TEMA: Anglada
| Anglada | 13/05/2011 - 11:11:18 | |
| Nom: isa
Acabo d'entrar en la pàgina de PxC per mirar les llistes electorals(per cert,no les he trobat) potser no he mirat bé.
El que si he trobat és una pàgina plena de fotos del tal Anglada com si fos qualsevol"caciquillo " d'un pais tercermundista ,que surt a totes les fotos ,i comentaris com: les dones feien cua per ballar amb mi!
Del programa electoral pels ajuntaments res.
Visca la serietat !!
| |
| Re: Anglada | 13/05/2011 - 19:14:23 | |
| Nom: laura,la one
dons mira que te programa electoral ehh isa,,igual es que no saben mirar ,,
a mes a fet una revisteta de dues o tres pagines ,o cuatre no m'enrecordo dient unes cuantes veritats que tu i quansevol persona tindria que lleguir abans de votar a uns o altres ,jo vaig quedar al.lucinada ,,,,,i no crec que siguin mentira ja que si no aixó seria de jutjat de guardia no ??
| |
| Re: Anglada | 14/05/2011 - 13:12:03 | |
Mira Laura ... de mentides hi diu moltes aquest"senyor"és més ... no diu ni una veritat .Si tu t'ho vols creure es el teu problema!!!
Ah i per cert, ja em direu que fa la seva foto a la publicitat del candidat de Torellò.O es que ell també es presenta??? En tots els panflets hi ha la foto del que es presenta ,en la de plataforma no ,hi ha la seva i la de candidat.
Si es que li agrada més una foto....
Referent als treballadors pakistanesos penjant les seves pancartes això ja em sembla de una "coherencia" extraordinaria.
Hauria de predicar més amb l'exemple.
| |
| Re: Anglada | 14/05/2011 - 17:30:11 | |
| Nom: laura,la one
ahhh que tu coneixes als pakistanesos de la foto??pq jo no vec que siguin pakistanesos enlloc.
i si li agradan les fotos que?
i jo amb crec lo que crec que amb sembla que a tu no tinc que donarte ninguna explicacio de les meves creences no ??
estas molt segura que tot el que diu aquet senyor es mentira ,,,,,
| |
| Re: Anglada | 14/05/2011 - 18:50:01 | |
| Nom: laura, special one
A mi em sembla que aixo de fer propanga electoral en un forum es que es va molt necessitat!!!!
| |
| Re: Anglada | 14/05/2011 - 18:50:35 | |
| Nom: angladista
Teniu por de que s´acabi el vostre xollo i el Senyor Anglada us posi "firmes"
| |
| Re: Anglada | 14/05/2011 - 22:32:32 | |
Laura , guapa... que t'he demanat jo les teves creences? has sigut tu la que ha contestat el meu missatge!!
| |
| Re: Anglada | 14/05/2011 - 23:07:51 | |
| Nom: ISA
Ah Laura me'n oblidava... algunes mentides si que diu ,per exemple, que farà marxar els inmigrants .
Ell desde l'ajuntament no te poder per fer-ho ,perque les lleis d'inmigració venen del govern central.
Per tant...és mentida o no??
i com aquesta unes quantes més!!
Apa ,bona nit.
| |
| Re: Anglada | 15/05/2011 - 20:58:58 | |
| Nom: mari
Perdona Laura la one lo que estas dient que te el anglada no es cap programa,es una revista de criticas i bastan cutre per cert,perque aquet señor no te programa i lo que diu es copiat de la resta de tots els partits que es presentan.digues que ets simpatitsant de aquet señor i quedaras millor.
| |
| Re: Anglada | 15/05/2011 - 23:58:27 | |
| Nom: laura, special one
ai laura,,,, que se't veu el plumero,,,,, No passa res tots som lliuras de votar a qui es vulgui!
| |
|
|