Fòrum

TEMA: Al Sr. Vila d´Abadal

Al Sr. Vila d´Abadal04/06/2011 - 13:14:15
Nom: Josep Gaja i Arbós

Sr. Batlle: Amb quina autoritat renya els ciutadans que en les pasades eleccions varen votar al Sr. Anglada? Que vol? que tota la ciutat el voti a vostè i així li pasará la por.? El Partit de PxC. el que vosaltres li teniu tanta mania, es un partit com un altre qualsevol.Posats a criticar partits,sense anar mes lluny, el PP es un partit que massa clar tampoc es. Va ser fundat por Don Manuel Fraga Iribarne ministre del Caudillo de España por la gracia de Dios.
Senyor Josep Mª Vila D´Abadal, si vosté visqués al barri del Remei,entendría perque es vota PxC. Vosté estimat Sr.ni tan sols viu a Vic.Només li va interesar l´Alcaldia perqué el promociones al parlament de Catalunya.Va disfresar el Barri del Remei, perqué el color fosc fos mes disimulat.
Vosté no sap que aquet Barri els inmigrans,la gran majoria,no paguen ni la Comunitat, amb els consequents poblemas que comporta?
Amic meu, no renyi tant perqué si goberna així de aquí 4 anys tindrá que renyar a tota la ciutat.
I per acabar tinc que dir, que estem amb una democracia i tothom pot votar el que cregui convenient.

Respondre  
Re: Al Sr. Vila d´Abadal04/06/2011 - 16:06:00
Nom: Jan

Un bon missatge i ben redactat. Gràcies Sr. Gaja. Penso que el seu missatge es pot fer extensiu a la resta de partits de tot Catalunya, que pensen que la democràcia (i el país) son seus i no acaben d’acceptar que milers de persones no els han votat a ells. Crec que això es molt preocupant.

Respondre  
Re: Al Sr. Vila d´Abadal04/06/2011 - 17:50:53
Nom: maria

no vull que reñi Sr.Vila d'Abadal, la gent que vota Anglada está mes que farta de tanta immigració, i de les ajudes que reben. Ara retallen les minses ajudes que rebian els pares catalans?. Com voleu que no estiguin farts?poseu les piles a tot l'Ajuntament i que les ajudes arribin a tothom. i com diu l'Anglada primer per els de aqui; no es xenofobia es justicia.

Respondre  
Re: Al Sr. Vila d´Abadal05/06/2011 - 15:28:38
Nom: isa

Sr Josep ... pxc no és un partit com qualsevol,és xenófob.
Sra Maria ... això que diu vosté no es justicia és xenofóbia , pura i dura ... i a més és mentida perque les ajudes les treuen per tothom no només per els d'aqui .
Si diem alguna cosa que sigui veritat ,no escalfem més l'ambient amb mentides!!

Respondre  
Re: Al Sr. Vila d´Abadal06/06/2011 - 12:49:08
Nom: Tommy Hilfiger

A mí el que em sembla preocupant, es que hi hagi una manifestació per qüestionar el resultat de les urnes. I aquests són els qui s,anomenen demócrates de tota la vida. Per favor acceptem el que diu el poble que aixó sí que s,en diu democràcia.

Respondre  
Re: Al Sr. Vila d´Abadal07/06/2011 - 16:53:27
Nom: Mari

Hola Señor Gaja ja estic farta que la gent sempre digui que els veins del remei votan PXC jo soc del remei de tota la vida i mai l'he votat ni el votarè,avans votaria blanc,aquet señor es un mantingut de tota la vida,i m'esta be que la seva dona estigui d'acort pero jo no penso mantenirlo al ajuntament amb el meu vot. i un altre pregunta aquet senyor quantes vegades ha vingut per el remei?
esten d'acort que hi ha democracia pero tambe pensi que la democracia es per la gent que el vota pero per la majoria que no le ha votat encara mes.

Respondre  
Re: Al Sr. Vila d´Abadal08/06/2011 - 07:52:20
Nom: laura, la number one

quan algú del barri del remei diu que posa el seu vot en blanc és una mica d'humor negre oi?

Respondre  
Re: Al Sr. Vila d´Abadal08/06/2011 - 23:24:22
Nom: Mari

no laura no es humor negre,jo abans de donarli el vot a PXC voto en blanc,i pots agafarlo con vulguis jo visc al remei i estic encantada,

Respondre  
Re: Al Sr. Vila d´Abadal09/06/2011 - 17:12:39
Nom: tomaquet

No es pot publicar res en contra de CIU.
Per que sinó no passes la censura.
Sabia que osona.com, tenia anada cap CIU pero tant¡¡¡.
Vinga fins mai¡¡¡

Respondre  
Re: Al Sr. Vila d´Abadal10/06/2011 - 00:17:18
Nom: Criticus

Per cert, qui són els d'aquí? Quin és el criteri? No ho tinc clar. M'ho expliqueu? Gràcies.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: