Fòrum

TEMA: Mira que es de ser inutiles

Mira que es de ser inutiles12/07/2010 - 10:25:59
Nom: Predicador

Fot pena que un senyor munti una empresa dedicada exclusivament a quelcom tan senzill com comptar persones, i després ho foti tan malament que li surten 56000 persones en una manifestació que ocupava uns 200000 m2 com a mínim .

Respondre  
No tanta pena.12/07/2010 - 17:12:43
Nom: Jan

Doncs mira, hi havia un gran polític català que deia que els participants en una manifestació els calculava així: Demanava a la part afavorida amb la manifestació quants manifestants hi havia i llavors també ho demanava a la part perjudicada, quant tenia totes les xifres, la primera la dividia per quatre i la segona la multiplicava també per quatre. Aquest polític es deia Josep Tarradellas. Per últim et puc dir que personalment ho he aplicat a les manifestacions al meu poble i surt "matemàtic", i en el cas que ens ocupa veig que també.

Respondre  
Re: Mira que es de ser inutiles12/07/2010 - 18:08:06
Nom: predicador

Això que dius ha estat sempre aixi, però amb les dades de les parts interessades.
Jo t'estic parlant d'un 'professional' és a dir un que dedica el seu temps i el seus coneixements a una tasca i, per tant, hauria d'afinar més.
O és que és un INÚTIL

Respondre  
Re: Mira que es de ser inutiles12/07/2010 - 18:23:58
Nom: Freedom

Un cop has multiplicat i dividit que fas? Una arrel quadrada?

Respondre  
Re: Mira que es de ser inutiles14/07/2010 - 15:30:51
Nom: Pepinyo

Sí, i despres de l,arrel quadrada es multiplica per dos despres d,haver-ho dividit per sis. A leshores es treu el promig i tot seguit es plantege una regla de tres: CIU, PSC i ERC i el resultat és el que tenim, es a dir res. Però compte, cal preveure el que tindrem, que igualment es res. De tal manera que vistos els resultats, podem ser optimistes ara que vénen eleccions, perqué tal com pinta tot, despres tampoc tindrem res. O sigui que tot plegat, una desgràcia. Gràcies pel serveis prestats Srs. polítics.

PD. M,en descuidava, no s,oblidin de barallar-se tal com cal durant la campanya electoral...

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: