Fòrum

TEMA: Un cotxe en direcció contrària per la C-17

Un cotxe en direcció contrària per la C-1729/09/2006 - 07:53:20
Nom:

Accident a la C-17Sovint m'havien explicat que hi havia persones que es dedicaven a anar en direcció contrària per la carretera com si es tractés d'una aventura més. A mi em costava d'imaginar-ho però ara ja és diferent perquè malauradament ho he viscut a la meva pròpia pell. Va ser el passat dia 16 de setembre a 2/4 de 4 de la matinada a l'altura de la C-17 (via de dos carrils d'una única direcció) al Km 16. Jo venia de Barcelona i anava amb el meu cotxe cap a Vic i vaig decidir avançar el camió de davant.En el moment de situar-me al carril de l'esquerre, uns llums em van enlluernar. De sobte, em vaig trobar amb un cotxe de cara. No sé què vaig pensar, el que tinc clar és que encara ara em tremolen les cames. Per no xocar frontalment, em vaig apropar al màxim al camió i aquest suposo que també es va arrambar a la dreta perquè el que anava en direcció contrària va passar en una velocitat exagerada, però sense col·lisionar amb mi. Jo vaig picar una mica pel lateral dret amb el camió, però aquest no es va aturar en cap moment. Va ser horrible i no deixo de pensar com pot ser que hi hagi persones que els agradi jugar-se la vida i el més greu, posar en perill la dels altres. Vaig anar a veure els mossos i em van dir que no podien fer-hi res perquè no havia memoritzat la matrícula, la qual cosa era evident.Quan et passa una cosa així només intentes salvar la teva vida i no et preocupes de res més. A més no van registrar res del que m'havia passat ja que vaig trucar el dia següent i els mossos, que eren d'un altre torn, no en tenien constància.Impotència, por, desesperació... Són tantes sensacions viscudes en pocs segons... Segur que no podré oblidar mai aquells llums que em venien de cara; sort que encara ho puc explicar, però i els que ja no poden? Sembla impossible que algú pugui tenir aquesta sang freda, però és real, i crec que s'hauria de lluitar des de tots els àmbits, però sobretot des de l'educatiu per aprendre a respectar i valorar la nostra pròpia vida i la dels altres. Víctor Corrons Uson(Vic)28/09/2006 a les 23:19

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1729/09/2006 - 09:46:46
Nom: Joan Riera Claret

Jo també m'he trobat en aquesta situació a la C 17, al final de la recta llarga entre el trencant de l'Ametlla i el de LLiçà, quan encara no havien remodelat aquest segon trencant. Anava a 110 amb una furgoneta de 9 places, plena, un cotxe que venia en direcció contrària em va fer llums, vaig afluixar per que pensava que hi hauria el radar o un accident. Llavors vaig veure un cotxe pel mateix carril que jo. Acavaba d'avançar un cotxe feia uns metres i em vaig posar a la dreta, ens vam creuar "normalment", i pel retrovisor vaig veure que l'altre cotxe, amb al menys 2 o 3 persones a dins, agafava la sortida de LLiçà i sortia de la C 17. Suposo que era un client de la "casa de barrets" que hi ha més avall, que es va despistar o que es va desorientar en agafar la C 17. Al cap d'un quilòmetre em va venir tremolor de cames i suor freda, molt freda. Dels ocupants de la furgoneta, només se'n va adonar el del davant i un altre ...

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1729/09/2006 - 10:12:48
Nom: Àngela Segura

Jo també em vaig trobar amb la mateixa situació, exactament la nit del 3 de juny de 2004. Eren les dues de la matinada i tornava de Barcelona direcció a Vic, a l'alçada de la recta que hi ha entre Canovelles i la Urb. St. Jordi, vaig veure de lluny uns llums que venien de cara, per sort era a la recta i no estava avançant a ningú, però l'ensurt de creuar-me amb un paio baixant a tota velocitat en sentit contrari no ho oblidaré mai! El pànic va venir quant, havent-lo creuat i evitat, vaig pensar ràpidament en tots els cotxes que venien darrera meu i la impotència de no poder fer res per advertir-los!! la sensació de por, d'angoixa i de desconcert va ser horrible!! jo tampoc entenc com algú pot jugar així amb la vida pròpia i la dels altres, va ser com veure "el mal" escenificat... Malauradament Els mossos tampoc no em van fer cas...

