TEMA: Ens tindrà que rescatar Madrid?
| Ens tindrà que rescatar Madrid? | 13/08/2010 - 00:22:05 | |
| Nom: Jan
Que Catalunya està en fallida ja no es cap secret, el quit de la quesito es que segurament ens tindrà que rescatar Madrid, ja te c***ons la cosa, en trenta anys d’autonomia em passat de ser la primera regió d’España a ser l’última autonomia.
També seria interessant que tota la colla de partits independentistes (últimament surten com bolets) ens fessin cinc cèntims de com es pagaria l’immensa deute en que ens han fotut els nostres governants.
Veura noticia: http://www.eleconomista.es/economia/noticias/2374067/08/10/Necesitara-Cataluna-ayuda-del-Gobierno-para-afrontar-su-deuda.html
| |
| Re: Ens tindrà que rescatar Madrid? | 13/08/2010 - 10:55:30 | |
| Nom: Lyco
Rescatar dius???. Jo no vull que el que em roba la cartera em vingui a rescatar, el que sí vull, es que no em robi.
| |
| Re: Ens tindrà que rescatar Madrid? | 13/08/2010 - 17:15:41 | |
Lyco, per tant vols dir que en Franco no ens fotia ma a la cartera? o com es menja que fà 30 anys fossim la regió mes rica, i sensa deutes? et demano ens ho expliquis, si ho tens clar. Gràcies
| |
| Re: Ens tindrà que rescatar Madrid? | 14/08/2010 - 01:27:29 | |
| Nom: xato
Fàcil tanquem la generalitat i els cossos de seguretat,i ens estalviem una colla de milers de milions de euros. Total no es notaria el canvi, que estiguem dirigits desde madriz com ara passa(psc), i que tinguem com policia, la nacional i la guàrdia civil,com a mínim ho paga l'estat,i no nomes nosaltres.
Fes números i segur que ens estalviem molts milions.
| |
| Re: Ens tindrà que rescatar Madrid? | 14/08/2010 - 17:56:29 | |
| Nom: Xessco
Ai, Jan, que segueixes llegint aquells que voldrien que Catalunya desaparegués! Però mira, si vols llegir, llegeix-te les declaracions d'en Sanuy aquí mateix a Osona.com i veuràs que si Catalunya està tan malament és per la suma anual de milers de milions d'euros que ens foten... Amb una Catalunya independent no sé si tindriem politics capaços de tirar endavant el país (amb els d'ara -tant els de govern com de l'oposició- malament rai), però almenys els nostres "estimats veíns" no ens fotrien una sagnia tan salvatge.
| |
| Resposta a Jan | 15/08/2010 - 01:48:31 | |
| Nom: Pere Vinyeta i Obiols
El dèficit fiscal de Catalunya és de 22.000 milions d'euro a l'any.
A una Catalunya independent aquesta xifra es quedaria aquí i Madrid no ens hauria de "rescatar".
Informar-se amb segons quins mitjans és assumir les informacions tendencioses del medis espanyols.
Et suggereixo que et baixis el PDF d'aquest enllaç
ftp://estoc.info/domains/estoc.info/public_html/img/web/mainHeaders
Patir un robatori d'un 10,2% del PIB és insuportable per a qualsevol economia. Espanya està perpetrant un saqueig a Catalunya en tota regla.
| |
| A Xessco i Pera Vinyeta | 16/08/2010 - 00:02:10 | |
Els catalans hem aguantat -i estem aguantant- el govern de Madrid moltes vegades, tant CiU com el PSC com ERC, per tant no entenc de que ens queixem, si el govern de Madrid es el que nosaltres volem, i ull que ERC es presentem com a independentistes, segurament hi ha gent que per interessos ja li va be això, però com diu l'anunci: "yo no soy tonto".
| |
| Re: Ens tindrà que rescatar Madrid? | 20/08/2010 - 12:41:25 | |
| Nom: Caminallum
Hola Xato, de verdad que estas más perdido que un cerdo en una ciudad, infórmate bien y sobre todo hazte las preguntas adecuadas. Salút e independencia.
| |
|
|