TEMA: intentant somriure
| intentant somriure | 24/04/2011 - 10:28:16 | |
| Nom: laura
Hola a tots i a totes! La veritat és que no havia entrat mai a un lloc així, però tafanejant per internet ho he trobat, i m´ha semblat una idea fantàstica. La veritat és que ara estic passant una època molt dolenta. La meva parella de dos anys i mig m´ha deixat, i les amigues no em fan costat. És veritat que el fracàs de la relació amb la meva parella ha estat culpa meva, però el que no esperava és que les amigues no em fessin costat. Algun consell per no pensar? per no pensar tot el dia que estic sola? Gràcies
| |
| Re: intentant somriure | 25/04/2011 - 22:13:16 | |
| Nom: ines
ja un refràn que diu, querer a quien no te quiere es no quererte a ti mismo, axeca el cap, que la vida te moltes sorpreses bones per tu, una relacò que no funciona no es culpa sols de un, no culpis els demes que no te ajudan, perque cada un ja te el seu propis, mals de cap, ( LA VIDA ES BELLA PORQUE TU ESTAS EN ELLA) et sembla poc.
| |
| Re: intentant somriure | 25/04/2011 - 23:02:25 | |
| Nom: pepitu
Em dol el teu miss. però creus que el que tenies eren bones amigues?, crec que sense conèixe't, les teves amigues no et mereixien.
El millor ara és que déixis passar el temps, pq realment és l'únic que cura les ferides.
Sort i paciència Laura.
| |
| Re: intentant somriure | 26/04/2011 - 11:56:46 | |
| Nom: Un
Doncs, si tens varies opcions. Una és buscar-te unes amigues noves, i una parella nova. Si no han quadrat amb tu, és que havieu d'anar per separat. Per tant busca la teva gent. La podràs trobar en àmbients que t'agradin, sigues activa, si el què sempre t'ha agradat ha estat el ball (per posar un exemple) apunta't a classes de ball, allà ja coneixeràs gent nova. Per tot es comença.
Si de debò creus que has de continuar anant amb les teves amigues i k les necessites per viure, parla-hi. Explicalsi com et sents i intenta que t'entenguin, al cap i a la fi, són les teves amigues.
O fés un nou plantejament de vida. Has vist el programa aquell de "españoles por el mundo"? Busca feina, i vivenda a un altre país. Això et mantindrà molt ocupada i t'obrirà portes a altres móns i maneres de veure les coses.
Sort!
| |
| Re: intentant somriure | 26/04/2011 - 14:51:35 | |
| Nom: sra francis
estimada amiga, en estas alturas de tu vida te respondo como lo haria con una hija ,,,,
no sufras ,si como tu dices la culpa de tu ruptura la tienes tu ,pues a otra cosa mariposa por algo seria no <'
por otro lado que tus amigas te hayan dado la espalda es otro problema que ves ahora como muy fuerte no ?pero que dentro de unos dias o meses que no años, ya no veras asi ,habras enconrado a otras amigas que te daran todo lo que tu quieres ,te pelearas con tu marido y te daran la razon ,,no sufras ,son solamente bajones en la vida de los que luego que sale ,tranquila ,,,,
atentament señora francis
| |
|
|