TEMA: Torelló, capital de la borratxera!
| Re: Torelló, capital de la borratxera! | 27/07/2010 - 11:32:03 | |
| Nom: quart de segle
Torelló té altres problemes més grans ara mateix que la festa major i sino parleu amb qualsevol comerciant (m'imagino que entendreu de que parlo).
A part d'això crec que és una discussió absurda ja que m'imaginu que quan sigui més gran sere el primer a queixar-me de festes com la porronada i això que en aquesta edició anava ben borratxu! Això ja son questions d'edat!
Un cosa si que la tinc segura però, i és que estic orgullós de ser torellonenc i no vigatà o manlleuenc.
NOSALTRES SOM D'AQUI SOM DE LA VALL DEL GES I DE LA PUTA OSONA NO EN VOLEM SABER RES!
| |
| Re: Torelló, capital de la borratxera! | 27/07/2010 - 16:58:38 | |
| Nom: Pescallunes
Com a torellonenca que sóc, m'indigna veure, com es parla del jovent de torelló de manera despectiva, i sobretot, amb aquesta agresivitat!!! D'aquesta manera queda ben reflexada, els valors, i el civisme que s'ensenya....
| |
| Re: Torelló, capital de la borratxera! | 27/07/2010 - 21:40:15 | |
| Nom: Torellonenca
Deixeu al jovent que s'ho passi bé !! SEMPRE CRITICANT , ni tots veuen , ni tots pixen al carrer , ni tots es barallen .També hi ha gent sana que nomes vol divertir-se!!
| |
| Re: Torelló, capital de la borratxera! | 27/07/2010 - 21:54:52 | |
| Nom: Toni T.
...el famós rimini, on els joves i no tan joves s'agrupen en equips i han de passar varis controls i a cada controls els organitzadors els fan bufar amb un alcholímetre i l'equip que dóna més mg/l d'alchol en airé aspirat té més punts i guanya el premi. ...
Porto anys anant al rimimi i no he vist mai un acoholimetre enlloc... I ara acabo de saber que qui té mes punts guanya......
| |
| Re: Torelló, capital de la borratxera! | 11/08/2010 - 13:06:16 | |
| Nom: bei de torello2
Després de llegir el seu resum del que és la festa major jove, em pregunto si la persona que ha escrit aixó és realment veí de torelló.
Agrairia que avanç de criticar les festes que tan malament descriu, s'en informi una mica.
| |
|
|