Fòrum

TEMA: Gràcies PSC-PSOE

Gràcies PSC-PSOE27/06/2011 - 20:14:51
Nom: mossen anti-trasvassament

Agraïr la col.laboració necessària dels 25 diputats del PSC-PSOE a Madrid en l´aprovació d´aquesta necessària infraestructura.

Toledo
Renfe suprimeix l'AVE Toledo-Albacete-Conca per manca de viatgers

Renfe suprimirà a partir d'aquest divendres el servei de tren d'alta velocitat entre Toledo, Albacete i Conca. Aquest trajecte es va posar en marxa al desembre i va suposar una inversió de més de 3.500 milions d'euros, però mig any després se suprimirà per falta d'usuaris: en sis mesos ha transportat 2.796 persones. De mitjana, cada dia utilitzaven aquesta línia d'alta velocitat només nou persones entre Toledo i Albacete, i set entre Toledo i Conca. El funcionament de la línia costa 18.000 euros diaris.

Respondre  
Re: Gràcies PSC-PSOE27/06/2011 - 22:47:51
Nom: Pitu

Aquestes són les inversions espanyoles. Aixó sí, a Catalunya ni aigua.
Viva epaña.

Respondre  
Re: Gràcies PSC-PSOE28/06/2011 - 01:21:10
Nom: Rapahael

I aqui anem retallant.

Independència ja !!!

Respondre  
Re: Gràcies PSC-PSOE29/06/2011 - 12:43:10
Nom: Pere Vinyeta i Obiols

Vull pensar que els que van decidir aquesta infraestructura seran acusats per malversació de fons públics.

Bé, ho vull pensar però no ho penso. A Espanya no s'assumeix cap responsabilitat.

Respondre  
Re: Gràcies PSC-PSOE30/06/2011 - 16:38:33
Nom: Jan

Benvolgut Pere, a Epanya no s’assumeixen responsabilitats però a milletlandia tampoc. En això segurament cap politic de casa te interés en demanar l'independencia, ja els va be a tots el tripijoc ibèric que en 30 anys han muntat, per benefici d'ells.

Respondre  
Resposta a Jan02/07/2011 - 01:55:22
Nom: Pere Vinyeta i Obiols

Benvolgut Jan,

I ha una diferencia quantitativa; en Millet es va endur uns 23 milions segons la fiscalia. Les obres d'aquella infraestructura de l'AVE, 3.500 milions més uns 6.000 milions l'any.

En Millet està sent jutjat (tard i amb massa benevolència, ja ho sé) i els artífexs d'allò de l'AVE -i dels altres AVEs inviables econòmicament- ni ho son ni ho seran mai.

Respondre  
Re: Gràcies PSC-PSOE02/07/2011 - 11:38:55
Nom: mossen anti-trasvasament

És evident que nosaltres tenim els nostres xoriços (particularment no hi ha rès que em faria més feliç, que veure al Millet i amics, picant pedra al voral d´una carretera amb uniforme a ratlles i boles de ferro als peus), i diria més, m´oferiria a vigilar amb una escopeta retallada i ulleres negres de sol, perquè em diguessin "jefe, puc beure" i evidentment els hi diria que no, que tenien que treballar més per tenir el dret a beure.
Però amb indepèndencia d´això, crec que tots els macarenos del PSOE i PP, (perquè son la mateixa cosa), tindrien que respondre a la justicia pel malbaratament en Aves i autovies que han construït per tota la geogràfia de Macarenolandia.
I en particular aquest 25 diputats del PSC-PSOE, que ens representan a Madrid, tindrien que ser increpats cada cop que possessin el peu al carrer (com l´alcalde de Mollet, al qual durant 2 kilòmetres se´l va seguir per recordar-li que era un xoriço), com el 90% del polítics que tenim. Amen.

Respondre  
Re: Gràcies PSC-PSOE02/07/2011 - 17:13:32
Nom: Jan

En lineas generals estic d’acord en lo que exposeu i, si es “trepitja” carrer, un es dona conta de que cada dia hi ha mes gent que pensa com els que fins ara hem escrit en aquest fil. Arribats a aquest punt jo em faig una pregunta: com es pot demanar al poble que fagi esforços, per tal de aixecar el pais, sensa abans engarjolar a tota aquesta gentusa? Personalment ho veig complicat, doncs aixo es com un empresari que demani esforços als seus treballadors sense abans apartar i denunciar als gerents que; robant; han portat l’empresa a la ruïna.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: