TEMA: Senyals de la tdt
| Senyals de la tdt | 09/04/2011 - 16:27:29 | |
| Nom: nati
algú sap si les televisions d´osona ,el 9tv i canal taronja han canviat de freqüència? Desde fa uns dies no tinc senyal.Sóc del lluçanès.
| |
| Re: Senyals de la tdt | 10/04/2011 - 12:31:01 | |
| Nom: isa
La del 9nou si ha canviat , les altres no ho sé.
| |
| Re: Senyals de la tdt | 10/04/2011 - 22:34:19 | |
| Nom: Setciencies
Si, han canviat de canal el 9tv,el Cacal Català i el taronja. Has de sintonitzar de nou el televisor i ell mateix les buscarà de forma automàtica. Jo no sóc cap tècnic i m,en vaig sortir. Proba-ho que segur que també ho faràs bé. Salut!
| |
| Re: Senyals de la tdt | 10/04/2011 - 23:21:36 | |
| Nom: laura, special one
El lluçanès està lluitant per ser comarca, pero ara com ara continua estant a Osona i continua tenint els mateixos sintetizadors i canals que la resta de la comarca i que tots els vigatans i osonencs en general. la radiofrecuencia i els canals ho administran a nivell de comarca i continuen sent iguals. De totas maneras la tdt falla una mica i potser no enganxas bé el canal.
| |
| Re: Senyals de la tdt | 11/04/2011 - 20:07:58 | |
| Nom: erjigjioerjbviowre
Deu fer cosa d'un més enrere hi va haver un reajustament, a mi em van aconsellar resintonitzar-lo tot de nou pq hi havien molts més canals nous (q no valen res). T'aconsello fer una "busqueda automatica de canales" ja veuràs com les tornaràs a tenir.
Salut.
erjigjioerjbviowre.
| |
| Re: Senyals de la tdt | 24/05/2011 - 21:46:07 | |
| Nom: la gineu (viladrau
hace varios meses que no vemos varios canales 1ºtve 2ºtve 24h veo entre otros alguien sabe como solucionar el problema
| |
|
|