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1729/09/2006 - 13:59:35
Nom: Sara

Hola, només dir-te que crec uqe has fet molt ben fet publicant això, em sap greu lexperiència que vas tenir. Endavant i... sé que és empipador però has de vigilar per tu i pels que venen.Ànims

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1729/09/2006 - 19:40:29
Nom: Silveri

Vaja, han tret un tema sense signar. Sembla que l'han pogut colar de pirata. Tant de donar noms i cognoms per treure temes i aquest és el primer que veig amb la nova modalitat sense firma. Jo no tinc automòbil però si que n'he tingut fa uns quants anys i també m'he fotut de cap amb volta de campana sortint ilès de tot plegat. També alguna vegada m'he dormit conduïnt i m'he despertat picant de costat amb les tanques de ferro laterals que m'han salvat d'anar-me'n a dintre el camp costader. També alguna vegada m'ha sortit un boig per l'esquerra i m'he tingut que posar dintre la cuneta per salvar la pell. En fi, ara ja no tinc cotxe i viatjo amb moto que encara és pitjor, però al menys dono més exemple civilitzat de contaminar una mica menys, i d'ocupar menys espai a les vies urbanes.

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1729/09/2006 - 22:25:00
Nom: Albert

Hola, amics. Aquesta situació cada vegada és més constant. Ja fa un temps que també me n'havien parlat d'aquestes experiències. A banda d'una viscuda pròpia al davant mateix de l'Esclat de Malla ara ja fa temps, en tinc almenys tres a la memòria més recent, éssent totes als dos carrils de la C17 en direcció sud en el revolt de la Pasqual de Gurb. En la última ocasió ho vaig comunicar inmediatament als Mossos, telefonant-me ells al caps d'uns minuts per preguntar-me on era llavors aquell cotxe. Punt i apart.Ull perque a Calldetenes fa uns dies em vaig trobar un pilot suïdia atravessant el carrer principal (Pau Casals) a una velocitat desproporcionada a l'estil dels suïcides de l'Eixample de Barcelona, per sort es va equivocar de cinc segons i us ho puc explicar, com vaig fer al cos policial.

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1729/09/2006 - 22:31:20
Nom:

Silveri, és que no t'enteres. El missatge que obre el tema està signat, però al final del text.

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1729/09/2006 - 23:20:52
Nom: pere

A aquest que els hi fan el mossos, dons poca cosa, el mateix o menys que si circules a 90 per la Meridiana a la nit i tot sol.Aqui es tracta de recaudar, si l'himicida suicida te calers potser li posin una bona multa.Si es un immigrant negre, moro o altres , no li farem absolutament res.Nomes es controla per recaudar, no per tenir més seguretat

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1730/09/2006 - 19:04:43
Nom: Carme

És veritat que a aquest conductor suïcida només li truen 6 punts del carnet? Si és veritat, ho trobo indecent.

Re: Un cotxe en direcció contrària per la C-1730/09/2006 - 21:25:44
Nom: Eduard

Fa uns quants anys, abans de l'era del mossos, a la N-152 sempre hi havia una parella de motoristes de la guardia civil. T'els podies trobar a qualsevol hora al lloc més impensat. Avui, amb els mossos, gaire bé pots preveure a quina rotonda t'els trobarás. Sospito que aquells pobres diables, amb la Sanglas i una emissora, eren més efectius que tots els desplegaments actuals. No és pas que enyori aquell cos benemèrit, només que el model de policia actual està fracassant.

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: