TEMA: Gurb
| Re: Laura | 19/05/2011 - 17:04:45 | |
| Nom: Roger
Laura hores d'ara tothom d'aquest forum sap de quin pal vaig, no es cap novetat. A mi m'agrada la frase en tercera persona del plural em sembla que es ben correcta. Però tampoc vull entrar en un debat per fer servir una forma o una altra.
| |
| Albert Albert | 19/05/2011 - 19:05:55 | |
Em sembla que ets l'Albert, mira ets molt lliure de pensar i creure el que vulguis si així et sents més satisfet. Ja vaig dir que ningú copia ni ningú menteix i si no ho vols creure així em sembla molt bé. I ja que treus el tema que sembla que t'interessa molt (potser perquè ets jove i no pots accedir a un habitatge dels que hi ha a Gurb)desde SI GURB no s'ha parlat mai de protecció oficial. El tema dels habitatges socials és molt complex i s'han de valorar bé totes les formules per accedir-hi i que beneficiin a la gent que realment ho necessita. És fàcil de dir que es faran "60 habitatges" (ERC) i que els joves son els que més falta els hi fan no s'ha pas de ser molt espavilat per saber-ho. De la meteixa manera que segurament hi ha gent gran que voldria accedir-hi i que segurament també els hi fa falta, parlo de pisos tutelats per exemple.
Com ja et vaig dir un cop em sembla que a vegades ets una mica rebuscat.
El paper dels altres candidats tampoc es que fos massa brillant cosa que ja va generar la seva polèmica.
Visca Gurb i Visca Catalunya
| |
| 32 anys + 4 ? | 19/05/2011 - 22:41:59 | |
| Nom: Arnau
Acabo de sentir per tv3 l'anunci electoral de ciu i m'ha fet gràcia escoltar l'artur mas dient "fa 32 anys que que cal un canvi a barcelona" i al telenotícies he escoltat la presidenta del parlament, la senyora que es disfressa de fada, dient que 32 anys de "dictadura" (ha dit) s'han d'acabar. I jo em pregunto... què dirien aquesta gent si vingués a fer campanya a Gurb? Si 32 anys són massa, crec que són massa a Gurb i a Barcelona.
Cal un canvi sinó volem tenir 36 anys de majoria absoluta. I segur que el canvi a Gurb és ERC, que tenen un programa realista, molta experiència i il·lusió per tirar el poble endavant.
| |
| Gurb | 19/05/2011 - 23:41:58 | |
| Nom: Toni
Jo visc a Gurb fa poc més de 2 anys, serà la primera vegada que hi votaré, i en anteriors eleccions mai he votat ni CIU, ni ERC ni SI. Aquest cop, un cop llegits tots els programes electorals i veure com ha anat la campanya i el debat crec que la millor opció (ho dic amb objectivitat i sense pertànyer a cap partit) és votar ERC. Són els que s'ho han treballat millor consultant amb enquestes a la gent i basant-se en dades rigoroses. Coincideixo que presenten un bon equip i preparat. En canvi, CIU se'ls nota la inèrcia i qui dia passA any empeny, massa tremps governant i no hi ha tanta renovació de la llista. També tenen vicis i tics poc pasrticip'atius i d'escoltar poc a la gent (ho dic per casos en què m'he trobat). El programa de SI és molt superficial i poc concret, sembla un copiar -pegar com el cas de la biblioteca que comenten (també seria bo passar el corrector d'ortografia). Jo també vull la independència, però els ciutadans demanem a l'Ajuntament que resolgui els problemes i ofereixi serveis millors. Sembla una proposta feta depressa i corrents, cal treballar els temes i conèixer la realitat del mnunicipi millor.
Fent un símil amb el futbol, diria que comparant les plantilles la més preparada i que ha entrenat millor és la d'ERC. Per tant, el partit no l'hauria de guanyar els de sempre encara que noi entrenin.
| |
| Re: Gurb | 20/05/2011 - 08:42:08 | |
| Nom: Gemma
No acostumo a escriure missatges en fòrums, però sí que he anat seguint aquest. En Toni diu el que jo també penso, tot i que jo he viscut sempre a Gurb. Jo passo de les sigles i miro la gent, i s'ha de reconèixer que ERC té un bon equip i les coses clares, amb propostes realistes i necessàries. Fa 4 anys vaig votar en blanc, però penso que mereixen l'oportunitat de demostrar que poden fer feina seriosament i amb energies renovades. Sort!
| |
| Un parell de comentaris | 20/05/2011 - 11:25:54 | |
Em sembla molt bé el que dieu dels partits, ho entenc i en part ho comparteixo. Ara també tinc molt clar que quan la gent es presenta per un partit vol dir que que combrega amb les idees d'aquell partit, que en participa i que hi està dacord encara que no en sigui militant de carnet.I un dels dos partits defensa les retallades que entre altres coses ens poden deixar sense el CAP que tenim a Gurb i potser inclús sense el SES i de moment ja han tret la sisena hora i l'altre, al principi ens va vendre la independència i al final l'únic que volien era estar aferrats a les poltrones.
Pel que dius de copiar i enganxar em sebla que si mires tots els programes electorals i no parlo només de Gurb i no només d'un partit, veuràs que hi ha una gran quantitat de punts que son coincidents i i no per aixó diem que uns els han copiat dels altres.
Tots els que vivim a Gurb en coneixem les realitats, les mancances , les coses que s'han fet bé o s'han fet malament no estan en possessió només d'uns quants per aixó crec fermament amb la participació ciutadana als ajuntaments per exemple amb forma de cosultes populars.
Visca Gurb i Visca Catalunya
"Visc-a i Visc-a Catalunya"
| |
| Re: Gurb | 20/05/2011 - 13:05:43 | |
| Nom: Guillem
Els meus pares, la meva germana i jo vam ser dels que les darreres eleccions catalanes vam votar SI pensant que era una bona opció, però la decepció no podia ser més gran. Al cap de dos mesos ja es van barallar i en Joan Laporta (sense el qual SI hauria tret zero diputats) va ser expulsat. No em va agradar veure tres senyors encorbatats asseguts a terra i en una tenda de campanya. He llegit que SI té la majoria de proveïdors per pagar, etc... I a Gurb tampoc m'ha fet el pes veure que el to utilitzat, amb arguments que res tenen a veure amb el poble, la falta de propostes clares, el tipus de llista feta, i algunes actituds poc respectuoses. No cal que ningú es molesti, simplement dono la meva opinió i dic que per mi aquesta opció ha punxat i que veient qui ha treballat a Gurb tinc molt clar que diumenge la nostra opció serà una altra.
| |
| Tot igual | 23/05/2011 - 09:45:18 | |
| Nom: Albert
M'hauria agradat un canvi a Gurb. Tot segueix igual i caminem cap als 36 anys d emajoria absoluta de CiU. Em sembla molt bé que entri SI però és una pena que ho faci a costa d'ERC, que mereixien un resultat millor. Divide y vencerás, deuen pensara a Convergència.
| |
| felicitació | 24/05/2011 - 03:15:53 | |
Felicito a U.E. Gurb pel seu brillant ascens de categoria. Dissabte no va poder ser però si finalment el diumenge. Aixó serà un estimul per tota la canalla del club i un orgull per tots els gurbetants.
| |
| Re: Gurb | 24/05/2011 - 08:01:27 | |
| Nom: ?¿?
"Divide i venceràs" a CiU?¿?¿ Això és el que deu pensar SI!
| |
|
|