Fòrum

TEMA: Tornem a emetre el programa KOKTEL KONTRAINFORMATIU

Tornem a emetre el programa KOKTEL KONTRAINFORMATIU05/09/2006 - 16:17:28
Nom: Roser Iborra i Plans

El dia 25 de setembre de 2006 reprenem el programa Koktel kontrainformatiu, de la Koordinadora d'Osona kontra la tortura i l'explotació laboral, que s'emetrà com sempre els dilluns, de 10 a 11 de la nit, a Ràdio Ona, de Torelló (107.4 FM) Si ens voleu trucar, o si hi voleu venir a exposar les vostres opinions, els telèfons són: 93 850 44 56 i 93 850 44 75Esperem les vostres visites i les vostres opinions!

  
Re: Tornem a emetre el programa KOKTEL KONTRAINFORMATIU06/09/2006 - 13:45:48
Nom: Observador

Masses "K"....Deixeu-nos tranquils, o sigui que val més que us aneu a viure a Cuba o Corea del Nord.Visca Catalunya Liure!

  
més informació06/09/2006 - 15:06:48
Nom: pluja

Més informació a:
http://desdosona.livejournal.com/


  
Re: Tornem a emetre el programa KOKTEL KONTRAINFORMATIU06/09/2006 - 18:28:55
Nom: Francesc

No pot haber una Catalunya Lliure si dins del país hi ha gent que no es lliure, que viu explotada.L'Alliberament nacional te que anar junta amb l'alliberament social.Visca la Llibertat.

  
Re: Tornem a emetre el programa KOKTEL KONTRAINFORMATIU06/09/2006 - 20:38:03
Nom: pluja

Estic completament d'acord amb tu, Francesc.

  
Re: Tornem a emetre el programa KOKTEL KONTRAINFORMATIU07/09/2006 - 11:16:30
Nom: Silveri Garrell

Heu d'anar a la Costa Brava en els mesos de plè estiu (ara ja és tard), a filmar amb càmera oculta els treballadors de l'Hosteleria i veureu que entren i surten dels establiments 7 dies cada setmana i 6 mesos seguits sense fer un dia de festa en tota la temporada. Això és TORTURA, i la Generalitat en passa i només és preocupa de que no manqui sabò als lavabos dels hotels.

  
Re: Tornem a emetre el programa KOKTEL KONTRAINFORMATIU07/09/2006 - 13:09:40
Nom: Francesc

Per aixó s'ha de lluitar, pero erradicar l'explotació de l'home pero l'home.L'unic camí es la lluita, els politcs de quansevol color no son més que uns farçants, que s'omplen les butxaques a costa del nostre esforç.Votant no aconseguirem mai ni la Llibertat nacional ni social.Votar a la dreta es votar burgesia i feixisme, votar a l'esquerra, es votar oportunisme i més espanyolisme.Us convido a tots a visitar el forum de PSUC, veureu com "Lluitan",jajajajja.Salut.

  
Re: Tornem a emetre el programa KOKTEL KONTRAINFORMATIU07/09/2006 - 16:54:46
Nom: predicador

Això és l'hòstia!Aqui nomes escriu l'Iborra, en Francesc (Arnau) la 'pluja' que es l'iborra o l'arnau Can pixa vaja

  
Re: Tornem a emetre el programa KOKTEL KONTRAINFORMATIU07/09/2006 - 18:29:42
Nom: Francesc

Perdona, jo no soc en Francesc Arnau, soc en Francesc de Sant Hipòlit. Res a veure com veus amb el company de la Roser.

  
Re: Tornem a emetre el programa KOKTEL KONTRAINFORMATIU07/09/2006 - 21:02:13
Nom: Observador

Quina casualitat....

  

Anar a la pàgina

1  2  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: