Fòrum

TEMA: Josep Lluís Carod-Rovira (ERC)

Josep Lluís Carod-Rovira (ERC)21/10/2006 - 22:21:12
Nom:

Hem obert aquest espai per si voleu opinar sobre Josep Lluís Carod-Rovira, candidat d'ERC.

Re: Josep Lluís Carod-Rovira (ERC)21/10/2006 - 23:14:30
Nom: VOTANT D'ERC

Carod i Puigcercós: crec wque us hauríueu de rumiar molt bé, en el cas que ERC no guanyi les autonòmiques (cal ser optimista), el fet de no pactar ni amb Mas ni amb Montilla. Ja hem fet el préssec una vegada i n'hem sortit molt escaldats. Ja veieu que els mitjans de comunicació ens la tenen votada i vetada. Per tan si no és president en Carod els altres no ens interessen.

Re: Josep Lluís Carod-Rovira (ERC)22/10/2006 - 09:27:32
Nom: Jordi bernat

Endevant ERC

Re: Josep Lluís Carod-Rovira (ERC)22/10/2006 - 12:37:04
Nom: Escèptic

Ai, votant,amb la santa innocència del votant innocent! Aquesta possibilitat que apuntes no serà ni considerada. Tu saps quants quadres d'ERC que es van col·locar a la Generalitat necessiten recuperar la seva feina (de fet, alguns ni tan sols l'han deixada, malgrat el trencament del tripartit). Tu saps la importància que té per al finançament del partit la famosa quota que aporten els seus càrrecs polítics? Això no vol dir que a ERC siguin millors o pitjors que els altres (tots els partits funcionen igual). És només una dada, perquè no anem amb el lliri a la mà...Per cert, val més que les eleccions vagin bé a ERC (m'aprecio el partit, tot i que no sóc militant). Veig a venir que si hi ha un daltabaix el dia 1 de novembre, l'endemà mateix lluiran els ganivets... Ja se sap: en graduació de millor a pitjor hi ha els adversaris, els enemics i els companys de partit...

diferent22/10/2006 - 21:08:34
Nom: republicà

Escèptic, Si tant important eren els càrrecs perquè van dir que no a l'estatut que provocava la seva expulsió?hi ha altres prioritats en segons quins partits, i erc no és partit de mamella.

Re: Josep Lluís Carod-Rovira (ERC)23/10/2006 - 23:32:59
Nom: predicador

Com és que ara ja ningu parla d'un govern de concentració nacional?

Re: Josep Lluís Carod-Rovira (ERC)25/10/2006 - 21:04:38
Nom: Joan

Jo votaré ERC com sempre però abans em podrieu aclarir si el meu vot servirá per fer Montilla president, si es aixi no us votaré, seria molt greu que aquest personatge fos el meu president.

Re: Josep Lluís Carod-Rovira (ERC)26/10/2006 - 01:25:18
Nom: REIMEU

ES L`UNICA ESPERANÇA QUE ENS QUEDA ALS CATALANS!!CAROD PRESIDENT!!!

Re: Josep Lluís Carod-Rovira (ERC)26/10/2006 - 10:22:55
Nom: Jordi

Llàstima, CarodSalvador SostresSi Esquerra pot tornarà a fer el tripartit. Esquerra va donar la presidència de la Generalitat a un partit espanyol i espanyolista. Carod fou un conseller en cap irresponsable i en general Esquerra ha fet un paper bastant lamentable al govern. Llàstima, Carod, perquè en el fons em caus bé. Ahir quan el Bassas et va preguntar si aquesta és la darrera vegada que penses presentar-te a president tu li respongueres que si era l'últim any que ell pensava fer el seu programa: ho explica avui el Sebastià Alzamora en la seva esplèndida crònica. És una llàstima, Carod, que t'hagis entestat a fer-ho tan malament, en haver estat, si m'ho perdones, tan tossudament burro. Si haguessis fet el Mas president encara series conseller en cap i hauríem esgotat la legislatura. A Madrid també hauríem estat decisius, i no sé quin Estatut hauríem aprovat, però segur que l'hauries pogut votar. Si haguessis fet el Mas president potser tu et creuries més o massa lluny de poder ser president algun dia, però per lluny que n'estiguessis segur que no n'estaries tan lluny com n'estàs avui. De vegades et sento dir coses com les que ahir li digueres al Bassas o allò que Iniciativa és una marca blanca del PSC i em sap un greu espantós que les coses hagin anat així. Aquest ressentiment, aquest recel, aquesta desconfiança. De tot això Espanya en fa caixa i nosaltres quedem com els grans idiotes. No tot és culpa teva, esclar, però el tripartit diguem que va ser la bomba que tot plegat ho féu esclatar. Em sembla que ja tots plegats hi fem tard, massa tard, però és una llàstima que sigui una llàstima i que no es pugui arreglar. Perquè esclar no crec que el teu partit et deixi tornar-te a presentar. Ja el Puigcercós t'està fent el llit d'una manera que no et pots ni imaginar.

Re: Josep Lluís Carod-Rovira (ERC)26/10/2006 - 14:09:38
Nom: Boletaire

"De tot això Espanya en fa caixa i nosaltres quedem com els grans idiotes"Em sembla que quan quedem com idiotes és:·Quan hem de sentir que el director d'EL MUNDO diu que el seu candidat per la generalitat és Arturo Mas.·Quan hem de sentir que el president de les Balears (PP) diu que el millor és que guanyi CIU.·Quan després que tot el nacionalisme espanyol se'n fotés a la nostra cara amb la retallada de l'estatut vam haver d'aguantar tota la colla d'unionistes (CIU, ICV, PSC) fent campanya per un estatut que fotia pixar de riure a Guerra, Bono i Zapatero.·Quan el presidentet Pujol va signar el pacte del Majèstic o quan el mai-president Arturu Mas es va reunir amb el PP al 2003....Quedem com idiotes cada cop que CIU (la dreta unionista que ens vol enganxats a espanya) ens fa quedar com a idiotes esclaus. Sabem que l'única pàtria que tenen és la dels diners i només es deuen als poders econòmics.No us deixeu enganyar per tota aquesta colla que ens volen encaixats a Espanya encara que sigui a cops de garrot.Votem opcions independentistes, autodeterminació és democràcia i llibertat.ERC o PRC (www.independentistes.cat)

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: