Fòrum

TEMA: Visita del Papa

Visita del Papa13/08/2011 - 11:20:19
Nom: Josep Gaja i Arbós

Sebeu quant costa tirant pel baix aquesta visita del Papa a Madrid? Dons 50 milions d´Euros.
Un pais com aquet que te un atur del 22% contant només els inscrits al INEM un jovent que no troba feina aixó sense comtar amb altres cosses que cada dia están pitjors i l´index de pobresa cada dia creix. Jo pregunto: ¿ Ens podem permetre aquets luxes? I aquets quatre mil joves que volten diguem per la nostra ciutat nos es una altre despesa?. Senyors meus em perdut els papers: Mentres cada dia el poble está pitjor i la pobresa cada dia es mes gran, ens permetem el luxe de fer venir un senyor que no fa cap falta, perqué si volem pregar i creure en un Deu verdeder no fa falta tan de teatre.

Respondre  
Que us visiti la Mama13/08/2011 - 15:33:12
Nom: Cor de Maria

Benvolgut Josep.

Depent de qui ho pagui. S'ha de compatar el saldo entre despeses i ingresos.

Si hi anés un rei, un president o el cap espiritual dels Budistes per exemple, els beneficis serien a llarg termini.

Parlant de religions, fidels i deus, quan val la celebració d'un titol futbolistic i qui ho paga?

Si no fos perquè sóc ateu practicant resaria per la salvació de la teva ànima.

Respondre  
Re: Visita del Papa13/08/2011 - 16:41:52
Nom: Jan

Torno a penjar un missatge que vaig posar quant aquest portal va donar la noticia: Us heu parat a pensar el que costen; cada diumenge; els sous del policies que vetllen als camps de futbol, i el mateix per els policies que controlen els milers de turistes torrats escampats per tota la costa catalana, i els centenars de cotxes oficials dels polítics i alts càrrecs, i mantenir una corporació catalana de radio i tv que es una ruïna, i els actes dels partits polítics en campanya electoral, etc. etc. etc. però ara resulta que l’església serà la culpable de la nostra ruïna. Personalment no soc creient, i ben poques vegades he entrat a les esglésies, però tampoc soc tant curt com perquè em pugin manipular fàcilment i ferme veure “garses per perdius”. Per últim dirte; Josep; que actualment Cárites dona de menjar i paga les despeses del pis a dotzenes de milers de catalans que están a la pobresa, que opines d’això? també es una despesa que l’Església es tindria d’estalviar?

Respondre  
Re: Visita del Papa15/08/2011 - 17:59:11
Nom: Pere Vinyeta i Obiols

Sembla ser que una part important d'aquestes despeses serà pagada per empreses tant "cristianes" com Iberdrola, Banco Santander, BBVA, Sacyr Vallehermoso, Telefónica o Endesa.

Però la realitat és que al poder descomptar un 80% de la seva aportació a la seva declaració de beneficis, finalment, qui ho pagarà? "un, dos tres, responda otra vez".

Com deien a Joan Pau II durant la seva visita a Espanya l'any 1982, “Totus tuus menus nuus”.

Respondre  
Re: Visita del Papa17/08/2011 - 22:24:48
Nom: un

Més car li va sortir al Barça la presidència del Laporta, i la seva camarilla. I que, per cert, em sembla que aviat es veurà davant d'un jutge pel tema. Més val tard que mai.

Respondre  
Re: Visita del Papa10/11/2011 - 11:08:51
Nom: ben

el papa es 1 vividor tendria de haber viajado a africa para poder ayudar a la gente necesitada

Respondre  
Re: Visita del Papa15/04/2012 - 17:27:39
Nom: Andrea

Amb els diners que te el papa podriem ajudar a moltes persones que tenen crisis.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: