Fòrum

TEMA: Estic enyorat

Estic enyorat16/09/2011 - 19:05:29
Nom: Josep Gaja i Arbós

Aquets dies, ens em pres vacançes i voltem per Espanya i ara ens aquets moments estem situats a la Puebla de Sanabria,poble molt bonic,situat a la provincia de Zamora al sur de Galicia i a la Comunitat de Castella-Lleò.
Es molt curios, fins aquet lloc hem fet mes de mil Km.ens hem parat en Capitals pobles i viles i ves per on si em estat de mala sort, que els estimats inmigrans que tant estimem ni rastre.... ni un per per casualitat. Espero que en trobem perque aixó es massa atractiu sense els colors atraients d´aquesta gent.I ara jo em pregunto: ¿ Potse que tots els tinguem a la comarca d´Osona. Aixó es lo que voldría descubrir, es molt curios. Ni un per medecina. Totos son a Vic.

Respondre  
Re: Estic enyorat16/09/2011 - 20:44:52
Nom: Fidel

Podria estar d'acord amb tu (o no)Però crec que el que et fa més falta ara és apendre a fer-te un blog. Aquest no és espai per explicar les teves opinions i les teves aventures.

Respondre  
Re: Estic enyorat17/09/2011 - 17:17:03
Nom: Si sr.

No noi, no. Aquest espai és per donar l'opinió de qualsevol tema i, aquest, el de la immigració a casa nostra, n'és un i de molt important.
És molt rellevant el què dius que a les Espanyes profundes no hi hagi gairebé immigració i molta part estigui a casa nostra.
Podríem tornar a temps no massa llunyà quan arribaven barcasses plenes de 'negrets' a les costes andaluses i ens els enviaven cap aquí.
Per què?
A veure qui és capaç de donar-me una resposta clara, concreta i entenedora i, alhora, creïble.

Respondre  
Re: Estic enyorat17/09/2011 - 17:29:01
Nom: laura

Estic totalment d'acord amb la opinió de'n Miquel, ja era hora que algu poses les coses clares!

Respondre  
Re: Estic enyorat17/09/2011 - 19:18:30
Nom: anonim

Fidel:Vosté no te ni punyetera de res. Si aqui un no es pot expresar tindrem que passar propaganda per expresar les opinions.

Respondre  
Re: Estic enyorat23/09/2011 - 14:05:18
Nom: Eduard

Llegeix, Fidel, llegeix:

Llegeix

m 1 ARQUEOL Centre de les ciutats romanes, on hi havia el mercat i la seu de les actuacions públiques, emplaçat generalment en l'encreuament del cardo maximus amb el decumanus principal.

2 1 Reunió pública per a discutir assumptes d'interès social, cultural, etc., en la qual els assistents intervenen en la discussió.

2 Lloc on es fan aquests fòrums.

3 TELECOM Grup de discussió sobre un tema específic que funciona en el si d'una xarxa de comunicació en línia.

3 DR La cúria i tot allò que concerneix l'exercici de l'advocacia i la pràctica dels tribunals.

4 INFORM Grup d'internautes que intercanvien opinions i informació sobre un tema per mitjà de missatges que es pengen en una pàgina web.

5 TEAT Part de l'escenari oposada a la boca o embocadura.

Respondre  
Re: Estic enyorat28/09/2011 - 15:22:08
Nom: Deixa'ls estar

Només faltaria que no pogués donar l'opinió. Jo hi vaig estar l'any passat en aquest poble; molt guapo per cert. En això de la immigració no m'hi vaig fixar. La veritat, no vaig pels pobles comprovant aquestes coses, però per gustos, colors. Per mi a Catalunya és tant immigrant un senegalès com un andalús, manxec etc... oi Laura?

Respondre  
Re: Estic enyorat19/10/2011 - 18:56:19
Nom: IMMIGRANTS

-He donat un vol per la comarca d'Osona, i ni a Rupit, Tavertet, Tavérnoles, Vilanova de Sau, Espinelves, Viladrau, que tots son molt bonics no hi he trobat cap immigrant, aixó es pot extrapolar amb l'Espanya profunda.

Respondre  
Re: Estic enyorat24/10/2011 - 15:54:42
Nom: Si. I què?

És ben bé que qui té poca feina, el gat pentina. Treus cap conclusió d'aquesta apreciació "tant" indicativa que fas? Si no t'agrada on vius pq hi han immigrants, vés-te'n a viure a un poble d'aquests. Llavors seràs tu l'immigrant o nouvingut.

Respondre  
Re: Estic enyorat12/12/2011 - 13:03:17
Nom: Jordi

Parlant sempre d immigraci'o estic ara mateix al regne unit. Qui hagi estat alla sabr'a que aqu'i hi ha molta immigraci'o i la gent no es queixa sobre l'origen de les persones fins i tot no hi ha problemes en mantenir amistats entre gent de diferents etnies... potser ens comencem a preguntar per que som aixi nosaltres ... i no ens volem barrejar... perdoneu per les faltes pero es el que te escriure amb un teclat dun portatil amb un teclat en anglosaxo..

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: