TEMA: Mercat del ram un 10, fira d'abril, NO gràcies!
| Mercat del ram un 10, fira d'abril, NO gràcies! | 17/04/2011 - 20:17:44 | |
| Nom: Vigatà català
En l’edició anterior del mercat del ram vaig criticar fortament l'organització d'aquest mercat ja que l'any anterior va ser una festa purament consumista on només hi havia ferraris i paradetes per comprar productes alimentaris manufacturats, per contra es va deixar en un pla secundari la fira ramadera.
Aquest any però han recuperat els orígens del primer mercat del ram de vic, un mercat dedicat a la ramaderia i l'agricultura un mercat de la terra i per a la terra un mercat pel bestiar, un mercat per a Vic. Felicito a l'alcalde i a totes les persones que l'han organitzat i els animo de cara a l'any vinent a mantenir-lo amb aquestes característiques. Un 10!
Però ja era estrany anar tant bé acabem d'organitzar un mercat molt bo i espatllem la feien feta montant xiringuitos sevillanus per ballar i cantar (cridar) a ritme de les terres del sud.
Encara no sabem que son les sardanes i hem d’aprendre sevillanes, no anem bé. La fira d'abril a Andalusia aquí no la volem. com més lluny millor.
| |
| Re: Mercat del ram un 10, fira d'abril, NO gràcies! | 17/04/2011 - 22:50:04 | |
| Nom: Torellonenc català
Totalment d,acord; el que és català a Catalunya i el que és andalús a Andalusía. Ensenyem a ballar sardanes al jovent que aixó es perdrà si no hi posem fil a l,agulla. Estimem més la nostra terra, els nostres costums i tradicions i la nostra cultura en general.
| |
| Re: Mercat del ram un 10, fira d'abril, NO gràcies! | 18/04/2011 - 07:18:06 | |
| Nom: laura, special one
crec que tens que ser una mica més respecutos. Som moltas i molts els vigatans i vigatanas que ens agradan las sevillanas. I de la mateixa manera que s'ha fet el mercat del ram i que es fan trobadas de geganters o de sardanas també tenim tot el dret a que es facin sevillanas.
Una mica de respecte per les culturas.
| |
| Re: Mercat del ram un 10, fira d'abril, NO gràcies! | 18/04/2011 - 14:00:54 | |
| Nom: Mojamet vigatà
Doncs digue's-li a l'Anglada. Segur que se'n farà càrrec.
| |
| Re: Mercat del ram un 10, fira d'abril, NO gràcies! | 19/04/2011 - 07:35:15 | |
| Nom: laura, la original
Per tots i totas els que us interessin la pluriculturalitat de la nostra ciutat, us informo que el proxim cap de setmana hi haura una jaima al poligon dels pradals amb té, pipas d'aigua, ballarinas de dansa del ventre, etc
| |
| Re: Mercat del ram un 10, fira d'abril, NO gràcies! | 19/04/2011 - 22:27:12 | |
| Nom: laura ,la one,,
vale monlix,,,t'has sortit amb la teva, despres de tres anys ,et donare em meu facebook,,,pero si no jugas al citiville no t'aceptare,,pero ara ja busca un altre nick guapo que et fas pessat ,que aquet forum preten ser serio
| |
| Re: Mercat del ram un 10, fira d'abril, NO gràcies! | 19/04/2011 - 22:50:35 | |
| Nom: Roc
Ja hi tornem a esser, fem de Vic una reserva natural i segur que no hi entrarà res de fora.
Sembla mentira llegir segons quins comentaris a aquestes alçades !!!
| |
| Re: Mercat del ram un 10, fira d'abril, NO gràcies! | 21/04/2011 - 10:52:00 | |
| Nom: laura, la one,,
No té res a veure ser de Vic i que t'agradi les sevillanes. Als catalans ens agrada la cultura, i les sevillanes són cultura. A mi no em molesta que facin la feria d'abril i/o que facin un ball de bastons.
| |
| Re: Mercat del ram un 10, fira d'abril, NO gràcies! | 25/04/2011 - 17:11:52 | |
| Nom: laura, la one, si els bots m'ho permeten
vigata, tu a quina fira a estat<¡pq la de aquet any y la del any passat clavades ,no se on veus la diferencia ,es que no en hi a,ni en aquesta ni en ninguna de les que fan ,no es molesten ni en toca un pal per diferenciar-les de les de altres anys ,que no hi havian ferraris igual no li ha convingut al amo ensenyar.los no ??
en cuant lo de la fira de andalucia, si no escrius rebentes pq no vius i deixas viure, a tu quin mal et fa que en un recinte tancat (que si fos obert donaria igual )facin sevillanas i es reunegi la gent ,,,a mi amb toca mol els co,,,,la fira de la musica viva i no dic res ,amb tocara pairla com cada any ,,,
si si ,,,i ara amb diras que si no m'agrada foti al camp com cada any amb dius ,pero mira noi es lo que hi a ,visc aqui i si tu cada any tocas els nassos criticant la fira jo tels tocare a tu criticant tot el que no m'agrada de aqui ,,,,,si es que mels publican clar
| |
|
|