Fòrum

TEMA: Un cotxe en direcció contrària per la C-17

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1701/10/2006 - 00:00:04
Nom: Paco

Hola Víctor! Només dir-te que crec que has fet molt ben fet publicant aquesta horrible experiència a internet, a El 9 Nou de divendres i possiblament a altres mitjans de comunicació. Espero no trobar-m'hi mai. Ànims, i espero que algun dia puguis oblidar aquest mal son. ESTIGUEM BEN ALERTA QUAN CONDUÏM!!!

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1702/10/2006 - 23:08:07
Nom: Quim Eixample

Hola Victor! Soc el teu vei en Quim soposo que ja saps qui sòc!Sento molt el que ha passat, entenc com estàs perquè a mi fa dos anys hem va passar el mateix.Era un dilluns a les 10 de la nit, jo tornava de l'institut de granollers com cada dia, pero aquell dia cuan estava apunt d'adelantar un cotxe per l'alçada de l'Ametlla alla a l'hotel avandonat, per sort vaic veure uns llums que hem venien de cara i hem vaic poder tornar a posar a la dreta del doble carril.Nomes vaic poder veure que era un peugeot gris gran i vestant antic.Desprès hem va venir la suor freda i el tremolor de cames...Es una experiencia que no recomano a ningu.Desprès de passar aixo vaic trucar al 088 i el mossu de turno li vaic explicar el que m'havia passat, el punt kilometric on estava de la C-17 i amb totes les dades posibles i la seva resposta va ser: Ha Vale! moltes gracies...Aixi funciona aquest païs ...Victor una salutació i que vagi tot molt bè!!!!

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1703/10/2006 - 00:36:17
Nom: Montse

Quin susto! Sort que vas conservar la calma. Això és com tornar a néixer, no? Una abraçada!

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1707/10/2006 - 15:27:52
Nom: Loli Mayenco

Hola Víctor! Crec que et d'hauries sentir impotent tant per part del cotxe que et venia de cara com també amb els MOSSOS. Sembla mentida que hi pugui haver-hi gent que valori tant poc la seva vida i que puguin posar en perill la vida dels altres. Si volen emocions fortes a la seves vides que vagin a practicar el "puenting", però això sí, sense corda. D'aquesta manera segur que deixaran de fotre la vida als altres. Referent a la nostra estimada policia autonòmica, que representa que són els qui haurien de vetllar per la nostra seguretat, em sembla denigrant que no hi puguin fer-hi res al respecta. Crec que haurien de prendre mesures i fer-hi alguna cosa. El què? No ho sé! Això us pertoca a vosaltres, ja que aquesta és la vostra tasca. Si realment no hi podeu fer-hi res, que en dubto, com a mínim traspasseu-vos la informació perquè hi ha vides que han corregut perill, com el cas d'en Víctor, i la de tantes altres persones. Estic contenta que t'hagis salvat d'questa situació i gràcies per explicar-ho a través del fòrum. Aquest tipus de coses s'han d'explicar, no podem callar.

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1708/10/2006 - 23:24:15
Nom: Jordi

Hola Víctor,em sap molt de greu el que et va passar. Sóc mestre de primària i llegint el que dius al final del text em podries explicar què podem des de l'escola per evitar això? Els mestres estem farts que la gent ens doni responsabilitats que no ens pertoquen. Si hi ha gent malalta que és capaç de fer el "kamikaze" per la carretera, des de l'escola no hi podem fer res, res de res. A més, l'escola transmet coneixements però la veritable educació no la transmet l'escola sinó els pares. El valor per la vida no es transmet únicament a l'escola, la família és qui ha de fer-ho.Salut

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1717/10/2006 - 21:10:24
Nom: Lydia (Granollers)

Llegint tot el que he llegit i veient tot el que veig sobre aquest "fantàstic" cos policial que ens han IMPOSAT i que sols tenen ànima de màquina recaudadora i extorsionadora, el millor que podem fer és anar publicant tots els diaris que hi han les aventures que anem tenint i on aquest cos deixa molt i molt de desitjar, a veure si la sra. Tura algun dia (ni que sigui per casualitat o de resquillada) se n'adona del que passa al carrer i fora dels despatxets.I ja de pas, us dic a tots que com coi podem confiar en un cos que es teoria vetlla per la seguretat de tots i que se salta les normes a diari, si, se les salta i sense motiu, sense estar de servei.UN EXEMPLE: Si passeu sobre les 14 hores per la caserna de Mollet, els veureu fent els canvis de torn (o sigui quan ja deixen el servei) travessant tant alegrement la ratlla continua separadora de carril que tenen al devant, n'entren i surten, clar, ells poden travessar les línies!! cal dir que a 50 mts hi han 2 rotondes on tots els altres ciutadans fem el canvi de direcció, ah! que potser ho fan per estalviar en el combustible que tots paguem!!.EXEMPLE 2: també sobre les 13 i 14 hrs. t'els pots trobar creuant un semàfor en vermell amb els llums encesos, si els segueixes veuràs com no van pas a cap servei, fan cap a la caserna xino-xano a vestir-se de carrer i cap a casa.I si tot això passa a 500 mts. d'on viu la Consellera d'Interior, ja podeu imaginar que passa a partir del metre 600!!!!. Imaginació al poder!!

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1719/10/2006 - 23:46:45
Nom: Raul F.Giro

Estic totalment d'acord amb el tema "Mossos". Faig cada dia més de 100 km per la feina desde fa uns quants anys i veus cada cosa a la carretera que quedes alucinat. Pots fer LO QUE ET DONGUI LA GANA per la carretera a hores puntes. Tranquil, cap mosso et molestarà, no els hi veuràs pas MAI i ENLLOC. Bé, sí, hi ha algun lloc, pero aquí no van a pels molts que fan conducció temeraria, aquests tenen com dieu una finalitat purament recaudatoria. Per exemple hi ha un, prop d'una sortida de la C17, la que va cap a Sabadell venint de Vic, que s'amaguen de tal manera que només poden veure a 50 metres a través de dos cases si cap cotxe travessa una linia continua per fer un canvi de sentit. El que ho faci ni se n'entera que hi son fins que passa per davant d'ells. Aquests no s'escapen, tu, pero venen fills de puta en contrasentit jugan-se la teva vida (la d'ells m'és igual), i per lo que llegeixo et fan un cas que és per donarlos un petó a la boca. Clar, no donen diners.Ah, sabeu què seria ideal? Aconseguir que s'interessin en algun canal televisiu autonòmic o comarcal per una noticia del tipus "Els camikaces de la C17 sembren el terror". Ja veuries si així farien algo o no.Salutacions.

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: