Fòrum

TEMA: Comunitat de veins

Comunitat de veins05/08/2010 - 11:39:11
Nom: Miquel Coll

Mai he entès perquè un propietari que té un pis amb més m2 paga més de cominitat també de la zona comuna d´abaix.
Jo entenc que ha de pagar més de comuitat del seu pis, però la zona comuna justament és comuna i la disfruta tothom per igual.
Jo crec que ve d´una norma antiga que s´hauria de canviar, no?
Miquel

Respondre  
Re: Comunitat de veins05/08/2010 - 21:57:31
Nom: Elisabeth

Benvolgut i honorable Excelència Sr. Miquel Coll,
amb tots els meus respectes i la gran admiració que em desperta:
Em pregunto que fa un gran personatje com Vd. que ha estat nombrat aquest any Ambaixador d´Espanya al World Forum 2010 a Cambrigde, també al 2009 ha rebut el Cambridge Award per la seva gestió i aportació al Coaching, que es Llicenciat en Economia i Cultura d´Asia Oriental, Enginyer Industrial, 3 Masters, i parla 6 idiomes i viatja arreu del món cada any. També Tècnic Superior en Negoiació i resolució de conflictes, Tècnic Superior en Protocol Empresarial i Institucional, Tècnic Superior en Prevenció de Mobbing, Formador de Formadors, etc.
A nivell professional: A part d´haver sigut Dir Comercial i Exportació més de 20 anys en 6 empreses, creador de 4 empreses pròpies i ara es Empresari de dues empreses ( una d´Enginyeria Civil i l´altre de Coaching, i que n´està creant una altra , a més també de ser consultor d´empreses Nacionals i Internacionals d´arreu del món??????????. ¡I en plè més d'Agost, encara li queda temps per perdre amb els cendrers de la plaça de Vic i la Comunitat de veins?
¡Francament admirable!
Per cert tants de títols i no sabem predicar amb l'exemple:
Paraules textuals escrites per Vosté fa 4 díes:

"De fet no hi tinc res més a dir en aquest forum..
Benvingut, doncs, novament al Forum.
Tots tenim molt per apendre de tothom, però sempre si hi ha actituds positives.., sinó.. simplement no porta a cap lloc."
Miquel Coll
PD: I Parlant d'acituts positives, encara no he rebut cap resposta del mue Currículum. Ja sé que no está tant bé com el seu, però no tampoc está tant malament, no?

Respondre  
Re: Comunitat de veins06/08/2010 - 01:55:56
Nom: Miquel

Benvolguda Elisabeth,

En primer lloc, no he tingut el plaer de veure el seu currículum, segurament serà interessant.

En segon lloc, quan vaig dir que no veia interessant seguir en aquell forum , em refereia a "aquell tema de forum " doncs veia que ja no donava per més doncs sempre acabavem amb respostes de suspicàcia.., que no porten a res als pobres lectors que busquin quelcom interessant, i els forums no estan per convertir-els en semi-"chats", per això hi ha altres pàgines més o menys series segons el que un busqui..

En tercer lloc, li agraeixo veure se sap part del meu currículum, ( que si ho revisa pot veure que li vaig donar per si podia donar més confiança els meus comentaris fets sempre amb ànim d´ajudar, ja que va manifestar que els professionals de coaching, venedors d´electrodomèstics i polítics no li donaven confiança.. o així ho vaig entendre ) encara que sembla..un pel suspicàs per part seva tot el seu comentari.. amb caire poc positiu.., és com si tingués algun problema interior al qual jo no li puc arreglar, si bé estic segur unes bones sesions de coaching personal , potser ( i li dic potser ) li anirien bé.., però no la conec, sols és intuició..

En quart lloc, té raó,.. ara més tranquil a l´Agost i abans de marxar de vacances s´em va donar per entrar-hi i obrir un tema que sempre havia pensat : Perquè no hi ha més llocs on tirar les cigarretes apagades ? I la normativa de comunitats..

Sincerament espero que si no és del seu interés almenys no li destorbi ja que son temes comuns als ciutadans, i si els comenta amb caire d´ajudar i aportar quelcom positiu, segur que jo i els lectors li agrairem.
Evidentment si té altres comentaris que no tinguin a veure amb aquest temes directament, crec que no és cívic utilitzar un forum com un "chat" personal i ens hem de cenyir una mica als temes proposats. De no ser així , i de seguir veient comentaris extralimitant-se o amb caire que se surt del tema de cada forum, crec que definitivament potser serà millor replantejar-se entrar-hi..

Que tingui bones vacances Sr Elizabeth ( si les fa ..) i si no que pasi un bon Agost.

