TEMA: TDT
| Nom: Berta
A casa darrerament no es veuen tots els canals de la TDT. A algú més li passa? Sabeu si és un problema general a Osona o només a alguns pobles ?
| |
| Re: TDT | 01/09/2010 - 21:35:29 | |
| Nom: Ciscu
A Torelló es veuen bé tots els canals.
| |
| Re: TDT | 02/09/2010 - 12:52:05 | |
| Nom: TDT
dons a manlleu hi han força problemes,nomes han de caure quatre gotes o fer un tro mes fort de lo normal que ja et quedes amb cuatre canals,la resta sense cobertura.
| |
| Re: TDT | 02/09/2010 - 20:13:42 | |
| Nom: mossen anti-trasvassament
A casa meva a la Garrotxa, a vegades marxa la senyal, tot plegat jo crec que això ha estat un montatje per afavorir a 4 llestos (importadors d´aparells de TDT, instal-ladors d´antenes, etc.. El de sempre.
| |
| Re: TDT | 05/09/2010 - 15:59:39 | |
| Nom: Jaume
Això de la TDT es un "invent" que ha nescut per morir aviat. En un periode no superior a cinc anys lo que no arrivi per fibra satélit o fibra òptica, arrivarà per internet, lo demés es pot considerar obsolet, per tant la TDT es un sistema ja obsolet, o us creieu que a España em set pioners en aquest tema per espavilats? no, ho hem set sencillament perqué a fora ja han vist que a la TDT aviat l'adelantarán per la dreta i per l'ezquerra. Per tant, es pot deduir que les inversions en aquesta tegnología cada vegada serán mes escases. Sols ha servit perqué algúns antenistes espavilats i poc honrats fessin l'agost, amb el canvi d'antenes a molts llocs on no feia falta.
| |
| Re: TDT | 07/09/2010 - 09:41:17 | |
| Nom: Dani P.P.
Al casc antic de Vic hi ha canals que no es veuen bé (especialment els del grup A3), i la senyal per la resta és fluixa.
| |
| Re: TDT | 19/09/2010 - 11:50:16 | |
| Nom: Vei de plaça
Doncs nosaltres a la plaça de Vic cada vegada que hi han actualizacions de canals nous de tdt, hem d'anar darrera l'ajuntament p k faci els canvis oportuns a l'antena . Que per cert, a Vic es veuen el canals la nitro, boing, marca,ect i com sempre els de plaça encara no ho podem veure.
No hi ha dret que cada vegada que hi hagi un canvi a la tdt haguem d'anar a darrera de l'ajuntament perque facin la seva feina. I més amb la tdt que això de nous canals serà habitual.
| |
|
|