Fòrum

TEMA: DONALACARA.COM

DONALACARA.COM20/02/2012 - 13:39:13
Nom: INDEPENTDENTZIA

Que passa amb els vigatans que només 126 persones han donat la cara per la independència?
Com pot ser que un poble com Gironella superi en nombre d'inscrits a una ciutat com VIC que tant es vanaglòria de sobiraniste?
Ànims home i apunteu-vos-hi (www.donalacara.com)
CATALONIA NEXT STATE IN EUROPA

Respondre  
Re: DONALACARA.COM21/02/2012 - 19:31:12
Nom: Jomateixideumés

Què passa amb l'autor d'aquest debat que s'ha de posar un nom en èuscar? La paraula INDEPENDENTZIA no existeix, en català?

Respondre  
Re: DONALACARA.COM21/02/2012 - 19:36:53
Nom: INDEPENTDENTZIA

Disculpes.La web correcta es "www.donalacara.cat"

Respondre  
Re: DONALACARA.COM21/02/2012 - 22:07:34
Nom: Albert

Aquest l'independentzia deu ser un infiltrat de la policia que vol veure cares, o un ressentit d'algun poblet dels voltants de Vic, o les dues coses alhora vaja.

Respondre  
Re: DONALACARA.COM27/02/2012 - 19:14:51
Nom: gatmesquer

veieu perdius alla on hi ha garces ,clar que per la plana no es gens extrany

Respondre  
Re: DONALACARA.COM05/03/2012 - 20:49:09
Nom: Maria

Quina categoria!!!...ara resulta que t'omples la boca de independentisme i et fot por dir-ho en veu alta per si el veí es un poli i no li agrada????..o encara pitjor, al senyor de Vic no li agradaria que un home d'un poble de les rodalies li sugereixi que doni la cara per l'independentisme??( que per cert en tot moment ha estat molt correcte). ..Anem bé amb tanta colla de Senyors de pa sucatamboli que no miern mes enllà de les muralles...

Respondre  
Re: DONALACARA.COM05/03/2012 - 21:21:54
Nom: Maria

el meu missatge anterior estaba adreçat a Jomateixideumés i a l' Albert

Respondre  
Re: DONALACARA.COM01/05/2012 - 23:31:10
Nom: Anníbal Masat i Gómez

Hola, en el meu cas us he de dir que fa més de quatre mesos que vaig donar la cara per la independència de Catalunya. Tinc 74 anys i des de fa molts anys d'aquests 74 que pateixo Catalunya. Espero que m'entendreu.
Per altra banda, tot i que estic d'acord amb la pregunta que feu, penso que la base de tota activitat ciutadana és la plena llibertat de fer i de manifestar-se. Potser seria bo una campanya d'informació extensa de la conveniència de la independència de Catalunya. Però també en això hem de ser comprensius ja que l'organització i direcció d'aquesta plataforma és, com si diessim, una mica afeccionats i a més no tenim gaires recursos.
Com sempre, aquest és un dels mals de la nostra Catalunya, que hem de potenciar més a nivell individual i col·lectiu.
Ànims i endavant, que amb el nostre esforç diàri i continuat anirem augmentant el pes específic del nostre estimat país. De debò afirmo que sóc opitimista en el nostre país. En els meus anys viscuts he sofert dia a dia la misèria espiritual i material de la dictadura d'en Franco, dels militars i dels aprofitats que han anat sacrificant la vida de Catalunya en el seu profit egoïsta. I en els darrers anys lo mateix de polítics, fabricants, comerciants i gent sense entranyes que miren només el seu profit individual. Però estem millor.
Ànims i gràcies.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: