TEMA: Fem boicot al Magnum
| Fem boicot al Magnum | 22/07/2006 - 20:20:38 | |
| Nom: Silver Gar
La marca de gelats MAGNUM ha tret un anunci gràfic on és veuen dues fèmines fent l'amor. Per emplenar Catalunya de nens petits que bona falta ens fan, certament. Es comença a posar de moda el que certes empreses de categoria s'aprofitin de les imatges homosexuals per fer propaganda dels seus productes. ¡¡¡Siguem uns consumidors de gelats i a pesar de tanta calor, diguem NO al Magnum!!!. Tinguem pabrots de fer-li el boicot al Magnum. O sinò, copieu, enganxeu i punxeu el vincle http://www.descubremiyo.com
| |
| Resp: Fem boicot al Magnum | 22/07/2006 - 23:46:23 | |
| Nom: Pepo
Silveri, és que cada dia estàs pitjor. Ets tan reaccionari que t'imagines que hi ha papus per tot arreu. Jo no he vist cap noia que faci l'amor a l'anunci dels gelats. Més aviat la manera com xupen el Magnum suggereix una relació de la noia amb un mascle. Que s'asseguin en una sofà i es facin quatre miradetes, no és fer l'amor. O és que no saps com fan l'amor dues dones, Silveri? I més: no sé perquè hi barreges la maternitat. Hi ha moltes noies que tenen xicot i fan l'amor amb altres noies, i hi ha senyores casades catalanes, mares de família, que també fan l'amor amb dones, i ja han complert amb la seva obligació de portar fills al món. Una cosa no priva de l'altra, Silveri. Et veig cada dia pitjor. No estaràs llegint massa sovint La Razón? O t'hauràs anat a viure a prop de la rectoria de Sant Hipòlit de Voltregà?
| |
| Resp: Resp: Fem boicot al Magnum | 23/07/2006 - 01:25:18 | |
| Nom: Silveri Garrell
Molt bona la teva resposta Pepo, i molt ben escrita que és de les poques en aquest fòrum, però, aquí a baix hi ha un tema que és diu NO A LA HOMOSEXUALITAT i que ha tret 2000 respostes. Jo simplement provo sort de visites. Ademés no vaig gens desencaminat, i si mires la foto en la part de baix de la imatge, es veuen les nenes com és grapejen el pompis. No penso comprar cap Magnum ni que m'ofegui de calícula.
| |
| Resp: Resp: Resp: Fem boicot al Magnum | 23/07/2006 - 08:03:46 | |
| Nom: Pepo
Mira, Silveri, que rebuscant amb una lupa es descobreixi que una noia grapegi el pompis a l'altra, si tu ho dius, deu ser veritat, no en dubto. Però tocar-se el pompis no és fer l'amor. Si els mascles i les femelles poguessin satisfer-se plenament així, el món faria temps que s'hauria acabat per manca de naixements. Tocar-se una mica el culet és una de les pràctiques més innocents que es poden fer (ja ho saps, allò de et faré "pam pam al culet"...). No, Silveri, no: fer l'amor és desproveïr-se de tota o gran part de l'abillament i lliurar-se a alguna mena d'activitat físico-mecànica que desemboqui en una descàrrega de tensió notable: vulgo orgasme (excepte en cas de fracàs). I encara no he acabat. Al darrera de l'anunci que està posant calenta mitja Espanya (...dit sigui de pas: més val que els posi calents un anunci pseudo-lèsbic que un tinent general!), hi ha una estratègia comercial que passo a detallar-te: el gelat Magnum de bastó, pel seu format i contundència, semblaria que fins ara tenia fama de ser deglutit per mascles, atès que moltes fèmines el trobaven massa contundent. Amb aquesta estratègia, es pretén que les noies i senyores tastin el Magnum, a veure si es tornen totes joves i guapasses com les manses de l'anunci. Escolta bé això: jo vaig deixar de menjar Magnums perquè la crosta de xocolata s'esquerda i cau a trossets damunt la taula o les estovalles i ho taca tot(una solució és menjar-se el Magnum completament nu, però a Vic encara no està permesa, a diferència de Barcelona, la nuesa conillera als espais populars). Fet i fet, que el gelat dels pebrots emfarfega, engreixa, tapa la gola, n'hi ha massa, et fot una trompada a l'estòmac... i això no ho arreglen ni les aquestes quatre lesbianes de l'anunci. És que no ho arregla ni en Joan Puigcercós, això. Si les farnaques de l'anunci s'oferissin per donar-me classes, et vaig a dir que jo faria un esforç i provaria d'aprendre com es menja bé un Magnum, tot i que posats a menjar, si hi fossin elles, preferiria menjar fruites més saboroses. Silveri, de bon rotllo i amb tota simpatia, nanu.
