Fòrum

TEMA: Banda sonora del Carnaval

Banda sonora del Carnaval18/02/2012 - 21:55:18
Nom: Torellonenc

Encara no són les 10 de la nit i se sent una nova sirena d'ambulància. Des de les 9 més o menys cada cinc o deu minuts se sent una altra sirena d'ambulància. Ja he perdut el compte. Tristíssim, com cada any.

Respondre  
Re: Banda sonora del Carnaval19/02/2012 - 18:05:10
Nom: Guillem

Ja trigava a sortir l'emprenyat amb el carnaval.

Respondre  
Re: Banda sonora del Carnaval20/02/2012 - 00:08:04
Nom: Torellonenca

Jo dec ser una mica sorda .També visc a Torelló i no he sentit pas tantes ambulàncies .
Ja estan els tipics de cada any intentant fer veure que el carnaval és "sodoma i gomorra".

Respondre  
Re: Banda sonora del Carnaval20/02/2012 - 00:24:13
Nom: Josep

Poder si que es van sentir moltes ambulàncies, però el que si que puc assegurar es que la seguretat va ser molt bona !

Normalment, sóc dels que vaig a voltar la nit de carnestoltes per veure l'ambient els carrers.

Primer de tot, dir que els Mossos d'Esquadra, van fer un macro dispositiu a l'estació, hi havien molts mossos ( uns 40 ) i requisaven les ampolles que portaven els menors de 18 anys i havia un cotxe o furgonetes de Mossos d'Esquadra cada dos carrers durant la rua.

Poder els culpables no són els que vigilen i procuren la seguretat...

PODER L'AJUNTAMENT DE TORELLÓ, HAURIA DE POSAR UN MUNICIPAL A CADA ESTABLIMENT DEL POBLE PERQUÈ ELS QUE VENEN L'ALCOHOL SON ELS PROPIS SUPERMARCATS DE TORELLÓ ! NO US SEMBLA ?

Respondre  
Re: Banda sonora del Carnaval20/02/2012 - 11:21:25
Nom: marc

sisi però segurament que si contem la gentada que hi ha i les sortides d'ambulancies el percentatge és petit... jo sóc jove, vaig beure i no em va passar res, perquè alguns siguin inconcients no em de rebre els altres. Cadascú beu a la mesura que vol, ni més ni mneys...cadascú és concient dels seus actes! per mi és tota normalitat...

Respondre  
Re: Banda sonora del Carnaval20/02/2012 - 12:45:22
Nom: Toni

Mossos a punta pala en els carrers secundaris de la rua(on hi ha els problemes normalment) i estan pel què havien d'estar, no per minuteses o tonteries. Un 10 pel dispositiu (almenys comparat amb l'any passat)
Ambulàncies... un percentatge petit per la gentada que hi ha. Es el preu que s'ha de pegar en un carnaval tan gran com tenim.
per fer valoracions... esperem a què publiquin les xifres de sortides d'ambulàncies, etc i després (aquest número divit per unes 40.000 persones que hi podrien haver)es podrà valorar el carnaval.

Respondre  
Re: Banda sonora del Carnaval20/02/2012 - 12:55:35
Nom: Pep

Carai...s'ha de ser molt bo per reconeier una sirena si es d'ambulancia, de policia o de bombers; o que no sigui una alarma disparada pel pas d'una carrossa... nomes sentint-la sense veure-ho!

Respondre  
Re: Banda sonora del Carnaval23/02/2012 - 22:57:46
Nom: laura

aquesta mena de berra que teniu per defensar aquet carnaval ,es que es nota que os bé de mena ,,40.000 persones ???? peró si no caben a torello ,,com us passeu,,,
ambulancies ??' totes les que volgueu i mes ,,,
ambientaciò??pero si els nanus que ja no ho son tant ,,19,20 ,21 anys despres de anar a la rua varen vaixar cap a vic pq s'aburrian ,estan cansats del mateix ambient cada any ,,,,nenas borratxas a las 9 del vespre si no abans, nens potant a tots els portals ,,,por dios ,,deixeu de defensar el que con diu la "torallonenca" que mes aviat tindria que ser pescallunera ,,no es mes que un carnaval de sodoma i gomorra ,,,no ens engañem ,,,a qui volem engañar ??? es una nit en que la peña que va a torello ben be ,hi va pq tot si val ,,,,,,,
si a algu de vosaltres os importa el jovent de avui en dia no podeu defensar aquet carnaval cada any igual ,,,,,,,,,,,,,,,,,quin aburriment,,,,,,,,,,,,,,,,

Respondre  
Re: Banda sonora del Carnaval24/02/2012 - 13:02:49
Nom: Torellonenca també

Torellonenca, evidentment les ambulàncies no passen pel centre del plbe. Jo visc darrere a l'estació i de 9 a dos quarts d'11 es van sentir moltíssimes sirenes d'ambulància. Potser 12 o 13. Després, no ho sé, perquè ja no era a casa.

Respondre  
Re: Banda sonora del Carnaval24/02/2012 - 19:12:42
Nom: eduard

I de la creativitat dels carossaires, de les diferentes generacions que s'impliquen en la festa, del volum de negoci que es mou per al poble... d'aixó no en dius res? et fixes en el granet de sorra i no veus la muntanya, molta enveja!

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: