ahir a la nit vaig escriure un missatge opinant sobre les declaracions de solidaritat de manlleu i en concret de les que va fer en mateo heredia a la presentació a Manlleu dient que si solidaritat catalana o bloc municipal com els hi diuen ells guanya les eleccions a manlleu faran un "ERO per fotre tots els inútils al carrer" doncs jo vaig manifestar la meva opinió i avui al matí he vist que algú s'ha dedicat a pitjar l'opció d'osona.com del "no m'agrada" moltes vegades i d'aquesta manera s'ha eliminat el meu missatge i també s'han eliminat tots els missatges que no els hi donaven suport, en canvi els missatges que donen suport a solidaritat i a Mateo heredia no s'han esborrat perquè ells han pitjat moltes vegades l'opció "m'agrada".
Demana a osona.com que estudiï casos com aquest i proposo si es possible que per moltes vegades que posis "no m'agrada" el missatge es pugi seguir veient a l'apartat d'opinió de cada tema.
m’agradaria si és possible rebre una resposta d'osona.com i també voldria que els altre usuaris digueu la vostre.
podeu comprovar el que dic al següent enllaç: http://www.naciodigital.cat/osona/noticia/25559/ccoo/titlla/delirants/declaracions/sindicalista/sobre/inutils/ajuntament/manlleu
No perdis el temps en aquest foro esta mort.
Abans encara es podia escriure amb bastant llibertat ara tot això s'ha perdut, inclús triguen varis dies a publicar un escrit, per collons et tens de registrar i aixi i tot encara et tallen.
Es possible que aquest missatge no es publiqui o es faci dintre de 4 dies.
es veritat que ara el "me gusta" es porta molt, pero em smbla que aquest forum no està preparat per possar aquesta funcionalitat. Seria molt i molt interessant i seria molt i molt útil!