TEMA: Vull cobrar un sou normal
| Vull cobrar un sou normal | 18/02/2011 - 21:24:25 | |
| Nom: Mossen anti-trasvassament
Doncs sí, jo voldria com bé diu la TURA, cobrar un sou NORMAL de 2000-2500 euros al mes
| |
| Re: Vull cobrar un sou normal | 19/02/2011 - 12:51:13 | |
| Nom: laura
el que va dir la tura es un sou normal, clar. El que cobro jo cada més vaja!
| |
| Re: Vull cobrar un sou normal | 22/02/2011 - 17:47:55 | |
| Nom: Voll.....
Ella volia que jo cobrès un sou normal, amb una feina normal, que fes un horari normal, que tingues uns amics normals, visquèssim en un barri normal, fòssim gent normal, que conduis un cotxe, normal, tingues un gos....normal, etc.....
(Ja ho sabre per la pròxima vegada. No et tornare a votar, Tura del meu cor...)
| |
| Re: Vull cobrar un sou normal | 25/02/2011 - 21:12:31 | |
| Nom: Lina
Em sembla que cobrar un sou normal, s’ha acabat per milions de persones. El fenomen globalització que els rics han engegat ja no te aturador i ens enrollarà bruscament, mes encara del que ha fet fins ara.
Volien tenir excedent de treballadors per manar sobre sous Ara el que tenen es excedent, i molt baixa qualitat de treballadors.
A mesura que van abaixant el sou anem perdent drets, qualitat de servei, i serveis.
Cada vegada ens tracten més com a xais, i crec que el que volen es que definitivament tornem a l’esclavitud.
Volen esclaus consumidors, axó si, pero esclaus del segle XXI.
I, jo em pregunto? Si no tenim diner, com coi volen que siguem consumidors?
Només el temps ens dirà on ens portarà tot això.
Arreveure
Lina
| |
| Re: Vull cobrar un sou normal | 26/02/2011 - 20:12:06 | |
| Nom: mossen anti-trasvassament
Lina, tens tota la raó, el consum no pot augmentar, ans el contrari baixarà, si segueix la tendència de sous de 800-1000 euros mensuals.
Tot plegat acabarà amb un daltabaix, amb una revolució, però això passarà quan els de dalt de tot vegin que les coses no els hi van tant bé, llavors obriran les aixetes perquè els xais ens manifestem.
El mateix que a Àfrica, o us penseu potser que això és una casualitat?, alguns dieun que és gràcies a les noves tecnologies (això és una cortina de fum, fa un parells d´anys eran les mateixes, per tant quan la gent benestant de Pedralbes i Sant Gervasi, vegi que a ells les coses no els hi van com abans, seràn els que mouran el cotarro perquè el poble es manifesti.
Tot plegat portarà a dictadures i a perdues de drets que s´han adquirit durant més de 100 anys de lluites.
| |
| Re: Vull cobrar un sou normal | 22/03/2011 - 09:25:15 | |
| Nom: Irma
si fins ara ja era difícil cobrar un sou normal, a partir d'ara la situació serà no cobrar un sou normal, sino trobar una feina sigui quin sigui el sou, així que les empreses que fins ara s'han anat "engreixant" ara,encara ho faran més i amb l'excusa de la crisi,el treballador, per tal de mantenir el seu lloc de treball farà tot el possible per no perdre'l. Això vol dir fer més hores, cobrar menys i fer la feina de les persones que han fet fora.
| |
|
|