TEMA: Malla
| Re: Malla | 20/01/2012 - 23:44:41 | |
| Nom: mallenc01
Amics de Malla
Os desitjo que tingueu tots una bona Festa Major.
Intentem participar en tots els actes, donem caliu a la Festa Major.
Malla, dia de Sant Vicens 22-gener-2012.
| |
| Re: Malla i les seves histories | 23/01/2012 - 23:20:12 | |
| Nom: es copia, ja que està al l'altre plana
Nom: Lluís Vaquer
Estic d'acord que el complexe Esclat aporta diners a L'Ajuntament de Malla. Però, tant el Sr.Baucells com el sr. Muntal han fet una pifia monumental: permetre que les aigües residuals (pipis, popos, la porqueria dels cotxes que utilitzen els rentadors, les restes d'hidrocarburs de la benzinera etc) així com l'aigüa de pluja dels 60.000 metres cuadrats impermeabilitzats del nou complexe "ecològic" Esclat, s'aboquin al rec gros de Malla. Es incomprensible que permetin que s'utilitzi un petit rec d'ús i utilitat bàsicament agrícola com a desguàs de tots els residus que genera el complexe. No puc entendre perque no han fet que l'Esclat, que s'ha gastat molts milions d'euros en fer el nou complexe, no es gasti uns pocs euros en fer una canonada pròpia per enviar les aigües residuals i de pluja directament a la riera de Tona (a uns 300 metres)i evitar d'aquesta manera perjudicar als propietàris situats aigües avall de l'Esclat, a la vora del rec gros. Menys entenc que vivint el Sr. Muntal al Tei, essent fill del masover del Tei i sabent que jo , com a propietàri del Tei, estic en contra de que s'aboquin tots els residus i aigües pluvials de l'Esclat al rec, i així ho hagi denunciat a L'Agència Catalana de l'Aigüa, no hagi estat informat que l'Agencia Catalana de l'Aigüa va publicar al tauler d'anuncis de l'Ajuntament de Malla, el dia 17 de agost de 2.011, l'anunci d'informació pública de l'expedient de sol.licitut d'abocament d'aigües residuals al rec gros de Malla per part de GESDIP, SAU, impedint d'aquesta manera que pugués presentar-hi al.legacions. Avui rebo notificació de l'Agència Catalana de l'Aigua justificant que autoritza dits abocaments d'aigües residuals al rec gros (abocaments que, s'ha de dir, fa temps que es venen prodüint) dient que no s'han presentat al.legacions dintre del termini d'exposició al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i que a més l'Ajuntament de Malla no ha emés l'informe que l'Agència catalana de l'Aigüa li va demanar l'11 de juliol de 2011. Srs. Font, Sr. Muntal, si al progrés, però en condicions, i sense perjudicar a tercers per benefici de uns pocs. S'ha de ser conseqüent i lleial, valors que no es compren amb diners.
FELICITAST SR. VAQUER EL FELICITO PER DONAR LA CARA, AQUI TOTHOM VA DE ANONIM
| |
| Re: poble Malla absorvit | 17/03/2012 - 15:21:01 | |
| Nom: observador municipal
Fonts ben informades d'última hora, avisen que els pobles de menys de 2.000 habitants es tindrán de fusionar o seran absorbits.
A Malla, o creixem o ens absorbiran.
L'estalvi que suposaria fusionar pobles de menys de 2000 habitants, representaria un estalvi de 4.000 mil.lions d'Euros anyals a Espanya.
Potser l'actual consistori sigui l'últim de Malla independent i en Lluis muntal l'últim alcalde.
Es el preu que pagarem per no deixar fer nous habitatges i redactar un POUM molt restrictiu.
| |
| Re: Malla parat | 07/04/2012 - 15:15:08 | |
| Nom: --------
Esperem que després de Setmana Santa l'Ajuntament s'animi una mica, no es veu cap moviment ni sabem res, de res
Es que han plegat els regidors?? o encara fan vaga ??
Quina colla...................
| |
| Re: Malla | 09/04/2012 - 23:15:01 | |
| Nom: visitant
Sr. Alcalde de Malla o Ajuntament en general.
Aquests dies he circulat pel seu poble de Malla i m'he donat compte que, la meitat de les senyals de trànsit del seu poble estant borrades o no es veuen bé (per desgastades).
Recordo que en una entrevista al NOU9, vosté deia que no tenien deutes, ara ho entenc, no fan ni el manteniment de les senyals de transit, ni camins.
Es un escrit amb finalitat constructiva, però si contra les floretes que vosté es va penjar.
| |
| Re: Malla | 16/04/2012 - 09:24:47 | |
| Nom: curiositat
Algú em pot informar de quin tipus de revista és "La Garba"?? és que jo hi trobo a faltar moltes informacions de Malla.
| |
| Re: Malla i la Garba de mal lligar | 21/04/2012 - 19:06:12 | |
| Nom: anonima
La Garba es dels grup polític "Independents per Malla", que de independents no en tenen res i tenen 4 regidors a l'Ajuntament, CIU 3.
A la Garba només hi trobaràs coses que siguin a favor de l'Alcalde i el seu grup, o sigui un 55 % del poble de Malla, la resta no podem informar, això es la llibertat d'aquest poble de Malla, que molta gent en presumeix, però que molt pocs coneixen a fons. Una desgracia tot plegat.
| |
|
|