TEMA: Senyalització deficient EIX TRANSVERSAL
| Senyalització deficient EIX TRANSVERSAL | 23/02/2011 - 09:03:59 | |
| Nom: Espinalvenc
Bon dia,
No he tingut cap accident perquè algú no ha volgut ja que si fos per la senyalització de les obres de desdoblament de l'Eix, ja n'hauria tingut varis i no només jo...
A la baixada del Coll del Buc, hi havien tres carrils. Dos sentit Girona ( un era per vehicles lents i l'altre per adelantar) i un sentit Vic.
Arran del desdoblament el carril sentit vic s'ha inutilitzat, deixant només un carril per cada sentit. Fins aquí no hi hauria d'haver més problema, entenc que a causa de les obres hem d'estar un temps, no poc, amb aquestes molèsties.
Però el problema està quant aquestes molèsties causen inseguretat, perill, confusió, etc...
I es que més d'una vegada m'he trobat a vehicles adelantant a la pujada del Coll del Buc!!!
La senyalització horitzontal és deficient, no és veuen les linies continues grogues, és veuen més les discontinues i NO ES POT ADELANTAR!!!! hi han poques senyals on s'indiqui que és calçada de doble sentit!
SENYORS QUE ESTEU POSANT EN PERILL!!!!
| |
| Re: Senyalització deficient EIX TRANSVERSAL | 23/02/2011 - 20:58:35 | |
| Nom: USUARI
OSTRES!!!!! m'has tret el tema de les "mans" cada dia faig el viatge fins a girona i és lamentable l'estat de la carretera, un dia dos sentits cap amunt, l'altre pinten una nova línia i ara només un cap amunt i un altre cap avall, conos pel mig, llums, linies mal pintades i pintades una i altre vegada,,,,en fi...sembla una carretera del tercer món. Pasarà alguna cosa dolenta..
| |
|
|