Fòrum

TEMA: Què passa amb la sanitat a Osona?

Què passa amb la sanitat a Osona?03/09/2010 - 09:43:28
Nom: Redacció Osona.com

Des de fa un temps s’ha detectat a la comarca una desencís entre els usuaris de la sanitat pública i, en concret, de l’Hospital General de Vic (HGV). El col•lapse del servei, amb un increment constant de pacients i una manca patent de recursos, tant humans com tècnics, ha incrementat de manera alarmant el nombre de queixes. La liquidació de la majoria dels serveis que hi havia a la clínica Aliança i el seu trasllat a l'HGV ha estat un altre dels detonants de la crisi.

La gota que ha fet vessar el got, i que ha generat un gran debat a Osona.com, ha estat el part d’una dona als lavabos de l’hospital. A la Maria Teresa no se li va poder subministrar l’anestèsia epidural per manca de sales de part disponibles. “Encara tinc al cap aquella situació al lavabo, plorant, gairebé histèrics. Va ser angoixant”, diu la Maria Teresa, en unes manifestacions publicades a El 9Nou.
La crisi de l’assistència sanitària, a debat al Fòrum d’Osona.com

Notícia i comentaris de la notícia del part al lavabo de l’hospital:

http://www.osona.com/noticia/22009/dona/pareix/dins/lavabo/hospital/general/vic

Respondre  
Re: Què passa amb la sanitat a Osona?03/09/2010 - 10:35:51
Nom: un osonenc

Srs/es
Dons passa que està molt mal gestionada i els seus maxims responsables no ho volen reconeixe.
Només volen estalviar diners.
Ara surten casos als diaris, pero fa temps que va malament, el que no es deia i alguna vegada comentaris dolents de l'Hospital no es publicaven al forums.
Estant contaminan la sanitat privada i la publica.
Tot això te noms i cognoms.

Srs de la Junta del Consorci, va ser una barbaritat tancar la Clinica de Vic com a centre hospitalari, plantejeu-vos tornar-la a obrir.
Tot aixó es va advertir desde el mitjans de comunicació amb cartes i editorials, ara no es pot dir que no era previsible.

Ahhhhhhhh la Generalitat i la seva Consellera Marina Geli també en tenen part de la culpa.
Si fem una enquesta publica quedariem parats de la quantitat de gent descontenta o emprenyada de l'Hospital General

Respondre  
Re: Què passa amb la sanitat a Osona?03/09/2010 - 11:15:10
Nom: Usuari

Jo us puc comentar la meva experiència (no és ni de bon tros com la de la noia que va tenir el nen al lavabo) però també em vaig sentir estafada.
M'havien donat hora pel traumatòleg amb 6 mesos d'antel·lació.
Arribat el dia, jo vaig haver de sortir abans de la feina per arribar a l'Hospital a les 13.40h (hora de la visita) d'un divendres. Jo vaig arribar just a l'hora, però a les 13.38h jo estava assentada a la sala d'espera que em deia el meu paper.
Vaig veure que hi havia poca gent i molt moviment com de "cap de setmana" i vaig sospitar que ja havien acabat les visites. Va passar un metge i li vaig demanar pel meu metge. Ell va entrar a la sala de visites, en va sortir i va dir-me que aviat em cridaria.
3 minuts més tard surten les infermeres amb el bolso i em pregunten a qui espero. Jo els hi explico i em diuen que el metge que estic esperant avui no ha vingut i que les seves visites les porta un altre metge. Molt amablement m'acompanyen al box on visita el substitut (eren les 13.45h com a molt tard) i allà ens trobem la infermera amb el bolso sortint i amb una cara a quadros (el metge ja era fora).
La seva reacció primera va ser dir-me que havia arribat tard, després em va dir que ja m'havien cridat i no hi era, finalment va reconèixer que la visita anterior s'havia anul·lat, que als metges no els agrada visitar pacients d'altres companys, i com que no en tenia cap més... però que jo no digués res i em faria un volant per una nova visita.
Vaig tornar a casa ben empipada i encara m'estic pensant fer una reclamació.. però no estic segura que serveixi de res.
Ara bé, cada mes quan m'arriba la nòmina i veig els diners que em retenen per una sanitat que quan necessito, he d'implorar perquè em visitin... m'esgarrifo.

Respondre  
Re: Què passa amb la sanitat a Osona?03/09/2010 - 14:09:21
Nom: usuari nou

vaig venir a viure a la comarca fa uns anys i tothom em deia que l'hospital i la clinica de Vic ( antiga aliança) funcionaven molt be i a mes teninen bons metges, despres de tenirs ensurts dins de l'hospital, infermeres que a urgencies et donen un ibuprofeno i et diuen que el metge no et pot atendre perque no tens sang, es a dir, t'has de morir perque et mirin, t'aten el metge de mala llet, et deixen a una pasadis amb un llençol i en cadira de rodes, mesos d'espera perque et donin resultats, decideixes pagar i vas a la Clinica ohhhh sorpresa la gestiona l'hospital i va igual de malament. Quina pena, es un servei de primera necessitat i aqui es com si fos del tercer mon.