Atentament

Miquel

Respondre  
Re: Comunitat de veins06/08/2010 - 21:39:44

Bennvolgut Miquel Coll, permeti’m que li digui que Vostè entén per suspicàcia el que jo per paraules directes, clares i sinceres. Més suspicàcia interpreto jo en les seves mostres d’altruisme gratuït. Doncs queda clarament reflectit que no accepta bé les crítiques i el propis errors, de repent, la seva benevolència s’ha transformat en ràbia i autoritarisme.
Veig que es preocupa molt per els pobres lectors que busquen quelcom interessant, Com si Vostè fos l’única eminència o persona interessant aquí. Ja veu, el nombre de lectors i el gran interès que desperten els seus temes.
També diu que els fòrums no estan per convertir-els en semi-"chats", per això hi ha altres pàgines més o menys series segons el que un busqui.., de nou li recordo que es Vostè que ha sortit fent propaganda gratuïta de la seva professió, ha entrat en temes personals i íntims i ha donat el seu e-mail.
Respecte a la seva personal opinió del fòrum, no te perquè esser l’única. Respecti a tothom que en participa a la seva manera i si no li agrada, simplement no llegeixi, ni respongui, ja es cuiden els gestors del fòrum de decidir qui en participa i qui no. Ja ho veu Sr. Miquel, no es pot tenir el poder sobre tot el que un voldria . ni és l’amo de fòrum i n es un fòrum dissenyat al seu gust i a la seva mida.
El convido a llegir tots el temes comuns que des de fa més d’un any he obert o n’ he participat, junt amb altres companys de fòrum i constatarà que som temes que aporten moltíssim, són constructius i molt positius. Si us plau no maleeixi am les seves paraules el que no te rés de maliciós, ans tot el contrari.
Pel que a mi respecte he rebut crítiques, insults i opinions de tot tipus i mai m’he replanteja’t sortir-ne per aquesta raó ni per a cap altre i molt menys encara he caigut en la desvergonyiment i l’arrogància de convidar a ningú a sortir-ne. Sempre he pensat que de tot i de tothom per ínfim que sembli es pot aprendre i créixer i a demés ho demostro cada dia. Jo no necessito de l’Auto propaganda, ni disfressar-me amb les paraules.
Igualment li desitjo un feliç i relaxant Agost amb fòrum, sense fòrum o de la manera que vostè vulgui. I no oblidi mai que quan un s’exposa públicament ha d’estar plenament disposat a rebre opinions i crítiques lliures i desinteressades, a no ser que sigui Vostè el que tingui un problema interior. Mentrestant, jo, aliena a la seva opinió, continuaré opinant, participant etc..., com he fet fins ara.

Respondre  
Re: Comunitat de veins07/08/2010 - 16:23:34
Nom: un

Molt be, senyors, molt be!!! Uns currículums i unes aportaciones al fòrum d'allò més interessants. Però, que passa amb les zones comunes de les comunitats de veins?. I el que es paga per elles? Que ens apartem del tema, senyors
(per cert, pq no es passen el mail, vostès dos. O milor, encara el messenger, o el "jeta"book. I resolen les seves diferències privades, com tocaria? O sia, en privat? Salutacions cordials. I a disfrutar de les vacances, si en fan... :-)

Respondre  
Re: Comunitat de veins07/08/2010 - 23:23:12

No hi hauría cap inconvenient per part meva, Un, però...,Això no passarà mai, doncs els "Catamañanas" acostumen a esser bastant covards.

Respondre  
Re: Comunitat de veins10/08/2010 - 13:29:25
Nom: laura,la one

vale vale,,, pero hay alguien mas ???????

Respondre  
Re: Comunitat de veins11/08/2010 - 17:15:58
Nom: Eduard

No, Miquel, primer el teu pis no té una zona comuna, és una propietat que participa proporcionalment de l'estructura de la finca, o altrament dit, espais comuns: si el pis és més gran, donc hi participa més, fins el punt que el coeficient de participació està reflectit a l'escriptura del pis, i aquest coeficient serveix per a repartir d'una manera proporcional i justa les despeses de la comunitat.

Quan et compres un pis ets amo del pis i de la part proporcional que li correspon de l'estructura de la finca: teulada, fonaments, instalacions, escala, ascensor, etc. Si el pis és més gran participes més en la propietat, el teu grau de responsabilitat també és més alt, perquè el teu pis necessita més taulada, més fonaments i més instal·lacions, per tant no és antic que paguis més, és legal.

Els veïns us podeu posar d'acord per repartira a parts iguals la neteja de l'escala, o la llum, però a la mínima discussió s'acaba aplicant la llei, que és el coeficient de participació.

Apa!

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: