TEMA: Esports 3
| Esports 3 | 11/02/2011 - 16:27:17 | |
| Nom: Marc
Hola. Des del passat dissabte que ha engegat aquest nou canal temàtic esportiu de televisió de Catalunya, que no puc veure programes que eren del meu agrat: bàsquet, Hat Trick... I és que tot i viure a Vic, resulta que no sintonitzo de cap de les maneres aquest nou canal pel TDT. I de pas, també vull fer notar que tampoc puc veure cap canal en HD (alguns semblen sintonitzats com a emissores de ràdio, i només se senten). Algú em pot dir com ho he de fer? Perquè sé de molta més gent que li passa el mateix que a mi, en canvi sé de gent de Calldetenes que veuen el nou canal perfectament. Gràcies pels que em pugueu ajudar!
| |
| Re: Esports 3 | 11/02/2011 - 22:57:13 | |
| Nom: roser
jo no he tingut cap problema per sintoniza aquest canal, lo que he fet ha sigut torna a instala de nou tots els canals, de manera autòmatica, axò si ara tinc que memoritza de nou tots els canals.i per favor que no retransmateixin partits de handbol, que no trec el marit de casa.
| |
| Re: Esports 3 | 11/02/2011 - 23:20:48 | |
| Nom: manlleuenc
Hola Marc,
fins ara totes les antenes apuntaben a collsuspina (que es on hi ha el repetidor) però ara a Bellmunt hi ha un nou repetidor jo el que vaig fer és apuntar l'antena cap a Bellmunt (és a dir cap al Nord més o menys...) i com que des de manlleu, vic, torelló etc tenim més en linia recta bellmunt que collsuspina doncs la senyal ens arriba molt millor! espero que m'hagi explicat bé!
| |
| Re: Esports 3 | 13/02/2011 - 20:55:58 | |
Gràcies, manlleuenc, el que passa és que com que jo formo part d'una comunitat de veïns, hauré de demanar al president que ho faci ell, que és qui hi té accés. A veure si així ho soluciono.
| |
| Re: Esports 3 | 13/02/2011 - 21:00:17 | |
Gràcies per respondre, Roser, però jo ja ho he fet, de sintonitzar tots els canals automàticament, però no hi ha manera.
| |
| Re: Esports 3 | 14/02/2011 - 17:44:47 | |
| Nom: laura
jo tinc la antena cap a collsuspina i veig parfectament tots els canals de TV digital terrestre. Prova de tornaru a sintonitzar.
| |
| Re: Esports 3 | 14/02/2011 - 19:38:24 | |
| Nom: Guillem
Respecte als canals HD, no els podreu veure si no teniu el televisor preparat pels canals HD,encara que tingue-ho el receptor extern amb HD si el televisor no ho es, res de res, per aixo els agafes com si fossin canals de audio sense imatge.
Jo desde la plaça del mercat de dilluns a Manlleu els veig perfectamente amb la antena enfocada a Collsuspina,abans la tenia cap a torelló i fallaven moltes.
Salut
| |
| Re: Esports 3 | 16/02/2011 - 12:20:29 | |
| Nom: Miquel
Hola a tots.
A casa tampoc puc veure aquests nous canals de TV3, ni Esports3, ni TV3 HD, etc.
Haig de dir que estic a Vic i veig tots els canals, siguin HD o no, menys aquest que he comentat.
Espero que sigui una qüestió de potència de emisió sinó no sé que fer.
Salut
| |
|
|