Fòrum

TEMA: Matí inoblidable amb el teatre dels nens de l'escola de Rupit

Matí inoblidable amb el teatre dels nens de l'escola de Rupit19/12/2011 - 16:36:09
Nom: Impactats

Bona tarda a tothom!

Us volia comunicar que ahir diumenge vam anaar a veure una obra de teatre que feien els nens de l'escola l'Agullola de Rupit. "Els nens del cor", adaptació de "Les Choristes!"

Volia felicitar tan els nens i nenes com els o les mestres q ho van fer possible. Va ser espectacular, impressionant!!!

No havia vist mai una obra que em fes emocionar tan,ens vam oblidar que els actors i actrius eren nens i nenes... era d'una qualitat inmillorable i em sembla que tots i totes del públic ens van caure les llàgrimes. Des de la primera escena que se'ns va encongir a tots el cor i les emocions van augmentar a flor de pell fins a explosionar en un moment final.

Estic encantada que encara hi hagi gent amb empenta i energia per creure en el poder dels infants.

Gràcies per un dia inoblidable, de veritat.

Tan de bo ho repetiu algun dia en algun altre poble.

Allà hi seré.

Respondre  
Re: Matí inoblidable amb el teatre dels nens de l'escola de Rupit21/12/2011 - 19:41:33
Nom: Síii!

Jo també hi vaig serrrrr!

Va ser molt especial, ningú s'esperava el que vam veure!!!

M'encantaria repetir!

Haurien d'anar per més pobles de la comarca i farien ple segur !!!

Respondre  
Re: Matí inoblidable amb el teatre dels nens de l'escola de Rupit21/12/2011 - 19:45:15
Nom: Algú interessat?

Que fort!

Si hi ha algú que es mou pel món del teatre amateur, i li faria il·lusió que es representés aquesta obra de teatre al seu poble, intenteu contactar amb l'escola l'Agullola de Rupit i convideu-los a actuar al vostre poble!

És una obra representada per nens però que fa plorar a petits i grans!

ÉS espectacular! A mi em va convidar una amiga i vaig quedar al·lucinada!

Respondre  
Re: Matí inoblidable amb el teatre dels nens de l'escola de Rupit20/01/2012 - 14:23:29
Nom: Les mestres de l'escola

Moltes gràcies per aquestes paraules. Ens hem tornat a emocionar!
Les mestres de l'escola

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: