TEMA: Engeguen botiga independentista virtual
| Engeguen botiga independentista virtual | 09/05/2011 - 18:45:30 | |
| Nom: jo
Engeguen una botiga virtual de temàtica catalanista i independentista amb molts productes. Com ara samarretes, complements, llibres...
Realment val la pena que hi entreu i l'hi doneu un cop d'ull, perquè està molt ben feta i m'ha sorprès molt. L'adreça és http://www.rauxacatalana.cat/
| |
| Re: Engeguen botiga independentista virtual | 10/05/2011 - 07:41:52 | |
| Nom: laura
Ostia quina manera de fer publicitat!!!
| |
| Re: Engeguen botiga independentista virtual | 10/05/2011 - 10:52:47 | |
| Nom: Virus
Aquesta adreça electrònica te la bloqueja quan intentes entrar-hi perquè és perillosa i de risc, haurien de mirar de solucionar-ho, jo per seguretat no he acabat d'entrar-hi.
A veure si ho poden arreglar i podem fer-hi un cop d'ull! Gracies!
| |
| Re: Engeguen botiga independentista virtual | 11/05/2011 - 09:42:59 | |
| Nom: jo
Publicitat? Si que els hi faig publicitat, i què?
Si no et sembla bé que promocioni una botiga que promou l'independentisme, T'AGUANTES!!
Pel que fa al virus, sembla ser que els hi havien hackejat, però ara torna a funcionar bé.
| |
| Re: Engeguen botiga independentista virtual | 11/05/2011 - 16:07:04 | |
| Nom: maiona
Si es veritat es molt mona,hen vaig quedar al-lucinada quan vaig veura que el personatge que ha obert la botiga es el señor Matias,el que va dir que al ajuntament de manlleu sobrava gent,hen volia deixar sense feina aquet paio.que et vagi bè pero yo no penso comprarte res.
| |
| Re: Engeguen botiga independentista virtual | 11/05/2011 - 19:35:00 | |
| Nom: jo
Aquest fòrum no registre els usuaris, de manera que no pots relacionar el nom "jo" amb qui ha obert el fil o qui et va dir no se què, per què simplement pot haver sigut qualsevol.
| |
| Re: Engeguen botiga independentista virtual | 11/05/2011 - 22:35:28 | |
| Nom: un
Per jo:
Doncs que si vols fer propaganda del teu negoci, o el dels teus amics, la PAGUES. Com fa tothom
| |
| Re: Engeguen botiga independentista virtual | 12/05/2011 - 09:57:39 | |
| Nom: Per un
Perdona, tothom paga la publicitat del seu negoci al segle XXI que existeixen recursos com facebook, twitter...
El que la paga deu ser que té molts recursos i pot fer-ho, els que no en tenim tants ho fem com podem.
Endavant i sort amb la botiga!!
| |
| Re: Engeguen botiga independentista virtual | 12/05/2011 - 15:29:45 | |
| Nom: jo
XD
Jo no tinc negoci, simplement faig propaganda d'una web independentista. I em sembla que és això el que a tu et molesta, que sigui independentista.
Quan tu vas corrent per aquest fòrum promocionant aquell "tablao andaluz" que es va fer l'altre dia a Vic, ningú no t'acusa de fer propaganda del teu negoci. Però si seguim aquella dita de la gent del teu país que diu "piensa el ladron que todos son de su condicion", segurament arribarem a la conclusió que n'ets una promotora i que n'has tret una bona picossada.
| |
| Re: Engeguen botiga independentista virtual | 16/05/2011 - 17:59:32 | |
| Nom: Jan
Sempre ha esset molt ùtil fer negoci amb el nom de Cataluya, sols heu de veura on han arrivat CiU, ERC, etc. no sou pas els inventors de tot això.
| |
|
|