| |
| Resp: Resp: Resp: Resp: Fem boicot al Magnum | 25/07/2006 - 08:16:50 | |
Molt bones les teves ocurrències, Pepo, però encara que aquest malparit d'estiu ens apreti tant de manera descomunal prefereixo beure aigua fresca abans de xupar "magnums", i no pas perque les noietes aquestes no m'agradin sinò tot el contrari, ja que me les miro sovint per alleugerir l'avorriment de viure en aquest mon catastròfic i enguerrat. Però hem de tenir en compte que la "transgresió" de les normes naturals encara ens porta més cap a les catàstrofes i les guerres. Una cosa son les nenes maques que ensenyen, ens alegren la vista i ens fan tenir pensaments elevats, i altre cosa molt diferent es un comportament sexual que és contrari a la Natura. La Natura és revenja i com en la capa d'Ozò, en els nostres membres ens poden sortir rareses. També els nanos ens poden neixer bisexuals, que ja es el primer pas de MUTANTS. En resum: nenes molt maques, però l'amor entre elles les fa lletges com bruixes.
| |
| Resp: Resp: Resp: Resp: Resp: Fem boicot al Magnum | 25/07/2006 - 15:38:49 | |
| Nom: Esguerradet
La natura s'ha revenjat en alguns i els ha fet GARRELLS.
| |
| Resp: Fem boicot al Magnum | 27/07/2006 - 16:48:11 | |
| Nom: Ferran
Aquesta campanya del magnum m'agarda i trobo que es molt acertada pel producte. Jo ja he particitat en el concurs del Magnun i espero que em regalin la semmareta, amés son molt bons i la Paz Vega també.
| |
| Resp: Resp: Resp: Resp: Resp: Fem boicot al Magnum | 31/07/2006 - 19:42:14 | |
| Nom: Eduard
Silveri, ets pitjor que Torquemada. Vist el que fan els homes, llepar-se les parts és la cosa més innocent del mon.
| |
| Re: Fem boicot al Magnum | 05/08/2006 - 09:00:35 | |
En primer lloc, em poso a estrenar aquest format de Fòrum en la nova web d'Osona. Felicitats nois.Ara almenys el vincle de les lesbianes del Magnum pot connectat directament sense tenir-lo que copiar i enganxar. Encara que, la noieta que ensenya el culet amb el minitapall del Tanga em sembla obscè i fora de context en una pàgina seriosa d'informació comarcal. Heu de tenir en compte (parlo als webmasters)que la web ha d'estar oberta a les criaturetes petites també, i si cal insertar cosus nus els millors son els d'inspiració escultural, i no, els d'inspiració SEXUAL. Compte, compte, savis d'Osona i també algun capellanet progre que s'amaga dintre del vostre niu. Aquesta imatge de la "EROS CATALA.COM", no te rès d'escultural i ni el millor picapedrer s'inspiraria en el seu cul.Això no és ART sinò PROVOCACIÓ. AQUESTA NO ES LA CATALUNYA QUE VOLÈM
| |
| Re: Fem boicot al Magnum | 08/08/2006 - 19:31:21 | |
| Nom: MMMmmmm
I on el fan aquest anunci? es pot trobar per internet?El silveri aquest m'ha fet venir ganes de menjar magnums, i aixo que no m'agraden!
| |
|
|