Fòrum

TEMA: A QUI VOTARÀS I PER QUÈ?

A QUI VOTARÀS I PER QUÈ?26/10/2006 - 17:48:36
Nom: Gemma Ferrer Portí

A l'hora d'escollir a qui votaré el dia 1 de novembre em baso en els següents criteris:1) Votaré perquè és un dret i un deure que tinc, per tant, descarto rotundament l'abstenció. 2) No votaré en blanc ni emetré un vot nul ja que considero que això equivaldria a abstenir-me.3) Votaré algun partit que tingui actualment representació parlamentària (5 opcions possibles).4) Votaré algun partit CATALÀ, que no depengui de Madrid (només 2 opcions possibles: Convergència i ERC). 5) No votaré ERC, perquè no vull un senyor que es diu Jose Montilla (y olé...!) com a president de la Generalitat. Conclusió, votaré Convergència. Penso que és el vot més útil. Aquesta vegada votaré amb el cap i no amb el cor. De cara als possibles pactes postelectorals prefereixo: CiU + ERCCiU + ERC = CAT

A QUI VOTARÀS I PER QUÈ?26/10/2006 - 20:33:15
Nom: Adam

Jo votaré el PACMA, perqué és l'unic, partit que defensa els drets dels animals. Si voleu més informació mireu:www.pacma.net adam.

Re: A QUI VOTARÀS I PER QUÈ?26/10/2006 - 20:35:50
Nom: adam

Gemma, trobo correcte el teu comentari, només voldria afegir una cosa:CIU + ERC + PACMA = Catalunya en bon estat.

A QUI VOTARÀS I PER QUÈ?26/10/2006 - 20:57:29
Nom: Joel

Hola estic d'acord amb l'Adam, s´ha de votar al PACMA, si volem que les corrides de toros desapareixin de Catalunya, entre d'altres coses.Joel.

Re: A QUI VOTARÀS I PER QUÈ?27/10/2006 - 00:57:31
Nom: Goliol

Esteu realment menjats del cap per CIU. L'ÚNIC PARTIT QUE HA RECONEGUT OFICIALMENT QUE VOL UN SEGON TRIPARTIT HA ESTAT ICV-VERDS. No intoxiqueu amb mentides, VOTAR ERC NO ÉS VOTAR MONTILLA! Manipulació=feixisme.

Re: A QUI VOTARÀS I PER QUÈ?27/10/2006 - 02:00:03
Nom: Boletaire

A l'hora d'escollir a qui votaré el dia 1 de novembre em baso en els següents criteris:1) Votaré perquè és un dret i un deure que tinc, per tant, descarto rotundament l'abstenció.2) No votaré en blanc ni emetré un vot nul ja que considero que això equivaldria a abstenir-me.3) Votaré algun partit que pugui defensar les meves idees, el que s'hi acosti més.4) Votaré algun partit INDEPENDENTISTA (ERC o PRC) 5) No votaré cap partit o espanyol o disfressat de nacionalista català i que a l'hora de la veritat (estatut, pacte magèstic, pacte doñana, etc, etc) demostren a quina nació volen que estiguem, espanya. No votaré mai la dreta unionista, no votaré mai CIU.Conclusió. Votaré ERC. El cor m'empeny a votar aquest nou partit que es diu PRC ja que necessitem aire fresc però el cap em diu que la dreta unionista sempre va a votar religiosament faci el que faci l'amo i l'esquerra espanyolista també per tant no ens podem permetre el luxe de perdre vots independentistes. No ens podem permetre el luxe de deixar CIU o el PSC amb les mans lliures per fotre'ns el pais enlaire un altre cop, no ho penso permetre. A l'hora de triar. Tant me fot, l'única diferència entre Montilla i Mas és el cognom i com que no sóc pas racista tant me fa un com l'altre. Tots dos ens volen encaixats a Espanya ja sigui per les bones o per les males, per la dreta o per l'esquerra, ens volen espanyols i callats.

