TEMA: L'Esquirol
| Re: L'EsquirolDiners dels altres¿ | 14/12/2011 - 19:57:43 | |
| Nom: Clara
Toni només et vull dir que els diners de l'ajuntament son de tot el poble, no son diners d'ells i pervtant també son dels avis....potse hauriem de tenir les coses mes clares i ser mes justos....també amb la gent gran..al cap i a la fi son persones que han aportat durant molt mescde temps coses all poble...no m'agrada aqueata manera de fer d'aquest ajuntamrnt
| |
| Re: L'Esquirol | 15/12/2011 - 08:15:08 | |
| Nom: Maria
Després de llegir de nou la polèmica sobre la festa dels avis, entenc que la postura de l'ajuntament és de despreci vers els COL·LECTIUS. El Sr. Castells com a portaveu del govern municipal no va saber estar en cap moment a l'alçada de les circumstàncies.
En aquestes dates de l'any em pregunto:
Hi haurà la Festa de Reis? perquè evidentment és també per un COL·LECTIU i també la paga l'ajuntament?
Quan s'ha comès un error tothom ho pot entendre acceptar. Ara bé, quan no es vol reconeixe que és un error i encara s'aboca prepotència i despreci vers els afectats no s'oblida. Sr, Castells en el seu escrit publicat El9Nou va fer massa mal. Molta gent de l'Esquirol no ho oblidarà mai. Li passarà factura sempre.
| |
| Re: L'Esquirol | 27/01/2012 - 17:45:54 | |
| Nom: anònim
Hola: ¿ Que en penseu del requeriment que em rebut molts veïns, per part del nostre Ajuntament ,en el qual ens demanan plànols , escritures, etc.., per un error de metres, segons aquests ofici, en la Gerència Regional del Cadastre?
Yo no entenc el motiu real, no em crec aquesta explicació. Caldrà gastar diners en fer plànols,
en tot cas reprobo l'estil amenaçador del ùltim paràgraf, que no hauria de tenir aquest caire i si que caldria informar amb claredat de les consequències de no atendre aquest ofici.
| |
| Re: L'Esquirol | 29/01/2012 - 16:56:20 | |
| Nom: un altre anònim
Amic anònim, podriem saber ben bé què us demana l'ajuntament i perquè? I a quins veins? A simple vista no entenc perquè un ajuntament té que demanar una cosa que li deuria tocar reclamar als del cadastre. Li toca a l'ajuntament fer això? Em sembla que tenim problemes més importants com perquè hagi de fer la feina d'uns altres.
| |
| Re: L'Esquirol | 30/01/2012 - 20:41:59 | |
Es just el que comentes; l'ofici que ens adreça l'Ajuntament diu textualment "segons les dades que consten a la gerència regional del Cadastre de Catalunya, pel que fa a la vostra propietat, hi ha un error de metres".
Et requereix plànols, escritures, D.N.I. i conclou que si no en fas cas ,t'atenguis a les consequències.
Crec que l'hem rebut força veïns i em sembla que si l'Ajuntament és competent en aquest tema, s'hauria de explicar millor.
| |
| Re: L'Esquirol | 02/02/2012 - 23:17:05 | |
| Nom: Anonim
No podem culpar a l´Ajuntament de l´Esquirol nomes esta fent el que l´Administració supramunicipal ordena¡¡¡ El problema será que tots haurem de pagar mes impostos. Quina vergonya de pais. El mes car de l´Estat espanyol. No creieu que els Catalans som tontos??? Com molt be deia temps enrera un prestigios socioleg en una entrevista a la Vanguardia. Ens han IDIOTITZAT¡¡ Amb la que cau i tots calladets¡¡¡
| |
| Re: L'Esquirol | 04/02/2012 - 19:40:21 | |
el que està fent l'Ajuntament és una revisió del catastre,però em sembla que els fa mandre dir-ho; i els va més bé que sembli que actua una altra administració,supramunicipal com tú l'anomenes.
