a les diferències. Afortunadament tots som fills dels nostres pares i no són el mateix, aixó ens fa diferents peró no millors. I per mostra aquest fórum.

Respondre  

Reflexions en veu alta09/04/2011 - 13:34:10
Nom: Montesquiuenc

Soc un montesquiuenc votant de ERC desde fa molt de temps, pero estic molt indecis davant les properes eleccions del 22 de maig.
La actitud del nostre alcalde en aquest 4 anys, ha sigut de menyspreu, falta de respecte i autoritarisme total cap a la gent del nostre poble. Ha tractat com a xais als nostres regidors, als que jo vaig votar, i lo pitjor de tot es que ells ho han permes. S'han deixat tancar la boca i han sigut complices del totalitarisme brutal del nostre alcalde. No entenc com un partit com ERC ha permes la actitut dictatorial de aquesta persona, i ha permes que actues pitjor que un señorito del PP. Com han permes els regidors de ERC tot aixo?
Ara s'obre un nou camí, l'alcalde no es presenta i l'em de donar les gràcies. Pero...2 dels regidors de seu equip estan a les llistes, dos personas que han sigut complices de la actitud de l'alcalde. A mes a mes, el 2n de la llista crec que te massa sed de poder, i jo tambe estic convençut de que la primera de la llista serà una titella a les seves mans, tota una estrategia de manipulació i neteja , perque ell sap que si va de primer no ganyara, no m'has convençut posant una cara maca davant teu. Ja em vist de que son capaços, de tancar la guarderia com a mímin. Aquesta estrategia no m'ha convençut.
En quant al PSC, he vist que no tenen capacitat de feina, nomes van als plens i prou, no han fet res durant aquest anys a l'oposició. A mes a mes, aixo de que siguin parella, de primer i segon, sembla que si estan al equip de gover, l'ajuntament serà com el saló de casa seva. Crec que no tenen capacitat per gestionar el nostres diners.
Els rumors diuen que hi ha una llista de CIU, pero com son rumors, estic a la expectativa.
De la CUP, podem dir que son de fora si. Pero no podem negar la seva capacitat de feina i preparació. Gràcies a ells, em estat informats del que pasava dintre de les quatre parets del ajuntament, cosa que els nostres no han fet. Crec que han demostrat estar capacitats per governar i gestionar el poble. Ara si, estic esperant la seva llista, per veure si son els mateixos que fa quatre anys, o els que tots ens pensem....O si han sigut capaços de fer arrels al poble i crear una llista mes variada
Ja anirem veiem, i a veure si ho puc veure tot mes clar.

Respondre  

Re: Montesquiu10/04/2011 - 16:51:06
Nom: guarderia

En resposta al montesquiuenc, tots som com som i tots empatitzem més amb uns que amb d'altres. El que es molt trist es continuar amb les mateixes mentides.... Soc votant de ERC, tal com comences els teus comentaris. De ERC res de res. Una altre, ERC ha tancat la guarderia.... El que conta son els fets i la realitat es que ERC va crear la guarderia i jo no he vist que la tanquessin! suposo que comença la carnisseria de les eleccions en aquestes pàgines sense importar el respecte. Sort a tots.

Respondre  

Re: Montesquiu10/04/2011 - 17:15:14
Nom: Flor

Pel que veig aquest poble de Montesquiu està ple de persones visionàries del futur , persones que van desde saber qui manarà a l´Ajuntament si surt ERC fins a animals que l´únic que saben fer és insultar i menysprear a la gent.
Hi ha gent tan falsa i mal educada en aquest poble que es donen la llibertat de referir-se a una persona amb el sobrenom de “ florero “.
Segurament aquesta persona que vosaltres coneixeu per “florero” sigui més sensata, educada i respectuosa que tots vosaltres.
La virtut que té aquesta persona és voler fer quelcom pel seu poble desde un punt de vista que evidenment no és ni serà mai el vostre. La correcció i el saber estar són valors dels quals esteu mancats i valors que el poble de Montesquiu necessita.
Desde aquest “ foro “ us encoratgo a que seguiu amb la política d´insults perquè d´aquesta manera feu paleses quines són les vostres intencions i quina és la vostra educació.
Ànims “ florero “ ets un referent per la gent que vol de Montesquiu un poble millor , un poble amb diàleg i correcció.
Molta gent falsa vaga pels carrers de Montesquiu , val més ser un “ florero “ amb dignitat que una persona sense ànima.

VISCA MONTESQUIU

Respondre  

Re: Montesquiu10/04/2011 - 18:54:58
Nom: sort

Bones a tothom!!!! acavo de llegir tots els comentaris, pero aquet ultim m'ha fet molt de riure, ho sento montesquiuenc, i botant d'ERC, jajaja, aixo no s'ho creu ningu, pero està força bé per aconseguir algun bot més oi???? i suposo que la gent ja li ha quedat ben clar de quin partit ets, i no nomes a votar-lo, jajajajaja!! gràcies però per fer-me passar una bona estona de veritat, canvia de tàctica!!

Respondre  

Re: Montesquiu10/04/2011 - 19:08:18
Nom: llum apagada!!!!

Quina amargura no!! que tenen alguns???
Totes aquestes parafades (LLUM) no van enlloc, jo sòc de fora, i no em sento gens malament quant parlo em algu de montesquiu de sempre i diu: aquests de fora....., jo crec que sou molt sensibles alguns, no passa res ser de fora, sempre que siguis bona persona, cosa que alguns de fora no ho poden dir!i per aixo s'en parla mès!! es creuen que sòn deus, nomes per saber lleis???? tot ho arreglen em paparets i denuncies, (quina pena eh) però es aixi! i despres aquets fan una llista que es diu CUP, i es venen dient que són: SOSIABLES, TRANSPARENTS, RESPECTUOSSOS...ETC, siusplau no em feu riure, us hauria de caure la care de vergonya, de veritat.

Respondre  

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: