Fòrum

TEMA: Adéu "toros"

Re: Adéu 31/07/2010 - 23:02:50
Nom: Josep X

Bé, en Paco és el paradigma del què parlàvem.

En primer lloc, parlem d'un espectacle que es basa en matar un animal, i ell ens parla de nacionalisme.

En segon lloc, diu que som unes "paparres", i llavors es fa el condescendent i sofert demòcrata dient que ja podem començar a insultar-lo.

En tercer lloc, ens tracta de... bé, no sé ben bé de què, quan ens diu que ens perdríem a les rambles.

Em sap greu Paco, però no som els ignorants de poble que t'agradaria que fóssim.

També em sap greu que confonguis un tema de maltractament d'animals amb la teva identitat, evidentment espanyola. Per a la teva informació, a la majoria d'espanyols, siguin de dretes o esquerres, no els agraden els toros. Per no parlar del què pensen fóra d'Espanya, on aquest "espectacle" és vist com pura barbàrie.

I tranquil, que no t'insultarem, total, perquè?

Apa salut

Respondre  
Re: Adéu 01/08/2010 - 22:30:44
Nom: Elisabeth

Rodolí per PlanadeVic:
Val més un tripartit qu'un govern malparit.

Respondre  
Re: Adéu 02/08/2010 - 13:33:43
Nom: Jan

La questio es no parlar de la crissi. S'ha de reconeixer que en saben tant com volen, es clar que amb el poble que tenen devant, com diuen en casstellà, "asi cualquiera".

Respondre  
Re: Adéu 02/08/2010 - 14:18:15
Nom: Eduard

Vols dir que els catalans hem de passar inadvertits, calladets, submisos, no fos cas que se n'adonéssin de la nostra existència i sen's encabronéssin?
Tio, deus estar cagat de por! Pobret!

Respondre  
Re: Adéu 02/08/2010 - 16:20:11
Nom: Caminallum

Hola paco, por una corrida ya estáis expresando toda la rabia de vuestro interior?.
7.504.000 me parece que me éstas incluyendo, perdona pero voy hacer una resta que es segura y nada imaginativa 7.504.000 - 1 = 7.503.999 te agradecería que no lo olvidaras. Salút e independencia.

Respondre  
Re: Adéu 02/08/2010 - 19:39:31
Nom: lidia

Es clar que es identitari, sino ja m'explicareu perque els correbous segueixen estant permesos.

Respondre  
Re: Adéu 03/08/2010 - 12:59:05
Nom: Elisabeth

No pateixis Lidia, jo espero que també els aboleixen, doncs es una veritable tortura que deixa cecs a la majoría d'aquests toros.

Respondre  
Re: Adéu 10/08/2010 - 13:33:03
Nom: laura, la one

escric, perque si no ho faig amb trobeu tant a faltar que os ho inventeu ,,,

suposo que aquets hivern estaran tancades totes les peleteries de catalunya, ja que per que les pijes pogin portar abrics de pell fan unes matançes de focas ,i de altres animals bestials ,,,,,pq no fan servir anoraks com jo i molta gent i s'acaba aquesta animalada ????

pero això igual no toca ara no ??

Respondre  
Re: Adéu 10/08/2010 - 22:24:31
Nom: laura, la one

te nassos per no dir un altre cosa ,que el mateix poble que al 1835 ,va començar la setmana tragica,
perque els toros de la plaça del torin, de la barceloneta eran massa mansos ,ara els hagin prohibit, ,,,potser que començem a ser una mica mes consecuents no ??????

Respondre  
Re:Enquesta16/08/2010 - 11:42:48
Nom: Mari

Hola Josep X nomes et faré una pregunta. ¿ has fet alguna enquesta per sapiguer a quants espanyols els hi agrada els toros? perque yo crec que es tindrie que haver fet una consulta popular igual que es va fer per l'independencia de Catalunya o no? Perque ultimament en vers de viure en una democracia sembra més una dictadura.

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: