TEMA: Espanya treu pit
| Espanya treu pit | 22/03/2011 - 16:55:39 | |
| Nom: flanagan
4,5 MILIONS DE PARATS, 4 O 5 MILIONS MES DE POBRES, NO SE QUANTS MILIONS MES DE SUPER POBRES, VARIS MILIONS MES DE CORRUPTES, PERÒ NO OBSTANT AIXÒ ESPANYA TREU PIT.
ELS QUE NO ES POSEN MAI D' ACORD EN RES, S' HAN POSAT RÀPIDAMENT D' ACORD PER PARTICIPAR EN UNA GUERRA FASTIGOSA, COM TOTES LES GARRES.
ARA ESTOMAQUEN AL DICTADOR I TERRORISTA DE LÍBIA, AL QUAL DIUEN QUE MASSACRA AL SEU POBLA. DES DE FA MOLT DE TEMS TOTHOM SAP QUI ES EN GADAFI.
ESPANYA LA GRAN POTENCIA ECONÒMICA I MILITAR D' OCCIDENT EN MÀNECS D' ESCOMBRE, GRAELLES I MAN-XAIS, COM NO POT SER D' ALTRE MANERA FA COSTAT AL CLUB DE VENEDORS DE JOGUINES BEL IQUES; FRANÇA, UK, BÈLGICA, ALEMANYA, PORTUGAL, I COM NO ESPANYA, QUE ARA VOLEN FER VEURE QUE SON ELS BONS DE LA PELI CULA, FEN DE SALVADORS DE NO SE SAP EXACTAMENT QUE. (PETROLI ?? ).
ELS POLÍTICS ESPANYOLS FAN RIURE, PERÒ DE PENA, NO SON RES MÉS QUE UNS
NINOTS SERVILS DELS INTERESSOS DE QUATRE PARANOICS EUROPEUS I AMERICANS QUE ENCARA VIUEN AL ANY 1948.
MENTRE TOTS AQUEST FATXENDES FAN BRUNZIR LES SEVES JOGUINES BELIQUES, ELS ESPANYOL-ETS TOTS, INCLOSOS ELS CATALÀ-NETS SEREM I ESTAREM CADA VEGADA MÉS POBRES I DEFENESTRATS.
TOT PLEGAT FA MOLTA PUDOR.
LA MEVA PREGUNTA ES, FINS QUAN POT DURAR TOT AIXÒ,
| |
| Re: Espanya treu pit | 25/03/2011 - 16:29:31 | |
| Nom: d'un català
Flanagan, malgrat la teva disposició del text i les majúscules (no llegim pas més per escriure amb majúscules), em cal dir que potser t'has informat malament.
Primer de tot deixar clar que estic totalment en contra de qualsevol tipus d'enfrontament bèlic, i més quan són tant malpensat com la guerra d'Irak o d'Afghanistan, o tan poc recordades com les d'Argelia, Birmania o la Rep. del congo.
si has llegit diaris, mirat o escoltat les noticies i informat una mica, i et recomano que busquis en diferents fonts d'informació per poder comparar, veuràs que no hi ha enfrontaments directes, no s'ha invadit en cap moment Líbia.
La ONU (concretament el consell de seguretat) ha decidit prendre accions, entre elles una zona d'exclusió aeria -no pot volar cap avió que no ho tingui permès-, la destrucció d'armes de llarga distància i la inutilització dels sistemes de combat de Gaddafi.
No és que espanya, que malgrat el meu pesar és qui ens mana, hagi decidit entrar en combat. Senzillament aporta la part que li toca en una decisió presa entre gran part dels països del món.
Espero no estar equivocat, però són accions necessàries per protegir milers de persones que veuen com l'exèrcit de Gaddafi prenia el control i els béns de les seves vides i en surtia impune.
I si no és així, no entenc perquè els USA s'han negat a portar el control de la missió i l'han deixat en mans de l'OTAN que, com ja se sap, al capdavall no treballa en els objectius d'un país.
Una salutació!
| |
| Re: Espanya treu pit | 26/03/2011 - 15:37:08 | |
| Nom: Jan
Benvolgut català, sento molt no estar gairebé d’acord en res del que dius, i exposaré el perquè: en primer lloc efectivament s’ha invadit l’espai aeri de Libia, per tant s’ha invadit Libia, si, s’ha fet amb el consentiment de l’ONU, però ja sabem tots que es l’ONU, i per tant aquí no m’estendré. En segon lloc fins fà pocs dies el Gadafi estava bé a gairebé tots els poderosos governs del mon –com molt bé va dir algú, en Gadafi es un f. de puta, però es el nostra f. de puta- ara resulta que toca renegar del Gadafi, en 24 hores ha passat de ser el nostre estimat f. de puta a ser un dictador a derrocar. Per últim fer notar que el poder adquisitiu de la gran majoria de ciutadans libis actualment està per damunt del de molts espanyols, i en això tampoc m’estendré, sols dir que es molt representatiu de l’hipocresia en que actualment viu el mon i com els mijtans de comunicació -esclaus del poder- manipulen a la gent.
| |
|
|