TEMA: Els militars ya pensen que això no dona per mes.
| Els militars ya pensen que això no dona per mes. | 27/07/2011 - 17:50:28 | |
| Nom: Jan
Lo que ja fa temps està en la ment de moltíssimes persones –i en part plasmat per el moviment dels indignats- ho ha posat en negra sobre blanc la Union Militar Española (UME): això ja no dona mes de sí.
En gairebé 30 anys la partitocracia ha portat el país a la ruïna, el poder el tenen els mateixos poders fàctics de fà temps; molt de temps; i ara tothom veu com això ho pagarem els de sempre. Però aquest raonament, que molta gent fà –al carrer suvint se sent l’expressió “això petarà”- ara ja s’atreveixen a ferho públic ni mes ni menys que els militars. Deixo l’enllaç per la seva lectura, crec que es un document interessant que ajuda a entendre per on passa l’Estat Espanyol. Tot això el dia en que a Madrid han dit que les autonomies resulta que ni poden tornar el diners que l’actual govern espanyol els hi ha adelantat en aquests últims anys.
Venen temps complicats, tant que el militars ja començen a dir el que pensen.
Veure document: http://www.ame1.org/miscelanea.asp?idReg=233
| |
| Els militars pensen? | 27/07/2011 - 22:31:42 | |
| Nom: Miquel S
En el 1936 ja les dues parts van conseguir portar a Catalunya a una revolució primer i una la dictadura després que no ens varem recuperar fins mig segle després. Sempre units contra el separatisme de "antes roja que rota". Les proclames militars o revolucionaries són fantasies que es poden materialitzar en morts i miseries.
| |
| Resposta a Jan | 28/07/2011 - 16:08:21 | |
| Nom: Pere Vinyeta i Obiols
T'agrada posar enllaços a webs tendencioses, oi?
Ara ens envies a una de l'exèrcit espanyol que sembla que tenen la solució per evitar la "partitocrácia"... S'ha de ser cínic...
La solució per que Catalunya no "peti" és la independència i que deixin de robar-nos un 10% del nostre PIB. Els exèrcits només han portat dolor i mort a Catalunya.
No insultis la nostra intel·ligència.
| |
| Re: Els militars ya pensen que això no dona per mes. | 28/07/2011 - 17:13:15 | |
| Nom: un
Pere, ja vaig posar aquest mateix comentari en unaltre tema d'aquest mateix fòrum (sobre l'Aznar, crec que era). Però és que veig que aqui, hi torna a anar d'allò més bé (i això que no m'agrada repetir-me):
"Pere...., tothom es lliure de llegir (o no) el que li sembli. A internet, i allà on sigui. Així que, si no t'agraden els enllaços del nostre company jan, doncs no els cliquis. És així de senzill. Jo ho faig (això d'ignorar el que no m'interessa). i t'asseguro que funciona..."
| |
| Resposta a "Un" | 29/07/2011 - 16:29:25 | |
| Nom: Pere Vinyeta i Obiols
No entenc massa el teu impuls en alliçonar els participants al fòrum. Com que això és un fòrum, si s'hi participa es manté viu. Això inclou també la teva aportació repetitiva.
Només afegir que el que dius no és exacte... si un posa un enllaç, la única manera de saber què s'hi diu és entrant-hi; el que no té sentit és dir "si no t'agrada l'enllaç, no hi entris". Hauré d'entrar-hi per saber que no m'agrada, oi?
Salutacions i bon cap de setmana.
| |
| Re: Els militars ya pensen que això no dona per mes. | 30/07/2011 - 16:49:43 | |
| Nom: Jan
Sr. Vinyeta com segurament tindrà observat m’agrada l’hironia i també ser un xic provocador. De totes maneres vaig obrir aquest fil perquè em semblava –em continua semblant- molt interessant parlar del perqué en aquests moments coincideixen en els seus plantejaments el “indignats” i els militars.
Vostè em surt amb l’historia del passat del exercit. Per a mi aquest es un altra tema. Actualment l’exercit espanyol segurament te poc a veure amb lo que va ser al segle passat, però; repeteixo; això crec que es un altre debat.
Per últim ferli notar que no es preocupi pas per l’exercit, en aquest moment els que controlen l’estabilitat d’aquest “sistema”, que tant interessa a la partitocràcia, son les policies -mossos inclosos- doncs a elles sels hi han donat les pistoles i tota l’informació sobre els ciutadans. Li sembla poc?
| |
|
|