TEMA: Feria d'abril
| Feria d'abril | 01/05/2011 - 12:18:34 | |
| Nom: laura, la one
Las mevas més sinceras felicitacions a tots els organitzators de la feria d'Abril, ha quedat fantàstica i m'ho he passat genial!!!! Moltas gracias i fins l'any vinent!
| |
| Re: Feria d'abril | 11/05/2011 - 13:27:38 | |
| Nom: No més feria d'abril
doncs l'any vinent, si vols feria la pagues de la teva butxaca, que a Catalunya, aquestes patxengades no toquen
Qui vulgui ball que es pagui l'orquesta
| |
| Re: Feria d'abril | 11/05/2011 - 20:07:08 | |
| Nom: laura,la one
No vaig obrir el tema jo ,va esser el meu clon pero ara et contesto jo en person,,,,,
que nomes tenim que pagar les sardanas ,els balls de bastons ,els gegants ,el ball de pere rocadinarda,,,el del serrallonga,,, aquets si no?aquets els paguem i callem oi,,,
noi ,pq amb soposso que ets noi, en aquesta ciutat viu molta gent de aqui i de alla ,,,i s'ha de aguantar el que toca ,si no t'agrada no hi vagis ,es aixi de facil ,
a mes haurias de saber que aquesta fira , a no se que siguis de la associacio andaluça a vic tu no vas pagar ni un duro ja que s'ho fan ells solets ,,,,i que si el sucre que es un espai public es deixa per fer un homenatge a uns de terra lliure,,pq no deixar-lo per fer una fira andaluçs,andorrana o polaca??
amb sembla que tothom te el mateix dret no ?
bè de tot aixó t'han enteraras si amb publican el missatge ,,,apa noi ,,,que anem a veure com el barça guanya la lliga ,,,o no ,,,,,
| |
| Re: Feria d'abril | 12/05/2011 - 15:34:23 | |
| Nom: 123
Si voleu fer publicitat del vostre negoci o la dels vostres amics, la pagueu com fa tothom!!
| |
|
|