Fòrum

TEMA: Un gran dia per Catalunya, 10J

Un gran dia per Catalunya, 10J11/07/2010 - 11:12:57
Nom: Freedom

Avui m'he sentit MOLT orgullós de ser Català. A Barcelona hem començat a escriure la nova història de Catalunya, la història de la Catalunya Independent. VISCA CATALUNYA!!!!!!!!!!!!

Respondre  
Tornar a començar.12/07/2010 - 16:48:38
Nom: Jan

Freedom, aviat farà trenta anys que escolto el mateix sermò, així que mira el teu entorn i agafeat.ho amb tranquilitat. Ull que si d'això en vius ho entenc.

Respondre  
Re: Un gran dia per Catalunya, 10J12/07/2010 - 16:58:53
Nom: xato

Deu de ser per tu perque per mi el dia mes trist.
Després de una setmana i mitja i un resultat que ja es veia a vindre, la nostra volguda classe política l'únic que ha fet es dir, ara farem una manifestació, però ja esta s'acabat no esperis res mes, la sentencia s'acatara i dintre de uns mesos ningú es recordara de l'estatut. No s'ha pres cap mida, nomes intentar negociar amb ZP per millorar la retallada i ja esta. Vaig parlar amb un membre de CIU de la comarca d'Osona demanant-li que pensava fer CIU al respecte i l'únic que en va dir ara com ara no donara suport a ZP, i la resta no sabia res.
Una pena que no tinguem cap polític amb dos collons per prendre mides mes dures. Idees per tensar la corda n'han,altre cosa es voler o ser conseqüent amb lo que prediques. Si dius que es creara una fractura(Presi Monti)que realment es faci, sinó es com el conte del llop de tan dir ningú et pren en serio.
Aixi que company ja pots dir adéu a l'independència
i al Catalanisme tal com el coneixes ara.
T'hauràs d'esperar 38anys mes per fer la següent modificació i resar per els que ens governin tinguin una major idealisme i honestedat perquè els que tenim avui res de res.
VISCA ESPANYA I VISCA EL REI.

Respondre  
Re: Un gran dia per Catalunya, 10J12/07/2010 - 18:21:03
Nom: Freedom

Hola Jan. No, no en visc. Xato, si ho veiem tot tan negre malament. Els Catalans em estat durament malt tractats i com a Català tinc el deure de lluitar contra aquest atac directe. No soc dels que es queda a casa plorant sense fer res. L'esperança no la perdré mai. S'ha de dir que la societat en general em viscut una època massa bona que no ha ajudat a florir els sentiments que portem dins. Venen èpoques molt dures i quan dic "venen" ho dic per que aquesta crisi sistèmica que estem passant només ha fet que començar. És en aquests períodes on un se n’adona del que té i de lo que li volen prendre. Èpoques en que segur sortiran líders amb idees polítiques més nobles. Us animo que no us desanimeu. S'ha fet un camí molt llarg i molta feina. Acabem-la.

Respondre  
Re: Un gran dia per Catalunya, 10J12/07/2010 - 22:18:19
Nom: xato

freedom, es que he perdut l'esperança. No ara sinó fa ja uns anys.La societat pot fer pressió però els que tenen el poder no fan res al final la gent es crema i passa. A mi particularment em sabria greu que tota aquesta gent que anat a la manifestació pensant que les coses poden canviar, vagi passant el temps i no es vegi cap moviment(estic segur que passara) .
Pensa que han tingut com a mínim 6 mesos per preparar una resposta a l'alçada i que han fet?
res de res, ara desprès d'una setmana i mitja una manifestació.
Amb els polítics que ara mateix estan en el govern no serveixen per fer el pas l'independencia.Falta compromís i un rumb ideològic i sobre tot honradesa.Estan acostumats a cobrar i fer els seus tripijocs econòmics, i no estan per la qüestió seria renunciar a tot això.
Per això et deia que te'n oblidis de l'independentisme, han desaprofitat (per mi la millor ocasió per fer el canvi) una molt bona oportunitat, realment tenen por a prendre mides(per ej.podrien fer una desobediència a espanya) dures contra Madriz la veritat tenen por.

Respondre  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: