TEMA: escopits
| escopits | 03/01/2012 - 14:57:09 | |
| Nom: vigatà
És vergonyós que cada dia que sortim al carrer hem de vigilar on trapitgem, al Passeig Generalitat està tot ple de "sipis".
Podrien posar agents cívics, o multar els que ho fan, és fastigós.
| |
| Re: escopits | 04/01/2012 - 19:37:26 | |
| Nom: Un de torelló
A vic són "sipis" i a Torelló són tifes de xuxus. A veure si la poli posen multes als incívics, aixi potser no haurien de pujar tant els impostos QUI LA FA LA PAGA, NO? O paguem sempre els mateixos.
| |
| Re: escopits | 04/01/2012 - 20:01:53 | |
| Nom: ginastella
Aixó amic meu es el fruit del personal que corre per el barri i del civisme que representa per aquesta mena de diguemne "Ciutadans". Es una vengonya.
| |
| Re: escopits | 05/01/2012 - 16:24:03 | |
| Nom: Jan
No us queixeu tant!! son els que ens han de pagar les jubilacións. Hem de tenir un xic de paciencia.
ironic/off
| |
| Re: escopits | 09/01/2012 - 12:25:56 | |
| Nom: jo
Sipis i cagades de gos ,que aquest matí he comptat, en una vorera de Torelló ,6 de seguides !!!
Multes pels incivics ja!!
| |
| Re: escopits | 09/01/2012 - 15:21:08 | |
| Nom: silvia
urgeix, és un mitjà de contagi d'infeccions, ja que les sabates entren a casa. S'hauria de multar o que freguessin les aceres amb desinfectants, potser s'hi pensarien abans de tirar sipis.
| |
| Re: escopits | 10/01/2012 - 10:56:42 | |
| Nom: futbol
Encare que em surto una mica del guió d´aquets missatjes i tenin en compte que soc mes culer que en Gamper,no creieu que valdria la pena fer un curset accelerat d´educacio a la majoría de jugadors de futbol? Trobo lamentable i porc que cada vegada que per la tele ens ensenyen d´aprop algun jugador aquest está foten un sipiajo que t´afoga.Iclos el meu adorat Mssi que porta un ritme de sipiajos de 10 per segon.Ho trobo guarro i tan antihigienic que els realitzadors de les televisions haurien de tenir una mica mes de sensibilitat per no ferir la dels televidents i vigilar quines imatjes ens estan ensenyant constanment.
| |
| Re: escopits | 11/01/2012 - 15:24:14 | |
| Nom: Aviam qui la diu més grossa vinga!
Entenc lo de les tifes. Però els sipis? Jo no és que en tiri però m'imagino que amb unes hores allò s'evapora no? també us ha faltat temps als racistes per assenyalar a qui creièu que són els únics que escupen."Tothom" tira sipis. I això ho enllaço amb el del futbol. Si fins i tot en Guardiola en tira!! els realitzadors han d'estar girant la càmera cada cop? què ha de fer en Messi, avisar a tothom quan hagi d'escopir? va home va! no veurem futbol! I la Sílvia de les infeccions... Serà que no hi ha milions de microbis en tot el que tens per casa o quan toques qualsevol pom de porta de bar, botiga etc..
Menys demagògia gent!
| |
| Re: escopits | 17/01/2012 - 17:31:35 | |
| Nom: Estimat Jan
Hi ha gent que per penjar-se la medalla, no vol veure la realitat. Jo també penso que tothom en tira de "sipis", Però, algú ha vist mai un inmigrant a mocar-se? Si sempre diuen que som nosaltres els guarros per guardar-nos'ho a la butxaca! (ells no saben que són els kleenex)
| |
| Re: escopits | 18/01/2012 - 15:53:04 | |
| Nom: M'Enric
Aviam. Qui ho diu que som uns guarros per guardar-nos el mocador a la butxaca?? perquè a mi no m'ho han dit mai. A la teva familia, no hi ha ningú que en el seu dia emigrés d'Andalusia o d'on fos i s'ha quedat a viure aquí? I bé que es moquen no? Al lloro quan utilitzem la paraula "immigrant". Que els espanyols són tant immigrants com els marroquins, xinesos etc.. En serio que vas mirant si els immigrants es moquen? Quines aficions que tens! o quan temps lliure!
| |
|
|