TEMA: Pares Noels als balcons? No, gràcies!
| Pares Noels als balcons? No, gràcies! | 12/12/2011 - 15:34:26 | |
| Nom: Melcior Gaspar i Baltasar
No sé per quins set sous cada Nadal, a una ciutat tant catalana com Vic, s'omplen els balcons d'aquests ninotets penjants. Des de quan ens és tradició aquest bon home? Aquí sempre hem set de Reis (Mags) i Tió. De Reis penjants ja se'n veu algun, no gaires i suposo que penjar un tronc pot ser perillós. Fora "papás noels" dels Països Catalans! Qui perd els orígens, perd identitat.
| |
| Re: Pares Noels als balcons? No, gràcies! | 13/12/2011 - 11:33:24 | |
| Nom: txari
TENS TOTA LA RAÓ. NOSALTRES SÓM DE TIÓ
| |
| Re: Pares Noels als balcons? No, gràcies! | 13/12/2011 - 11:56:09 | |
| Nom: gdkgsg
magrada mes ke el papa noel,
| |
| Re: Pares Noels als balcons? No, gràcies! | 14/12/2011 - 18:35:37 | |
| Nom: carmen y virtu
no estem d'acord que se celebri el dia de papa noel, ja que el que es celebra a Catalunya és el cagatió i per descomptat no pengem el tronquet per la finestra
| |
| Re: Pares Noels als balcons? No, gràcies! | 15/12/2011 - 11:41:02 | |
| Nom: Fina
Estic totalment d'acort amb tu Xari, nosaltres som de tió.
| |
| Re: Pares Noels als balcons? No, gràcies! | 15/12/2011 - 14:15:41 | |
| Nom: un
Doncs desde que a Catalunya es cel-lebra, també, el Jalou_Guinnnn dels pebrots, en contes de Tots Sants. Coses de la globalització, estimat Baltasar.
| |
| Re: Pares Noels als balcons? No, gràcies! | 16/12/2011 - 10:24:24 | |
| Nom: Llluís
a mi tampoc m'agraden
| |
| Re: Pares Noels als balcons? No, gràcies! | 16/12/2011 - 10:26:09 | |
| Nom: anna
a mi no m'agraden gens els pares noel ja que perdem
les nostres tradicions.
| |
| Re: Pares Noels als balcons? No, gràcies! | 16/12/2011 - 13:03:00 | |
| Nom: Cagatió
Ja ho pots ben dir!! Això del halloween també és lo pitjor!! Aquesta última castanyada estava fent el cigarret a fora la jazz cava i veig que s'acosten 3 individus ben disfressats així com de por. Vaig pensar, deuen ser guiris d'aquests d'erasmus... I quan em passen pel costat i entren al bar els sento parlar un català com el meu!! No sé on anirem a parar...Quin poc tacte i quin menyspreu a Catalunya!!!
| |
| Re: Pares Noels als balcons? No, gràcies! | 21/12/2011 - 17:00:26 | |
| Nom: El patge
Amb els pobles se'n veuen de pare noels peró no tants com a Vic. A veuresi bufa ben for el vent i cauen tots!
| |
|
|