Respondre  
Re: Què passa amb la sanitat a Osona?03/09/2010 - 15:39:33
Nom: G....

És denigrant els serveis que presta l'Hospital General de Vic !!

Jo prefereixo morir abans de posar-hi els peus i posarme en mans del consorci !

Respondre  
Re: Què passa amb la sanitat a Osona?03/09/2010 - 22:53:51
Nom: Anònim

Fa dos anys el meu home va haver d'ingressar a urgències a l'hospital de Vic. El metge li va fer una diagnosi equivocada (però això no va suposar cap problema, perquè en tot cas el van ingressar en un llit d'aquells d'urgències i l'endemà al matí o al migdia ja van veure què tenia). Ara sí que vénen les coses greus: a la nit només hi havia una infermera portuguesa que feia una setmana que era a Vic i que no entenia ni una paraula ni de català ni de castellà i que va venir al cap d'una hora de tocar el timbre (a urgències!). A la matinada va venir una metgessa sud-americana malcarada a dir al meu marit que l'operaria d'una cosa que no tenia res a veure ni amb la diagnosi equivocada ni amb la malaltia que tenia. Com si a algú que té angines li volguessin extreure un ronyó! Quan li vam dir amablement que d'allò que el volia operar no tenia res a veure amb cap dels símptomes que tenia, va dir que ella era la cirurgiana i que ella operava del que volia! Realment, teníem ganes d'escapar-nos, com va fer un noi durant la nit. Al matí hi havia els mossos d'esquadra i tot buscant el noi escapat. Però, és clar, què es pot esperar d'un hospital que té durant tota la nit una infermera que no entén res i que no pot donar res, cap medicina, cap consell...

Respondre  
Re: Què passa amb la sanitat a Osona?03/09/2010 - 23:00:00
Nom: Home

El problema de la Sanitat osoneca te culpables.
dos metges que manen tot, l'Anglada (gerent) i en Brugués (escuder) del CHV
El dia que els fotin fora i vinguin bons gestors aixó pot canviar molt.
La consellera Marina Geli també es culpable de la mala sanitat a Osona.
Quin tinglado, la gestió de centres propietat de la Generalitat, per els ineptes del CHV.
Cada dia anirem pitjor amb aqesta gent.
El President del Consorci Sr. Mirambell es un bon catedratic de dret civil, potser que els posi a la Llei, que aixó si que es lo seu.

Respondre  
Re: Què passa amb la sanitat a Osona?05/09/2010 - 18:55:24
Nom: Un de Ripoll

Jo tambe vaig tenir una mala experiencia a l'Hospital General de Vic, per poc m'en vaig a l'altre barri per la mala praxi d'un metge que va anul-lar la meva imprescindible medicacio,(insulina) i que sense la cual jo no puc viure. En veure que no s'em posaba aquest medicament, i que els meus nivells de glicemia pujaben d'una manera desorbitada vaig queixar-me a l'infermera, i aquesta va dir-me que seguia instruccions del Dr!!!!!!!!X.Com que va resultar que era cap de setmana, vaig estar dos dies fatal, ja que el metge que hi havia de guardia no va voler saber res del problema. Es una gran vergonya que la retallada del 5% del sou repercuteixi amb els pobres malalts, i que els usuaris, que en definitiva som els que paguem, anem tant mal atesos, i que fins i tot juguin amb la nostra salut.

Respondre  
Re: Què passa amb la sanitat a Osona?05/09/2010 - 22:21:11
Nom: Elisabeth

La Sanitat té molts problemes i la Societat també,
no está gens de més l'opinió d'aquest sabi i experimentat Metge Cirujà i humanista "Moisès Broggi"

http://www.youtube.com/watch?v=jxhcIclA1-c

Respondre  
Re: Què passa amb la sanitat a Osona?06/09/2010 - 19:36:20
Nom: maría

L'hospital ha deixat marxar bons metges,bones infermeres,auxiliars,camillers.Tots ells molt importans amb un hospital.El senyor Anglada,Toribio,Rosa Vivet,només pensan amb els nº,estadistiques i ha veure qui podem fer la punyeta .Per això vènen gent d'afora,sense experiencia,problema idiomàtica,i un altre ritme.Ara els hi treuen un -5% de seu sou (il.legal)però els professionals autóctens i no autóctens tracten bé als pacients,sempre i quan el pacient també es porti bé i no falti el respecte,que això sería unaltre debat(però no avui) Per Gerencia un Hospital no és cuidar i curar a les persones,no,per ells,és una empresa de fer calers,com una fàbrica de cotxes.Hem perdut les bones costums,ser humà,humil,responsable,treballador.Ara la moda és "fes la vida impossible al treballador" llavors pagan justos per pecadors, i això no hauría de ser aixins.Però que passa? que ho paguem tots.Els sanitaris quan estan malats i acudeixen al sevei d'urgencies,també és de jutjat de guardia,no coneixen a ningú(és fort) però real.
Necessitem un cànvi de direcció,fà massa temps que ocupan la mateixa butaca.Al personal ànims i espero que us paguin el sou que us pertoca,que és més del que cobreu.Bona tarda

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: