TEMA: Anàlisi eleccións 2011
| Anàlisi eleccións 2011 | 23/05/2011 - 16:49:11 | |
| Nom: Jan
Un anàlisi a corre-cuita d’aquestes eleccions es el següent: a nivell nacional han guanyat; de llarc; les dretes, a Catalunya representades pel PP i per CiU. La patacada de les esquerres es impressionant, fins al punt de que PSC i ERC segurament desapareixaránt o es tindràn de refundar. La CUP es mes que probable que ja hagi tocat sostre. La desaparició del SI deixa totalment clar que lo dels referèndums no ha passat de quatre aplecs amb botifarrada. Per últim fer palés que Vic ha deixat d’existir com a bressol de res, be això no es cert del tot ja que PxC tira endavant, tot i que els “imparcials” mitjans de comunicació osonencs parlen de PxC com un problema. Es molt trist que persones que es fan dir periodistes no s’enterín de que si PxC es on es es degut a que milers de persones l’han votat. Molts polítics es tindran de jubilar, però molts periodistes també.
| |
| Re: Anàlisi eleccións 2011 | 23/05/2011 - 18:07:57 | |
| Nom: Jordi
JA PODEN ANAR POSANT UNIVERSITATS A LA CIUTAT DE VIC SI EL NIVELL DEL VOTANT NO DÓNA PER MÉS QUE VOTAR AL MISERABLE DE PxC.
DIA TRIST, FUERZA NUEVA ÉS LA SEGONA FORÇA POLÍTICA A LA CAPITAL DE LA CATALUNYA CATALANA.
| |
| Re: Anàlisi eleccións 2011 | 24/05/2011 - 08:39:03 | |
| Nom: jordi
d'aquests resultats el senyor burgaya segur que encara no veu que la gent no el vol a l'ajuntament
ara dira que a perdut el psc i aixis es mantindra un segle mes
els d'esquerra republicana tambe estan igual
la questio es enganxarse a la cadira com quan baren firmar en contra dels immigrans pel padro municipal amb l'amenaça de perdre la cadira ,i baren perdre la dignitat com persones i politics
la cup no a tocat sostre i si no es pel si en tindrien 3
el sr anglada si que a tocat sostre i si penses una mica sabria que sense immigrans ell no seria res
dons de programa de gobern no en te de cam mena
| |
| Re: Anàlisi eleccións 2011 | 24/05/2011 - 15:53:17 | |
| Nom: Crec en Vic
Quina llàstima fa veure com 100 persones més que fa 4 anys han votat aquest partit que té una "x" com a sigla. I que aquesta "x" no significa "per" sinó "xenòfob". M'encanta la patacada del PSC-PSOE, la dels seus amiguets d'esquerra que tant ens van trair als qui els votàvem (amb el 2on trist-partit de JOSÉ Montilla tot i el cas Carod-Perpinyà¨) i personalment m'encanta l'augment del vot independentista CUP i SI, llàstima que per separat.
| |
| Re: Anàlisi eleccións 2011 | 25/05/2011 - 18:57:38 | |
| Nom: Predicador
No es pot dir, perquè és politicament incorrecte, però aquesta gent que vota pxc són més curts que les mànigues d'uns sostens.
I jo m'alegro de poder-ho dir!
| |
| Re: Anàlisi eleccións 2011 | 25/05/2011 - 22:39:56 | |
| Nom: un
I jo de que a tu, si, t'ho publiquin. Sort que tens.
| |
| Re: Anàlisi eleccións 2011 | 26/05/2011 - 18:20:27 | |
| Nom: Grijander
L'Anàlisi de les eleccions?
El Sr. Vila d'Abadal malgrat que ho havia dit i haver tret els mateixos regidors i que PxC a augmentat de vots, no plega, suposem que és que "Ell volia plegar, però pels seus companys de candidatura i la gent que l'ha votat no ho pot fer (és el què sempre diuen no???).
Per fi el Sr. Burgaya plega (gran notícia per la ciutat) ha intentat mantenir-se a la poltrona agafat amb les ungles però aquest cop sembla que lo ha quedat clar que la gent no el vol.
Els que sembla que no plegan però que moralment ho hauríen de fer són el d'ERC, això d'anar nedant entre dues aigües al final passa factura i tard o d'hora tothom té el què es mereix.
SI el què ja ha comentat algú en aquest fòrum, dinars de costellada i poca cosa més.
La CUP no crec que hagi tocat sostre i ICV és manté, són els únics regidors que hem sembla molt bé que siguin a l'ajuntament.
I la PxC Srs de CIU - PSC - ERC és on és gràcies a lo malament que ho han fet alguns durant molts anys i ara sembla que la gent n'està una mica fins els p......, un polític de CIU deia a la TV local la not de les eleccions, que potser el poble s'havien equivocat i la gent el què no volia eran infraestructures (edificis...) i jo li dic potser a la gent el què no li agrada és que:
La coorporació municipal en els 7 primers mesos posteriors a les eleccions de fa 4 anys s'apujés el sou un 24 % (concretament un 17 % al constituïr el nou ajuntament i un 7 % eal Gener següent).
Que el Barri del Remei es gastessin una fortuna (que el veïns també han pagat amb escreix) per reformar la façan quan el problema és a l'interior i ara és parli de que és reformarà la zona centre i que el pressupost el cobrirà un 50 % l'ajuntament i l'altre 50 % la Generalitat, continuem amb allò de ciutadans de 1era i 2ona o 3era o 4arta...
Que amb l'anterior alcalde teníem un cotxe oficial de l'ajuntament i ara en tenim 2 i 2 xòfers és clar !!!
i etc, etc...
EN definitiva que en la meva opinió la majoria de polítics uns personatges realment patètics (llevat poques excepcions), siguin els que siguin, tant aquí Catalunya com a l'Estat Espanyol
| |
| Re: Anàlisi eleccións 2011 | 28/05/2011 - 14:19:21 | |
| Nom: cau de sirena
Jordi, més que parlar de l'augment de vots de PxC, pensa de on ve el mal. La causa. Per mi ve de la manca de goveernabilitaat del PSOE i al tripartit,PSC-PSOE, ICV i ERC, per no reglamentar i no saber fer front a l'entrada indiscriminatorid d'immigrants a lk'estat espanyol i a Catalunya.
Per mi el mal ve d'aquí.
| |
| Re: Anàlisi eleccións 2011 | 28/05/2011 - 14:24:48 | |
| Nom: Paraules per quedar bé
Només cal llegir, per exemple, el que diu Arisa, que sempre, sempre siu frases fetes molt lluny del que pensa, si és que pensa alguna cosa, només que quedi bé, només teoria però la realitat és tot el revés, és un enaganya tontos, si un enganya a pobre gent, com es pot demostrar en la majoria d'habitants de Centelles, que només voten al que els fa petons i els dona un clavell o dona el que els toca per dret vestit de favor personal. Jo només he vist aquesta actitud a aqueslls que fan jocs de mans a les rambles de Barcelona i que deseguida que poden timen al que s'hi acosta.
A Centelles, pena, ja li queda molt poca dignitat.
Son uns subdits sota el seu senyor i a més l'adoren.
Ll'astima que la gent gran que ja no pot decidir per ella mateixa no es pugui quixar del tracte que reb sanitariament.
| |
|
|