TEMA: VERGONYA DE SER TARADELLENC
| VERGONYA DE SER TARADELLENC | 19/08/2010 - 23:47:09 | |
| Nom: Noi_Taradell
Si, em fa vergonya ser taradellenc el dia del BIRRACRUCIS. Em va vergonya veure com un munt de joves com jo només pensen en agafar la gran borratxera. Em fa vergonya veure els carrers plens d’ampolles trencades. Em fa vergonya veure nois i noies tirats pel terra treien líquids per algun dels orificis del seu cos. Em fa vergonya veure com l’ajuntament “permet” aquest tipus de festa. Em fa vergonya la permissivitat i la poca organització de la policia local que permet tallar carrers, bloquejar trams de carretera, destrossar mobiliari urbà...en definitiva, alterar la vida de la gent civilitzada del poble que no té perquè aguantar la festa de quatre borratxos. Si la gent es vol posar fins dalt d’alcohol em sembla que en el nostre preciós poble tenim llocs apartats on la gent es podria divertir sense haver de molestar a l’altre gent. Per últim s’ha de saber els noms i cognoms dels magnífics “organitzadors” d’aquesta festa perquè amb el guanys de la festa (heu fet números del benefici que es deuen emportar aquests organitzadors?) puguin pagar les destrosses generades al poble.
Després d’expressar el meu malestar només em queda desitjar que tots passeu una bona festa major.
| |
| Re: VERGONYA DE SER TARADELLENC | 20/08/2010 - 01:24:59 | |
| Nom: xato
Que esperaves, avui en dia no este respecte per res.
Tot es pot trencar, robar o espatllar sense tindre conseqüències.La majoria del jovent d'avui en dia nomes pensa en anar de marxa(o sigui borratxo i drogat, i quant mes mal faci millor, mes xulo soc).
Ah i la llei esta al seu favor diga-li algo si tens pebrots que com et piquin tu no podràs fer res, aquesta política tindrà conseqüències bastant greus sinó al temps.Digues quin d'aquest pelacanyes li donaries un lloc de responsabilitat?
Aquest son el futur, com diuen, la generació nini, ni treballant, ni pensant fer-ho,o sigui que negre es poc, aquells es que depenent la jubilació ho tindran pelut.
També s'ha de dir que dintre de tota aquesta mugre, sempre hi ha gent mes responsable que el significat de anar de marxa no es perdre el control d'un mateix sense saber, que ha fet o amb qui ha estat, sinó passar una nit amb col·legues i arribar a casa d'una peça, pensant que el dilluns te d'anar a treballar i no pot trucar per telefon dient que no es troba be.
| |
| Re: VERGONYA DE SER TARADELLENC | 20/08/2010 - 11:01:25 | |
| Nom: Noi de Torello
Doncs si a Taradell passa aixó, no vinguis pas a Torelló, perquè veuràs "más de lo mismo". Ah i els responsables ni mu.
| |
| Re: VERGONYA DE SER TARADELLENC | 20/08/2010 - 12:53:12 | |
| Nom: un
La vergonya, avui dia, es de ser de qualsevol lloc. Perque, per desgracia, això passa a tot arreu. Ara, que estic d'acord. A Torelló, s'emporten la palma. I a Taradell, els hi aneu a al darrera. I a Vic, amb el "Birranostrum", etc, etc...
| |
| Pa i circ | 21/08/2010 - 21:25:37 | |
| Nom: Jan
Docs això, al populatxo pà i circ, que mentra els politics ja us ho arreglem tot, a la nostra manera està clar.
| |
|
|