Re: A QUI VOTARÀS I PER QUÈ?27/10/2006 - 10:31:00
Nom: Boletaire sí, tocat del bolet no

Sí Sí Sí, tots a votar ERC! Tots a votar el pàjaro aquest de la corona d'espines, de les anades a Perpinyà sense informar el seu president, aquell de "tenim la clauuuu!" i després no pot sortir-se'n amb l'Estatut i el fan fora dle Govern! Aquell al qual les bases se li rebelen i el fan anar pel "carretero" de mal pedregar... Sí, Si i Si, tots amb ERC, aquests que dèien que s'abstindrien, i que després van dir que no, i que demà diran el que vulguin o el toqui per tal de tocar poder... aquests que des que toquen cuixa s'engreixen com uns berros (mireu el Benach, quina panxa després de tants tecs oficials!). Si, Si, Si, tots amb ERC, el partit més coherent del mon i ben avingut dle món, en el que l'Heribert Barrera va ser foragitat per l'Hortalà (home d'autèntiques esquerres, com correspòn al seu càrrec de president de la Borsa de Barcelona), que a la seva vegada va ser traït pel Colom i la Rahola, que al seu torn van rebre la coça al cul pel Carod, a qui ara li fa el llit el Puigcercós, a qui en el seu moment el donarà pel sac el Carretero... Visca ERC, visca el partit que quan van entrar al Govern havien de buscar amb llinterna algun militant preparat pels càrrecs que els tocaven en el repartiment, i no trobaven sinó llicenciats en filologia catalana, algun advocadet i gent que no tania ni el BUP! Visca un partit que a part de reclamar la independència no té més programa ni més idees! I sobretot, visca els catalans, que tenim els partits que ens mereixem!

Re: A QUI VOTARÀS I PER QUÈ?27/10/2006 - 15:02:53
Nom: golfus

HAHAHA, QUE ERC NO TÉ MÉS PROGRAMA??? QUE QUÈ? Boletaire no, tu ets un ignorant. Programa de CIU per a les eleccions? a si! 2.000.000 d'eurus en un vídeo destructiu i manipulat. mmm...uau! M'han convençut amb aquest programa!Et recoman abans de dir parides pel món, que et miris el programa d'ERC:
http://www.esquerra.cat/eleccions2006/

Re: A QUI VOTARÀS I PER QUÈ?27/10/2006 - 16:09:22
Nom: Boletaire

Els simpatitzants de CIU sóu com el PP, cada cop que obriu la boca em doneu més arguments per votar ERC, per votar Autodeterminació.Votar CIU = votar si a espanya = CIU + PPVotar ERC = acollonir espanya, acollonir CIU-PP, acollonir El Mundo, acollonir La Vanguardia, acollonir tothom que ens vol lligats a espanya (PSOE,PP,CIU,IU...). Votar ERC és no deixar les mans lliures a tota aquesta trepa, sigui qui sigui el president ERC és la garantia de que tots els que ens volen lligats a espanya no vagin amb les mans lliures.

Re: A QUI VOTARÀS I PER QUÈ?27/10/2006 - 16:39:11
Nom: Eva

Jo tota la vida he votat ERC. Sóc independentista i d'esquerres, però ara no els penso votar ni de broma! Quan van fer president en Maragall ja em vaig sentir traïda i estafada i ara si donen la presidència al soques d'en Montilla ja no ho suportaré. Per tant, s'ha acabat ERC. M'agradaria saber com gent independentista pot estar d'acord amb el que han fet. És que no ho puc entendre. En Mas no és Sant de la meva devoció però almenys és nacionalista. Jo poso per davant el nacionalisme que les esquerres i les dretes, i més en aquests moments que estem vivint d'espanyolització constant. Per tant, o votaré CiU (vot útil) o votaré el Partit Republicà Català o Estat Catàlà. Que algun votant d'ERC em respongui, si us plau, això que demano de com pot ser que estiguin d'acord amb que es doni la presidència a un partit que depen d'Espanya. Gràcies.

Anar a la pàgina

1  2  3  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: