Fòrum

TEMA: Problemes instal·lació telèfons a Torelló

Problemes instal·lació telèfons a Torelló29/03/2011 - 10:24:13
Nom: Julià Senyer

Problemes amb la connexió de línia telefònica de Movistar a Torelló.

Fa varies setmanes vaig sol•licitar el servei d’ ADSL a Movistar de Vic avisant prèviament que a casa no arribava la línia telefònica, és una vivenda en un carrer al barri de Montserrat. Fins aquí cap problema. Movistar disposa d’una empresa subcontractada que els hi fa aquests tipus d’instal•lacions. El problema no arriba fins que els tècnics es disposen a connectar els cables corresponents a la caixa que hi ha al capdamunt del carrer, que és a on hi ha la caixa de connexions, i a on la propietària de la vivenda es va negar rotundament a deixar passar un altre cable per la seva façana. Entenc perfectament la seva posició perquè sincerament és un autèntic nyap. Parlant amb la propietària ens comenta que no té cap problema en deixar-nos passar el cable telefònic. El problema el té que quan els tècnics hi han anat altres vegades per fer múltiples modificacions o reparacions, ja que sempre li han acabat trencant teules de la teulada i havent-ne d’assumir ella el cost dels desperfectes.

El problema no acaba aquí, ja que no només sóc jo qui està sense línia telefònica, sinó tota la part baixa del carrer a on alguns pateixen freqüentment talls i avaries varies, deixant sense connexió a gent d’edat avançada que viu sola i que està totalment desprotegida perquè el sistema de telealarma de la Creu Roja deixa de funcionar.

És totalment lamentable que a ple s. XXI, a Europa, i dins d’una zona urbana, per culpa de la prepotència d’algunes empreses i de la ineficàcia dels polítics, tant de la Generalitat de Catalunya com dels Ajuntaments, que no haurien de permetre instal•lacions deficients, els ciutadans ens trobem amb problemes que no haurien d’existir.


Julià Senyer i Colomer
08570 Torelló



Respondre  
Re: Problemes instal·lació telèfons a Torelló31/03/2011 - 06:41:12
Nom: laura

a vera, amb els problemas que hi ha la món això de que no funcioni una ADSLE no es tan greu. El que fa molta gent aqui a Vic es no utilitzar la ADSL de telefonica (que s'ha de pagar i es cara) i es monta el guifi.net que és gratis. Mira a veure si arriba a casa teva

Respondre  
Re: Problemes instal·lació telèfons a Torelló04/04/2011 - 20:21:52
Nom: julià

Mira, fa 6 anys que tinc guifi.net a casa i en fa 5 que n'estic fart, al ppi anava prou bé, però ara ja és inaguantable. Potser a Vic us va prou ràpid, però a Torelló et puc prometre que per obrir una simple pàgina podia estar-hi més de 10 minuts, no et dic res per aconseguir trobar el que busques, i que consti que només és un exemple.
O potser tu saps quina necessitat tinc jo de tenir internet?

Respondre  
Re: Problemes instal·lació telèfons a Torelló04/04/2011 - 20:47:47
Nom: X la Laura

Que no has llegit el segon punt i a part?
Crec que té tot el dret a reclamar la reparació o substitució d'una linia si aquesta està en mal estat, ja que per alguna cosa paguem impostos. I a més quan i entra en joc la salut de la gent gran, suposo que deus ser bastant joveneta i il·lusionada amb la teva conexió a guifi.net. puc corroborar que va bastant per no dir molt malament a Torelló

Respondre  
Re: Problemes instal·lació telèfons a Torelló06/04/2011 - 08:10:14
Nom: laura, la one

a mi ma sembla que no teniu cap problema greu, sino no us queixarieu perque la adsl no vagi bé. Si necessites internet la wifi de la biblioteca funciona molt bé!

Respondre  
Re: Problemes instal·lació telèfons a Torelló06/04/2011 - 18:01:19
Nom: julià

Creus que la veina amb 87 anys quan li vingui un atac enlloc d'avisar l'ambulància mitjançant la telealarma se'n anirà a la biblioteca a conectar-se a internet amb el teu guifi per avisar una ambulància? Au vinga deixa't de preocupar-te per nosaltres i intrenta millorar alguna cosa de la teva ciutat que faràs més servei que aqui.


Respondre  
Re: Problemes instal·lació telèfons a Torelló06/04/2011 - 23:13:34
Nom: laura, la guapa

a vera, si tens problemas amb el cable de telefonica sempre pots provar una conexió d'aquestas amb telefons mobils. Em sembla que vodafone ho té, un ruter inalàmbric amb wifi i 3g. Es una bona alternativa pels que teniu problemas en passar cables i fils i a més t'ho podràs emportar a altras llocs on vagis.

Respondre  
Re: Problemes instal·lació telèfons a Torelló07/04/2011 - 16:53:31
Nom: Josep X

A veure Laura, tu qui ets per dir a la gent quina connexió d'internet han d'utilitzar?

No, si no serà culpa de les telefòniques i companyia, sinó dels usuaris que ens queixem perquè si.

No tots fem servir internet per perdre el temps connectant-nos al facebook, ho saps això?

És que una cosa és intercanviar opinions, i l'altra parlar per parlar, i és obvi el què tu estas fent.

salut


Respondre  
Re: Problemes instal·lació telèfons a Torelló07/04/2011 - 18:50:05
Nom: Fes-t'ho mirar Laura

Mira, és l'última vegada que perdo el temps amb tu, per tant ja no et penso respondre més.
T'has llegit realment tota la carta? T'has adonat que a part del meu problema n'hi ha un altre de molt més important? Crec que la veina amb 87 anys i m'imagino que amb una minsa pensió, no li pots demanar que es compri un mòbil. I molt menys després de que ja està pagant una línia telefònica que no li dóna servei. Aprofitant que sóc jo qui li fa el favor de reclamar que li arreglin el problema també m'incloc a la carta, ja que també tinc dret com a ciutadà que paga impostos a tenir línia telefònica. I com a persona que escriu la carta em poso al davant donant primer la meva cara, enlloc d'amagar-se rere altres persones. Crec que estic fent un favor a una persona que es veu incapaç d'afrontar-se a una multinacional com és Telefònica i de pas demanar línia per mi. A veure si tu tu tant One i tant guapa, series capaç d'ajudar algú amb aquestes característiques.
Aprofito per dir-te que tu tampoc perdis el temps responent aquesta carta, aprofita per fer un curs d'ortografia catalana on-line amb el teu gui-fi o connexió 3G.
Adeu.

Respondre  
Re: Problemes instal·lació telèfons a Torelló08/04/2011 - 09:10:19
Nom: D'acord amb tu Julià

No perdis el temps amb aquesta "pija" que no sap de que va el tema.
Que es compri un bosc i es perdi amb el seu portàtil i el seu "guifi".
No entén res, i la pobre dona de 86 anys li importa una m....

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: