TEMA: Inmersió llinguistica
| Inmersió llinguistica | 28/01/2011 - 11:35:35 | |
| Nom: laura
Aviam com acava tot plegat aquest merde de la immersió llinguística perque sino tornarem enrera i jo crec que els nostras fills i fillas han de parlar i escriure correctament el català a l'escola. Espero que el gobern de catalunya planti cara en aquesta situasió i es defensi el català, que es la llengua de tots i totas i hem de saber parlar i escriure correctament
| |
| Re: Inmersió llinguistica | 31/01/2011 - 00:34:46 | |
| Nom: isa
Laura ... tu deus estar de conya oi?? això que dius ,ho dius de broma o és en serio ?perque el teu català filleta...
| |
| Re: Inmersió llinguistica | 31/01/2011 - 07:40:38 | |
| Nom: alexia
estic completament d'acord amb tu bonica. El català a las escolas, ara i sempre! Tots volem que els nostras fills i fillas tinguin una bona educació.
| |
| Re: Inmersió llinguistica | 01/02/2011 - 15:52:03 | |
| Nom: Lola
Jo també estic d'acord i espero que el govern i la governa posin els instruments i les eines per tal de que els nostres fills i filles i avis i avies sentin parlar el català per tot arreu, acompanyats dels seus gats i gates i gossos i gosses i relaxats mirant els peixos i les peixes de les seves peixeres i peixeros.
| |
| Re: Inmersió llinguistica | 03/02/2011 - 23:48:50 | |
| Nom: Siscu
Lola, t,has deixat els treballadors i les treballadores...
| |
| Re: Inmersió llinguistica | 04/02/2011 - 15:42:26 | |
| Nom: Dolores
Quiero felicitar a la que ha intervenido con el nombre de Lola por su intervención tan correcta,,, yo creo que por fin se adopta una ley que beneficia a todos los españoles y a todas las españolas. No se entiende que en una comunidad autonoma tan avanzada como cataluña se ofrezcan los estudios en otros idiomas y no en castellano.
| |
| Re: Inmersió llinguistica | 11/02/2011 - 03:51:24 | |
| Nom: sara
filleta meva, jo ving d'altre país i se escriure millor que tu, aixo de saber parlar i escriure esta molt be, hauries d'aprendre tu primera com diu l'altre compania hhhh
| |
|
|