Això supusarà una revisió d'impostos, de la qual l'Ajuntament en rebrà la part corresponent, és una opció legal, com podria ser-ho no realitzar aquesta revisió,però politicament queda més bé que sembli que ho promocionan altres instàncies.
| |
| Re: L'Esquirol | 12/02/2012 - 17:32:38 | |
| Nom: Ignasi
Aquest divendres dia 10 el Sr. Crisantos Castella va publicar una carta a El 9 Nou amb el títol de "Sebastià Riera, alcalde poruc i gandul" (Déu n'hi do, oi?). Convido tothom a llegir-la perquè és molt aclaridora de com deu bullir l'olla al si de l'equip de govern municipal. A la majoria dels habitants de l'Esquirol i Sant Martí potser no els sonarà el Sr. Castella, però a Cantoni tothom sabem que és un destacat simpatitzant de "Units per decidir", col·laborador conspicu durant la campanya electoral, i fins i tot (si mal no recordo) interventor voluntari el dia les eleccions per aquella candidatura. Vaja, i per entendre'ns, que aquesta carta no l'ha escrit el Sr. Montanyà ni la Sra. Prat (hauria quedat lleig...) però m'hi jugaria un pèsol que reflecteix fidelment la postura de "Units per decidir" respecte a en Sebas i a Cabrerès i Progrés. No entro en el tema de Can Patel del que es parla en la carta perquè no conec l'assumpte, però és evident que amb socis com aquests no calen opositors, o dit en altres paraules, hi ha amics, enemics... i socis de govern. Es veu que no va servir de res que el Sr. Pep Castells fes de devot parallamps de la Sra. Prat en la relliscada del tema avis. El Sr. Castella fins i tot arriba a dir en la seva carta que si en Sebas no fa la feina (la que el Sr.Castella opina que ha de fer, esclar), doncs que abandoni. Home, però no havien fet un pacte per repartir-se l'alcaldia dos anys cadascuna de les llistes? Si que comencen ràpid a voler fer fora CiP! D'altra banda, que no són socis, és a dir co-responsables del que faci o deixi de fer en Sebas? La cosa promet. Després d'uns mesos de govern municipal més aviat silenciós i avorridot, encara xalarem.
| |
| Polèmic Crisantos | 13/02/2012 - 18:43:58 | |
| Nom: Pere
No m'ha agradat gens la carta de Crisantos Castella, de Cantonigròs,b a El 9 Nou qualificant de "poruc i gandul" al meu alcalde.
No m'ha agradat l'atac contra els dos anterior alcaldes, les desqualificacions contra tot el que s'ha fet fins ara.
No m'ha agradat aquest estil confús de presentar les coses, de dir mitges veritats, d'intentar confondre, de voler judicialitzar-ho tot, perquè em recorda el camí que ha marcat des de fa molts anys l'advocat Miquel Colom, també de Cantonigròs.
No m'ha agradat que sigui tan poc lleial amb Cabrerès i Progrés.
Segur que hi ha coses que no s'estan fent o s'han fet prou bé, però la gent d el'Esquirol que ocupa o ha ocupat càrrecs a l'Ajuntament hi és amb voluntat de servei. Els conec i no en tinc cap dubte!
Algun sector de Cantonigròs -desconec el motiu- vol donar lliçons de tot i tracta els actuals i anteriors dirigents amb un menyspreu absolut. Sospito que alguna cosa o interès els mou per portar a terme aquest tipus de campanyes.
Amb actituds com aquesta, amb la via de la judilització constant de l'activitat municipal no anirem gaire lluny.
Senyor Crisantos, al municipi hi ha gent que vol el millor per a tots,. i ha treballat i treballa de valent des de l'Ajuntament i les entitats. La via de la desqualificació, de l'insult, de l'enrenou ens aboca a una situació difícil.
Davant actituds com la de Crisantos, cal unitat i respostes clares
| |
| Re: L'Esquirol | 13/02/2012 - 20:38:13 | |
| Nom: carme
Totalment d’acord, Ignasi i Lluis, penso que ja n’hi ha prou de fer mal al poble, aquesta gent tota la vida han estat putajant a l’ajuntament, Tant en el mandat d’en Vilaragut, d’en Roquer, d’en Mas i ara d’en Sebas . sempre amb denuncies, contenciosos i amenaces, potser ha arribat l’hora de que el poble ens ajuntem i diguem
PROU!! PROU ALS MALS ROTLLOS DELS COLOM.
| |
|
|